Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr "

Η σειρά της ψείρας

Κάποτε, στη ζούγκλα είχαν αρρωστήσει όλα τα ζώα. Η κουκουβάγια λοιπόν, που ήταν ο γιατρός αποφάσισε να τους εξετάσει όλους. Επειδή όμως ήταν πολλά τα ζώα τους είπε να πάνε με αλφαβητική σειρά. Πήγαν λοιπόν πρώτοι στη σειρά η αγελάδα, το άλογο κ.λ.π. Κάπου πίσω στην ουρά ήταν ο ρινόκερος. Εκεί λοιπόν που περίμενε βλέπει να στέκεται μπροστά απʼ αυτόν μια ψείρα. Οπότε της φώναξε να πάει πίσω, αφού εκεί δεν ήταν η σειρά της. Η ψείρα όμως τον έγραψε...Οπότε τα παίρνει ο ρινόκερος και της λέει...
- Ρεεεε..!!! Δεν άκουσες τι σου είπα! Φύγε! Δεν είναι εδώ η σειρά σου! Εσύ είσαι στο ψι!!!
- Μπα!!! Και ξέρεις τι είμαι εγώ;
- Τι είσαι; ψείρα είσαι!
- Λάθος μεγάλε, εγώ είμαι μουνόψειρα!!!


40 χρονών




Για να διαπιστώσει την εξυπνάδα των μαθητών του ο διευθυντής του σχολείου τους βάζει να λύσουν ένα πρόβλημα:
- Λοιπόν, ειναι μια φαρμα που έχει ενα φράχτη 100 μ. πλάτος και 300 μ. μήκος και αν τελικά ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να πουλήσει το φράχτη, πόσο χρονών είμαι;
Νεκρική σιωπή μέσα στην τάξη, κανένας δεν ξέρει την απάντηση εκτός απο τον Τοτό που πετάγεται και λέει:
- 40, κύριε διευθυντά!
- Μπράβο, Τοτέ, παιδί μου. Πώς το κατάλαβες;
- Ε, να, έχω ενα φίλο που είναι 20 και λέει τις μισές μαλακίες απ' ότι λες εσεί

Η στάθμη

-Ξυπνάει ένα πρωί ένας νέγρος, και βλέπει ότι από τα φρύδια και πάνω, το μέτωπο του ήταν άσπρο. 
Πάει λοιπόν στο γιατρό, και ο γιατρός του λέει ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό, και για να διορθωθεί απλά πρέπει να πιεί ένα ποτήρι σκ*τά. 
-Πάει σπίτι του ο νέγρος και κάνει ότι του είπε ο γιατρός.
Την άλλη μέρα το πρωί, βλέπει ότι το χρώμα του ήταν πάλι φυσιολογικό. 
-Έτσι, πάει ξανά στο γιατρό και τον ρωτάει τι έφταιγε τελικά για αυτό που είχε πάθει και του απαντάει ο γιατρός:
"Α, δεν είναι τίποτα σοβαρό, απλά έπεσε η στάθμη"!!!




Το έξυπνο μηχάνημα
Κάποιος τύπος βλέπει έναν φίλο του στον δρόμο και του λέει: - "Αστα είμαι χάλια. Έχω φοβερούς πόνους στον α...
Το γυφτάκι με το ζωγραφικό ταλέντο
Το γυφτάκι της ιστορίας μας έχει τρομακτικό ταλέντο στη ζωγραφική. Μπορεί στα μαθήματα να μη τα κατάφε...



Οι παπαγάλοι και η παπαγαλίνα... 
-Μια γυναίκα έχει ένα πρόβλημα με την παπαγαλίνα της η οποία λέει συνέχεια: "Είμαι πολύ ξαναμμένη, θέλει...
Τα κάνει όλα
Μια γυναίκα τινάζοντας ένα χαλί από τον 15ο όροφο της πολυκατοικίας της, παρασύρθηκε από ένα ξαφνικό φύσημα του ανέμου και...
 
 
Μποϊκοτάζ 
-Πως μια ξανθιά κάνει μποϊκοτάζ στα αμερικανικά προϊόντα; Δεν αγοράζει Coca Cola, αλλά Pepsi Cola!!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ