Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Tags

ΠΗΓΗ: " Asteiakia.gr   "

Ο τσοπάνος

- Δυο τσοπάνηδες συζητούν βόσκοντας τα πρόβατα τους. 

Μήτσος: Βρε τι μου θυμίζει αυτός εκεί ο βράχος. 
Κίτσος: Τι βρε Μήτσο; 
Μήτσος: Εκεί έκανα για πρώτη φορά έρωτα με το Μαριώ μου. 
Κίτσος: Σοβαρά ωρε;;; 
-Μήτσος: Σοβαρότατα, ήταν και η μάνα της


Στον ωκεανό 
Τι ψάχνουν 3 ξανθιές στον ωκεανό;Τον Λεονάρντο ντι Κάπριο που πνίγηκε στον ωκεανό...
Το 33 
Γιατί οι ξανθιές δεν μπορούν να γράψουν το 33; γιατί δεν ξέρουν ποιο 3 να βάλουν πρώτο

Τι να κάνω αντρούλη μου;;;
- Τι να κάνω αντρούλη μου για να ομορφύνει το σπίτι μας; - Να πας στη μάνα σου!

 

Τα εξώγαμα του Clinton


Μία μέρα, επιστρέφει σπίτι της η Chelsea (κόρη του Clinton) πηγαίνει στον πατέρα της και του λέει:
- Μπαμπά, γνώρισα ένα πολύ καλό παιδί που με αγαπάει πολύ και θα παντρευτούμε σε δύο μήνες.
- Και ποιος είναι ο τυχερός;
- O Nick Webber. 
- Α κόρη μου, ξέρεις, δεν γίνεται να τον παντρευτείς. Ο Nick Webber είναι εξώγαμό μου, και αν τον παντρευόσουν θα γινόταν αιμομιξία.
Έτσι, η Chelsea παρατάει τον Nick Webber. Μετά από δύο μήνες όμως, γυρίζει μια μέρα σπίτι και λέει ξανά στον πατέρα της:
- Μπαμπά, γνώρισα ένα πολύ καλό παιδί που με αγαπάει πολύ και θα παντρευτούμε σε δύο μήνες.
- Και ποιος είναι ο τυχερός;
- O Anthony Grant. 
- Α κόρη μου, ξέρεις, δεν γίνεται να παντρευτείς ούτε αυτόν. Ο Anthony Grant είναι και αυτός εξώγαμό μου, και αν τον παντρευόσουν θα γινόταν αιμομιξία.
Έτσι, η Chelsea παρατάει και τον Anthony Grant. Η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται αναρίθμητες φορές, μέχρι που κάποια στιγμή η Chelsea αγανακτισμένη πηγαίνει στη μητέρα της και αρχίζει τα παράπονα...
- Είναι πλέον ανυπόφορο αυτό μαμά... κάθε φορά που βρίσκω ένα καλό παιδί, ο μπαμπάς μου αποκαλύπτει ότι είναι εξώγαμό του και έτσι δεν μπορώ να τον παντρευτώ, γιατί θα γίνει αιμομιξία.
- Μην ανησυχείς παιδί μου και προπάντων μη δίνεις σημασία σε αυτά που σου λέει. Δεν είναι στ αλήθεια ο πατέρας σου...

Γιατί Γιωρίκα μου ;

Ο Χανς ( Γερμανός ) , ο Ρομπέρτο ( Ιταλός ) και ο Γιωρίκας εργάζονται σε μία οικοδομή . Την ώρα του διαλείμματος για φαγητό , παίρνουν τα καλαθάκια τους , κάθονται στην άκρη και ...
Λέει ο Χανς ανοίγοντας το δικό του " Όχι πάλι λουκάνικα βαρέθηκα . Αν και αύριο έχει λουκάνικα θα αυτοκτονήσω "
Ανοίγει ο Ρομπέρτο το δικό του και λέει " Όχι πάλι σπαγγέτι φτάνει . Αν και αύριο έχει σπαγγέτι θα αυτοκτονήσω "
Ανοίγει και ο Γιωρίκας το δικό του και βλέποντας το σάντουιτς που είχε μέσα λέει " Αύριο αν έχει πάλι σάντουιτς αυτοκτονώ "
Την άλλη μέρα την ώρα πάλι του διαλείμματος , ο Χανς ανοίγει το καλαθάκι του βλέπει μέσα τα λουκάνικα και πέφτει στο κενό από τον 13ο όροφο της οικοδομής . Ο Ρομπέρτο βλέποντας τη μακαρονάδα κάνει το ίδιο .
Ο Γιωρίκας ανοίγει το καλάθι , βλέπει το σάντουιτς κοντοστέκεται , αλλά τελικά πέφτει και αυτός .
Την επόμενη μέρα στο νεκροταφείο την ώρα που γινόταν η κηδεία των τριών φίλων η γυναίκα του Χανς κλαίγοντας φώναζε : 
" Γιατί Χανς μου το έκανες αυτό ; Δεν μου έλεγες ότι δεν θέλεις άλλα λουκάνικα να σου έφτιαχνα κάτι άλλο ; " . 
Η γυναίκα του Ρομπέρτο μία απ τα ίδια
" Γιατί Ρομπέρτο μου δεν έλεγες ότι τέρμα τα μακαρόνια φτιάξε μου κάτι άλλο " .
Η γυναίκα του Γιωρίκα απαρηγόρητη φώναζε " Γιατί Γιωρίκα μου , γιατί κολώνα του σπιτιού μου , γιατί μου το κάνες αυτό Γιωρίκα μου , γιατί Γιωρίκα μου , ΜΟΝΟΣ σου τα έφτιαχνες τα σάντουιτς Γιωρίκα μου "

In the forest! 
Τρέχει ο λαγός του σκοτωμού μέσα στο δάσος και ξαφνικά βλέπει το ελάφι αραχτό κάτω από ένα δένδρο, να καπνίζει χ...
Δυο μύγες συζητούν
Λέει μια μύγα σε μια άλλη: - Πήγα πριν σ΄ ένα καθαρό σπίτι! - Καλά, δε βλέπεις ότι τρώω;
 
 




Οι ξανθιές στο Cinema 
Τι περιμένουν 17 ξανθιές έξω από το cinemaΝα έρθει και η 18η γιατί το έργο είναι άνω των 18.
Είναι ήδη νεκρή
Η σύζυγος παίρνει το αυτοκίνητο να πάει στην πόλη για να κάνει τα ψώνια της. Μετά απο λίγο χτυπάει το ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ