Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : "   Asteiakia.gr "

Κυνήγι

Δύο φίλοι είχαν πάει για κυνήγι στο δάσος. Ξαφνικά τους βλεπει ένας δασοφύλακας και τους ρωτάει αν έχουν άδειες. Τότε ο ένας άρχισε να τρέχει και ο δασοφύλακας ετρεξε από πίσω του.
Κάποια στιγμή ο κυνηγός δεν αντέχει να τρέχει, και τον πιάνει ο δασοφύλακας.
- Δείξε μου την άδειά σου!!!
Προς μεγαλη εκπληξη του δασοφύλακα ο κυνηγός εβγαλε την άδεια και την έδειξε.
- Μα αφού είχες αδεια γιατί αρχισες να τρέχεις;
- Εγώ είχα αλλά ο φίλος μου πίσω δεν είχε!!!

Ας μιλήσουμε για κανέναν άλλο


Μιλάν δυο φίλες:
- Τί νέα έχουμε σήμερα σχετικά με την Αννα;
- Α, για την Αννα μόνο καλά λόγια έχω να πω.
Και η άλλη:
- Ας μιλήσουμε για κανέναν άλλο τότε!



 
Το καγκουρό δραπέτης
Ήταν σε ένα ζωολογικό κήπο ένα κανγκουρό το οποίο όλο το έσκαγε. Οι υπεύθυνοι του ζωολογικού σκέφτηκαν...
Καθηγητής
- Τι θα γίνει ο Χαρούλης όταν μεγαλώσει;- Καθηγητής!- Τι λες, έχει προτίμηση στα φιλολογικά μαθήματα;- Όχι...
 
Μεγάλο Σάββατο 2 αρνιά φίλοι 
-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό; -Δεν γίνεται να έρθω. -Γιατί δεν γίνεται; -Γιατί αύριο έχω ...
Ευνουχισμός ή ;
-Στον προθάλαμο του Κτηνίατρου ήταν Τρία σκυλιά δυο μικρά Γιορκσαιρ και ένα θηρίο Ντογκ . Λέει ο ένας μικ...
 
 
Ποιων από τους δυο;
Λέει ο δάσκαλος στον μαθητή :Να μου πεις τα ονόματα των κυριότερων αστέρων .Μαθητής : Μάλιστα κύριε , αλλά ποιων ; του κ...
Η ξανθιά. 
-Μια ξανθιά αποφάσισε να κάνει ένα τρελό πράγμα που δεν είχε ξανακάνει, κα πηγαίνει στο κατάστημα να...
 
 
Ο μικρός Κωστάκης
Ο μικρός Κωστάκης παίζει στο δωμάτιό του και ο πατέρας του μπαίνει και του ανακοινώνει ότι ό μπαμπάς κι η ...
Η Εξυπνάδα
Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:- Μπαμπά είμαι έξυπνος;- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πα...
 
 
Οι αναμνήσεις 
Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δ...
Η Φυσαρμόνικα
Ευχαριστώ για την φυσαρμόνικα που μου έδωσες δώρο τα Χριστούγεννα είπε ο Κωστάκης, όταν για πρώτη φορά έπειτα από τις γιο...
 
Ίντριγκες για ερωτευμένα άλογα
Ήταν κάποτε δύο ερωτευμένα άλογα. Η σχέση τους ήταν ιδιαίτερα δυνατή. Κάποια μέρα, το αρσενικό άλογο φεύγει και ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ