Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ο τρελός και ο ψυχίατρος

Ένας ψυχίατρος λέει στον άρρωστο πελάτη του:
-Για να μπορέσω να σας βοηθήσω, πρέπει να μου πείτε την ιστορία σας από την αρχή.
-Εντάξει γιατρέ... πρώτα πρώτα έφτιαξα τον Ουρανό και τη Γη μετά τη νύχτα και τη μέρα...

Απόκριες (για κινητό)



Η φάτσα σου μανάρι μου έχει μεγάλη πλάκα!
Δως την μου τις απόκριες να κάνω τον μαλάκα!!

Γιατί οι πόντιοι..



Γιατί οι γυναίκες των Ποντίων βγάζουν όλα τους τα δόντια ;
- Για να είναι γυναίκες με τα ........ ούλα τους !
Γιατί στους Πόντιους το κολάρο του πουκαμίσου τους φαίνεται στενό ;
- Γιατί προσπαθούν να περάσουν το κεφάλι τους από την ....... κουμπότρυπα !
Γιατί οι Πόντιοι τρώνε το βιβλίο με τα άπαντα του Σολωμού χωρίς το εξώφυλλο ;
- Γιατί νομίζουν ότι είναι ....... κονσέρβα !


Τα τρία πρόσωπα 
Τι σχέση έχουν ο Γκούφη, ο Ντόναλντ Ντάκ και μια έξυπνη ξανθιά;- Είναι και τα τρία μυθικά πρόσωπα!
Αληθινή ευτυχία
Ποτέ μου δεν είχα αντιληφθεί την πραγματική ευτυχία, μέχρι το γάμο μου , και μετά ήταν αργά !


Η άσχημη σύζυγος
Είναι δύο φίλοι και συζητούν: - Ασε, λέει ο ένας. Η γυναίκα μου είναι πολύ άσχημη. Χάλι μαύρο. - Και πο...
Πότε θα μπω στο Iντερνετ παιδάκι μου;
Mια πεθερά ρωτάει το γαμπρό της: - "Πότε θα μπω στο Internet παιδάκι μου;" - Γαμπρός: "συνέχισε να χτυπάς με το ...



Ευνουχισμός ή ;
-Στον προθάλαμο του Κτηνίατρου ήταν Τρία σκυλιά δυο μικρά Γιορκσαιρ και ένα θηρίο Ντογκ . Λέει ο ένας μικ...
Γαντζωμένη πεθερά
Ένας τύπος περνάει στο δρόμο και ακούει από πάνω φωνές. Σηκώνει το κεφάλι του και βλέπει έναν άνδρα ...



Η γκοφρέτα
Δασκάλα:- "Τοτό, γιατί έχεις την γκοφρέτα στο αυτί;" Τοτός:- "Αμάν! έφαγα το μολύβι."
Ξύπνα με στις επτά
Το αντρόγυνο μετά από ομηρικό καυγά αποφασίζει να μη μιλούν μεταξύ τους. Η συνεννόηση πλέον γίνεται με σημειώ...
 
Δυο αγοράκια συζητάνε ποιανού ο μπαμπάς είναι ο πιο πλούσιος.
- Εμένα ο μπαμπάς μου είναι τόσο πλούσιος που σκέφτεται να αγοράσει τον... Ειρηνικό ωκεανό. - Αν δεν...
Έγγαμος βίος
Μετά από λίγα χρόνια γάμου, ένα ζευγάρι έχει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας. Για να μη διαλύσουν τον γάμο τους, ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ