Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-ΤΑGS : Πώς θα βγάλουμε μια γάτα που έχει πέσει σε πηγάδι - Ταρακούνημα- Rolex

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr "

Πώς θα βγάλουμε μια γάτα που έχει πέσει μέσα σε πηγάδι;

Βρεγμένη.



Ταρακούνημα

Μια φορά καθόντουσαν και συζητούσαν ένα αγγούρι, μια μπανάνα και ένα πέος για το πώς τους κακομεταχειρίζονται οι άνθρωποι. Λέει το αγγούρι: - Εμένα με γδέρνουν με μαχαίρια και μετά με τεμαχίζουν. Λέει η μπανάνα: -Aστα! Εγώ να δεις. Εμένα με ξεπετσιάζουν και μετά με βάζουν σε διάφορα ζελέ. Λέει τελευταίο και το πέος: - Αχ, φίλοι μου αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στα δικά μου. Εμένα με βάζουν σε μια πλαστική σακούλα και με ταρακουνάνε τον καημένο μέχρι να ξεράσω!




Rolex


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της.
Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίος κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι.
- Φίλε, του λέει, πόσα θέλεις για να μου δώσεις το μαχαίρι σου;
- Δεν το δίνω, απαντά ο κρητικός
- Ζήτα μου όσα θες, λέει πάλι ο πλούσιος.
- Όχι, ξαναλέει ο κρητικός.
- Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ, λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.
- Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μάχαιρα.
- Μα γιατί; ρωτά ο πλούσιος.
- Γροίκα θα να δεις, του λέει ο κρητικός. Αν μου δώκεις το ρόλεξ και σου δώκω τη μάχαιρα και πάω στο χωριό και κάτσω στον καφενέ, και πιω δυο ρακες και με πιάκει ο πεντοζάλης και έρθει κάποιος και μου πει "Τσι μάνας σου του μουνί" εγώ ήντα θα πω; "Εννιά παρά τέταρτο;;;"




Η πεταλούδα




-Πώς λέγεται στα τούρκικα η πεταλούδα;
Eμπριμέ κουνούπ!



Το θαύμα
Μια Κυριακή πρωί πριν την έναρξη της λειτουργίας ένας άνδρας με πατερίτσες πήγε στην εκκλησία. Σταμάτησε μπροστ...
Ο επιστήμονας
Ένα νιόπαντρο ζευγάρι ξεκίνησε για το μήνα του μέλιτος με τρένο, όμως όλα ήταν πιασμένα και έτσι ο ε...
 
 
To ντεκολτέ της δασκάλας
Ο Τοτός στην τάξη στο μάθημα της βιολογίας. Μπαίνει η δασκάλα με ένα λουλούδι στο τεράστιο ντεκολτέ και ρωτά: -...
Ο σύζυγος είναι μόνος του στο σπίτι
Ο σύζυγος είναι μόνος του στο σπίτι, γιατί η γυναίκα του επισκέπτεται τη μαμά της, που, δοθέντος ότι ...
 
 
Συμβουλή πρίν απο το ραντεβού 
Τι λέει μια ξανθιά μάνα στην ξανθιά κόρη της;Αν μέχρι τις δώδεκα δεν είσαι στο κρεβάτι, γύρνα σπίτι!
Είναι ο Τοτός στο σχολείο
> Είναι ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα τους μαθαίνει την αλφαβήτα. > -Παιδιά μου για κάθε γράμμα θα μου...
 
Δεν έχει ιδέα 
Μια γυναίκα πάει σε ένα μαγαζί με όπλα και ζητάει να αγοράσει ένα περίστροφο λέγοντας στον υπάλληλο ότι το θέλε...
Εξομολογήσεις
Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευτα...

 
 
Οι γέφυρες...
Ο άντρας μου έχει τόσες γέφυρες στα δόντια που όταν τον φιλάω πληρώνω διόδια.
Ο καλός σύζυγος
Σ ένα περίπτερο , μια κυρία συζητά με την ιδιοκτήτρια : - Πρέπει να αναγνωρίσω , της λέει κάποια στι...

 
Ποδόσφαιρο στην Ζούγλα 
Eίναι ο τελικός ποδοσφαίρου στην ζούγκλα, καιπαίζουν οι ελέφαντες με τα μυρμήγκια. To μάτς είναι αγων...
Το άσπρο κοντό άσχημο σκυλί 
Ο ιδιοκτήτης του καλογυμνασμένου εκπαιδευμένου και άγριου ντόμπερμαν το κρατάει με μια χοντρή αλυσίδα προσπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ