Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ - ΤΑGS

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr "
 







Τα ποσοστά

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ποιο είναι το ποσοστό θνησιμότητας στη χώρα σας;
Το ίδιο όπως παντού. Ένας θάνατος ανά άτομο.



Πάλι εμείς;


Ήταν ένας Έλληνας, ένας Ιταλός και ένας Αγγλος και πέσαν με το αεροπλάνο στην ζούγκλα. Τότε κοιταχτήκαν και είπαν:
- Πάλι εμείς;

Έκτρωση


Εάν γνωρίζατε κάποια έγκυο, η οποία έχει ήδη 8 παιδιά, 3 από τα οποία είναι κουφά, 2 τυφλά και ένα διανοητικά ανάπηρο, ενώ η κυρία έχει σύφιλη, θα της συμβουλεύατε να κάνει έκτρωση;
Αν ναι, μόλις υπογράψατε να σκοτωθεί ο Λούντβιχ Μπετόβεν!




Το κλάμα
Μια κυρία αγοράζει ένα πανάκριβο φόρεμα. Ο έμπορος παίρνει τα χρήματα που του δίνει η κυρία και με απορία τ...
Το φιδάκι 
Ένα φιδάκι ρωτάει την μάνα του: - Μαμά είμαστε δηλητηριώδη; - Γιατί ρωτάς παιδί μου; - Δάγκωσα τη γλώσσα μ...


Το αγγελάκι 
Παιδί: Μαμά, γιατί μου είπες προχθές ότι ο Γιωργάκης μας, το αδερφάκι μου είναι αγγελάκι;Μαμά: Μα γι...
Πώς έρχονται τα παιδιά στον κόσμο;
Ο Κωστάκης στο μπαμπά του: - Μπαμπά, πώς ήρθα εγώ στον κόσμο; - Ο πελαργός σε έφερε παιδί μου - Και η Κατερ...
 
 
Ο Τσιγκούνης 
Ένας νοικοκύρης με πολλά ελαιόδενδρα, υποσχέθηκε στους ελαιοτριφτάδες πως εκτός από την συνηθισμένη ...
 
 
Σαν το superman
Ο εργαζόμενος σύζυγος συνήθως γυρίζει στο σπίτι μετά την δουλειά δηλαδή κατά τις 4 το απόγευμα. Μια μέρα...
Η δημιουργία της γυναίκας
Μια μέρα, μετά από σχεδόν μια αιωνιότητα στον κήπο της Εδέμ, φωνάζει ο Αδάμ στο Θεό, "Κύριε, έχω ένα πρόβλημ...
 
 
Η έκθεση του Τοτού
Ο Τοτός γνωστός για την αισχρολογία του μέσα στην τάξη, έγραφε έκθεση για τον ουρανό. Η δασκάλα αρχί...
 
Το ...τιμολόγιο
Ο σύζυγος:-Σου έδωσα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Η σύζυγος: -Και τώρα τι θέλεις; Τιμολόγιο;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ