Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Πόσο ειναι το κόστος μιας «εξόδου» ενός F -16 ; ...«Μηδενικό »

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/10/poso-einai-to-kostos-mias-exodou-enos-f-16.html#ixzz2iIagGpEi


 poso-einai-to-kostos-mias-exodou-enos-f-16

Την κενότητα του εγκεφάλου τους επιδεικνύουν και την εκθέτουν σε… παρέλαση μπροστά στους γνωρίζοντες τα στοιχειώδη από το πώς λειτουργούν οι πολεμικές μοίρες και το σύστημα εκπαίδευσης στην Πολεμική Αεροπορία.



Το φοβερό τους επιχείρημα είναι το κόστος της «εξόδου» του αεροσκάφους που θα πραγματοποιήσει τη χαμηλή διέλευση πάνω από τα κεφάλια των παρισταμένων, περνώντας τους το μήνυμα, ότι κάποιοι είναι εδώ, ανεξαρτήτως εποχής και καιρικών συνθηκών, για να φροντίσουν να απαντήσουν κατάλληλα, εάν οποιοσδήποτε θελήσει να βάλει την ελληνική κοινωνία σε περιπέτειες.

Θα τους αποδείξουμε λοιπόν, ότι το επιχείρημά τους είναι ΣΑΘΡΟ και ότι το επιπλέον κόστος για την έξοδο των μαχητικών ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ. Οπότε, όσοι υποστηρίζουν το αντίθετο, είναι απλώς θύματα των ιδεοληψιών τους και χρησιμοποιούν το θέμα του κόστους για να συγκαλύψουν την πραγματική τους στόχευση, την εξαφάνιση οτιδήποτε «εθνικού» από την κοινωνική ζωή, επειδή ορισμένοι γραφικοί του ενός άκρου, αποφάσισαν ότι θέλουν να ζήσουν σε μία κοινωνία που υφίσταται μόνο στο άδειο κεφάλι τους.

Ο κάθε διοικητής πολεμικής μοίρας λοιπόν, έχει ένα «τεφτέρι», το οποίο προβλέπει, ότι για αν είναι αξιόμαχος ο κάθε ιπτάμενος της πολεμικής μοίρας, θα πρέπει να συμπληρώνει σε μηνιαία βάση «Χ» ώρες από ένα κατεβατό αποστολών που θα πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει, από την απλή ναυτιλία, μέχρι την πιο εξεζητημένη αποστολή καταστροφής στόχου, ή εξουδετέρωσης εχθρικών αεροσκαφών.

Τα χρήματα για την εκπαιδευτική δραστηριότητα έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό της μοίρας και υπάρχουν στα ταμεία της. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν κάποιοι λοιπόν, ότι το μόνο που θα γινόταν, θα ήταν ορισμένοι ιπτάμενοι να συμπλήρωναν τις ώρες που τους αναλογούν στην κατηγορία «ναυτιλία», συμπεριλαμβάνοντας μία ή δύο χαμηλές διελεύσεις εκεί όπου θα γινόταν η παρέλαση.

Οπότε, εάν δε υπήρχαν οι γνωστοί επαγγελματίες της ύπουλης «κοτσάνας», η Αεροπορία θα μπορούσε να βγάλει πολύ περισσότερα από τα αεροσκάφη που θα πετάξουν και σύμφωνα με τις πληροφορείς θα κυμανθούν από 9-13.

Ισχύουν αυτά κύριε αρχηγέ του ΓΕΑ και αντίστοιχε του ΑΤΑ; Εάν ναι, για ποιον λόγο δεν εκδίδεται μια ανακοίνωση, ώστε να σταματήσει το «δηλητήριο» στον κόσμο; Αλλά κι εμείς οι πολίτες, έως πότε θα γίνονται ανεκτοί ορισμένοι;
 defence-point.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ