Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-ΤΑGS

Η γλώσσα!

- Κυρία Λένα, λέει η μικρή Κική, μπορείτε να μου δείξετε την γλώσσα σας;
- Γιατί παιδί μου;
- Γιατί η μαμά μου λέει ότι έχετε γλώσσα σαν του φιδιού!

Τρελός Χαμός!



Ήτανε δυο τρελοί και τους έρχεται η ιδέα να παίξουνε ποδόσφαιρο. Λέει λοιπόν ο ένας: 
- Εγώ θα κάνω τους 22 ποδοσφαιριστές και εσύ, λέει στον άλλον, κάνε τους 30000 φιλάθλους. 
Πράγματι ανεβαίνει ο ένας στην κερκίδα και ο άλλος αρχίζει τις μπαλιές. Κάνει ένα κατέβασμα καταπληκτικό και βάζει μόνος του γκολ. Τρέχει λοιπόν πανηγυρίζοντας προς την κερκίδα και αρχίζει να κάνει τις γνωστές και ανήθικες κινήσεις. Τότε ο άλλος τρελός που ήταν στην κερκίδα πιάνει ένα μπουκάλι Coca Cola του το πετάει και του ανοίγει το κεφάλι... 
- Καλά ρε μαλάκα του λέει,22 ποδοσφαιριστές έμενα πέτυχες; 
- Καλά ρε μαλάκα, 30.000 κόσμος, έμενα βρήκες να πεις ότι στο έριξα;


Σαν το superman



Ο εργαζόμενος σύζυγος συνήθως γυρίζει στο σπίτι μετά την δουλειά δηλαδή κατά 
τις 4 το απόγευμα. Μια μέρα όμως γυρνάει στις 10 το βράδυ. Μπαίνοντας στο 
σπίτι ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος με την γυναίκα του: 
- Καλώς τον! Τι έγινε σήμερα και άργησες Superman; 
- Ε! Να είπαμε με τα παιδιά απο το γραφείο να βγούμε για κανα 
ουζάκι μετά την δουλειά. 
- Καλά 6 ώρες πίνατε ουζάκια Superman; 
- Ε! Μετά τα ουζάκια είπαμε να πάμε για κανένα καφεδάκι. 
- Ναι αλλά πάλι τόσες ώρες είναι πολλές για καφεδάκι ρε Superman! 
- Βρε αγάπη μου κάναμε και τις βόλτες στην παραλία. Αλλά τι σ 
έπιασε σήμερα και με λες συνέχεια Superman; 
- Αφού μόνο εσύ και ο Superman φοράτε το βρακί πάνω απο το 
παντελόνι!!!


Ο καπετάνιος


Σ` ένα πλοίο, φωνάζει κάποια στιγμή αυτός που παρατηρεί από το κατάρτι: 
- "Πειρατές μπροστά μας." 
Αμέσως, φωνάζει ο καπετάνιος σ` έναν μούτσο: 
- "Πήγαινε κάτω στην καμπίνα μου και φέρε το κόκκινο μου το παντελόνι. Σε περίπτωση που πληγωθώ στο πόδι, να μη το καταλάβει το πλήρωμα και φοβηθεί." 
- "Εντάξει καπετάνιο", λέει ο μούτσος. 
Μετά από μερικές μέρες, φωνάζει πάλι αυτός από το κατάρτι: 
- "Μας έχουν περικυκλώσει 10 πλοία πειρατών."
Και αμέσως λέει ο καπετάνιος σ` ένα μούτσο: 
- "Πήγαινε φέρε μου το καφέ μου παντελόνι, σε παρακαλώ.." 

Στο Τέξας
Ένας τυφλός ταξιδεύει προς το Τέξας αεροπορικώς. Μπαίνει στο αεροπλάνο, κάθεται στο κάθισμα, το οποίο αι...
TITOS
Μπαινει ενας μαυρος μεσα στο Πλαζα και εκεινη την ωρα κοβεται το ρευμα!Φωναζει ο ρεσεπτιονιστ-BLACK OYT!!!Και φω...
 


Oι κότες 
Δύο κότες συζητούν.- Ξέρεις χρυσή μου, κάνω κάτι αυγά σαν αχλάδια σε μέγεθος, τα παίρνει το αφεντικό μ...



Χωρίς πολλά λόγια... 
Προχωράει κάποιος στο δρόμο και ακούει από μια πολυκατοικία μια φωνή να φωνάζει για βοήθεια. Κοιτάζει και βλέπ...


Το πουλί. 
Πως σκοτώνουν οι ξανθιές ένα πουλί;Το πετάνε από το παράθυρο.
Η ψείρα
Υπήρχε κάποτε κάποιος ο οποίος είχε ψείρες. Ρώτησε λοιπόν ένα γνωστό του πως θα απαλλαγή από αυτές. Θα πα...
 


Μοντέρνοι καιροί 
Ο πεθερός λέει στο γαμπρό του, που είναι πολύ διαχυτικός:"Μόλις αρραβωνιαστήκατε κι έχετε τόσες οικειότητες; Εγώ ό...
Το πηγάδι 
Την ημέρα της Πρωτοχρονιάς ένα ζευγάρι βρέθηκε σε ένα πηγάδι. Ο άνδρας έσκυψε πάνω από το πηγάδι έκανε μια ευχή ...
 
 
Η Κοκκινοσκουφίτσα...
Ο κακός λύκος στην Κοκκινοσκουφίτσα: - Θα σε πιάσω στα χέρια μου, θα σε κάνω κομματάκια και θα σε βάλω στο φ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ