Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Το ντέρμπι - Σκυλάδικα Aριστουργήματα -Οι πιο μούφα χρόνοι... - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-TAGS

ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr    "

 

Το ντέρμπι

Τοπικό ντέρμπι ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΜΑΓΟΥΛΑΣ - ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΣ
Ο Μήτσος -ψιλοάσχετος απο μπάλα-φτάνει στο γήπεδο στα μέσα του δευτέρου ημιχρόνου και πιάνει κουβέντα με τον διπλανό του
-Ποσου παμι ουρε Κώτσο
-3-0 κιρδάμε
-Μπράβου ρε! Κι ποιοι βαλαν τα γκουολ ;
-Toυ προτου ου Γιωργς τς Aλέξαιναs
-Του δεύτερου ;
-Ου Πετρουs ου Φαλαραs
-Και του τρίτου ;
-Του τρίτου μονιτs ( μόνοι τους )
-Μονιτs ; Τι με λεs ουρε ; Πότε πήραμε Γιουγκοσλάβου ;!!!


 

Για επιδιόρθωση
Ένας κύριος ρωτάει το Λάκη:-Πού πας τον κόκορα;-Τον πηγαίνω στον ρολογά, γιατί πάει 1 ωρα μπροστά!!!
Το ταβάνι
Δύο μύγες σουλατσάρουν στο ταβάνι. -Οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι, λέει ξαφνικά η μια στην άλλη. -Γιατί; ρωτάει αυτή....

Η ξανθιά και η τοστιέρα 
- Τι κάνει μια ξανθιά με την τοστιέρα;- Σιδερώνει ένα κοτλέ παντελόνι.

Στο bar
Πάει ένας μέσα σε ένα bar και λέει στον barman. Βαλε ένα ποτό σε εμένα, κέρνα τα παιδιά από εμένα, π...
Στο νοσοκομείο
Μόλις έχουν φέρει στο θάλαμο τον ασθενή από το χειρουργείο και στο προσκεφάλι του κάθεται η γυναίκα του . Σ...
Μητρική συμβουλή !!! 
Τι λέει η ξανθιά μητέρα στην ξανθιά κόρη της που ετοιμάζεται να βγει Σάββατο βράδυ; - Αν δεν είσαι στο κρεβάτι...
Σαράκια 
Μια φορά συναντιούνται δυο σαράκια μέσα σ ένα κύβο από κασέρι. Γεια σου φίλε λέει το ένα, τι κάνεις; Τι να κάνω ρ...
 
 

Σκυλάδικα Aριστουργήματα


Γνωστά και σαν... MASTERPIECES OF GREEK DOG-SONGS


---Χριστίνα Γαλάνη---
"Από κορμί είμαι η best
Κι από προσόντα είμαι first
Μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.

Μπες όπως όλοι στη γραμμή
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
Πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
Και ίσως σε επιλέξω"

---Πέπη Τσεσμελή---
"Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι
με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι"

"Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες,
βγάλε όλα τα ρούχα σου κι έλα με τις μπότες"

"Κάνε Γιάννη τη δουλειά σου,
κι ύστερα θα μαι πάλι δικιά σου."

---Λάκης Σκουτάρης---
"Είμαι ένας άνθρωπος τρελός,
σχιζοφρενής και μανιακός,
που μες την τρέλα μου ο φτωχός,
ψάχνω για να βρω λίγο φως"

"Σκοτάδι, πισσοσκόταδο, μαύρο σκοτάδι πίσσα,
σκοτάδι είσαι σκοτεινό, σκοτοσκοτεινιασμένο,
σκοτάδι κατασκότεινο, και βράδυ βραδιασμένο."

---Αντζελα Ρέμπη---
"Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες,
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες"


----------ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970 !!----------

---Κώστας Καφάσης---
"Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω,
γι' αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο. "

---Νίκος Μπάος---
"Μ' αγαπάς ή τσάμπα πίνω;" 

---Έφη Θώδη---
"Θα κάνω ότι μου ζητήσεις, θα κάνω ότι μου ζητήσεις.
Θέλω να ευχαριστηθείς και να με ευχαριστήσεις"

---Νίκος Δουλάμης---
"Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε"

----------Και τέλος μια συλλογή από τα καλύτερα των δύο Εθνικών Οδών και του συνολικού επαρχιακού και αγροτικού Οδικού Δικτύου:

"Απόψε έχω περίοδο, μα έχω κι άλλη δίοδο."

"Θέλω στο σώμα σου σαν μπω, να με χτυπάς με το σαμπώ."

"Ο ήλιος καιει, καιει για μας τους gay."

"Τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν. "

"Φίλα με δεν έχω ΕΙΤΖ, το πε κι ο γιατρός."

"Μείνε μαζί μου έγκυος, είμαι πολύ φερέγγυος."

"Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο."

"Μωρό μου είσαι όργιο, σαν τον Αγιο Γεώργιο"

"Σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα,
μα ξαφνικά κατάλαβα πως έλειπε η σέλλα."



Η Κοκκινοσκουφίτσα...
Ο κακός λύκος στην Κοκκινοσκουφίτσα: - Θα σε πιάσω στα χέρια μου, θα σε κάνω κομματάκια και θα σε βάλω στο φ...
Η γάτα και το πηγάδι 
Πώς θα βγάλουμε μια γάτα που έχει πέσει μέσα σε πηγάδι; Βρεγμένη.

Οι πιο μούφα χρόνοι...

Οι πιο μούφα χρόνοι της ελληνικής καθημερινότητας!

1. Τακούνι σε ένα λεπτό.

2. Σε παίρνω σε 5 .

3. Θα σ£ αγαπώ για πάντα.

4. Φωτογραφίες σε 30 λεπτά.

5. Το ταξί σας θα βρίσκεται εκεί σε 5 λεπτά.

6. Σε πέντε λεπτά θα είμαι έτοιμη.

7. Ας κάνουμε πέντε λεπτά διάλειμμα.

8. Θα γυρίσω σε πέντε λεπτά.

9. Όλα τα έργα θα είναι έτοιμα εγκαίρως για την Ολυμπιάδα.

10. Περίμενε μια στιγμή (ΠΟΣΟ διαρκεί μια στιγμή!).

11. Η πτήση 317 για Ηράκλειο αναχωρεί στις 6:15 (9:30).

12. Το πολύ σε δέκα μέρες θα είναι έτοιμο (2 μήνες).

13. Σούπερ 13 = 14! (Δεν είναι χρόνος αλλά ταιριάζει!).

14. Σε τρία τέρμενα!

15. Πάλι με χρόνους και καιρούς πάλι δικά μας θα£ ναι!

16. Σε χρόνο ντε-τε (ή ξέρουμε μαθηματικά ή δε ξέρουμε!)


Μεγάλες αλήθειες...


Α. Προσπαθώ να βγω από το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ από που μπήκα. 
Β. Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες ανάπαυσης.
Γ. Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός!
Δ. Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό.
Ε. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε. 
Ζ. Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα. Μετά θα φοβάσαι να βήξεις 
Η. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα.
Θ. Η ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις: επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεκινάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
Ι. Τη γυναίκα μου πάνω από όλα... όλες τις άλλες από κάτω.
Κ. Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
Λ. Ακόμα και μια κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική, έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.
Μ. Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
Ν. Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το κάπνισμα και το ποτό που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.
Ξ. Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας. 
Ο. Κάντε οικονομία στο νερό: Πλυθείτε μαζί με ένα φίλο! 
Π. Όταν αντιγράφεις κάποιον λέγεται κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Όταν αντιγράφεις πολλούς μαζί λέγεται έρευνα. 
Ρ. Τα λεφτά μιλάνε... λένε αντίο!

Που ήταν;




- «Η γυναίκα μου πρέπει να είναι μεγάλη ψεύτρα, η πολύ έξυπνη », λέει ο 
σύζυγος σ ένα νεαρό, που κάθεται δίπλα του στο μπαρ. 
- «Πώς το κατάλαβες;» ρωτάει ο νεαρός. 
- «Δεν ήρθε στο σπίτι χτες κι όταν τη ρώτησα που ήτανε, μου είπε ότι πέρασε 
τη νύχ


Αστυνομικό δαιμόνιο
Καλημέρα σας κυρίες μου, είπε ο Σέρλοκ Χολμς όταν συνάντησε στο δρόμο τρεις κυρίες να τρώνε απολαυστικά από ...
Συντομία
Αφού ο δάσκαλος εξήγησε στα παιδιά την έννοια της συντομίας, φώναξε ένα μαθητή να του περιγράψει μια δραματική...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ