Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Με την επέκταση του ηλεκτρισμού στην Κρήτη , ένας Νομάρχης επισκέπτεται ένα χωριό. Ο κύριος Μόσχος

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr  "
Το χάμστερ 
-Ένας τύπος πάει με το χάμστερ του στο Σινεμά και λέει στην Ταμία "Θέλω 2 εισιτήρια για μένα και το χ...
Τι κάνει μια ξανθιά στο νεκροταφείο; 
Ψάχνει σκελετό για τα γυαλιά της!

Με την επέκταση του ηλεκτρισμού στην Κρήτη , ένας Νομάρχης επισκέπτεται ένα χωριό


Με την επέκταση του ηλεκτρισμού στην Κρήτη , ένας Νομάρχης επισκέπτεται ένα χωριό . 
Μπαίνει και στο σπίτι μίας γριάς χωριάτισσας και τη ρωτά : 
- Ε , πως τα πας θεία ; Τώρα έχεις και ηλεκτρικό στο σπίτι σου . 
- Ναι , παιδί μου , έχω . 
- Και πόσο πληρώνεις το μήνα ; 
- Εγώ , παιδί μου , δεν πληρώνω πολύ , γιατί τ ανάβω μόνο για να βρω τα σπίρτα . 
Κι απόης ανάβω το λύχνο μου.



Μεγάλο Σάββατο 2 αρνιά φίλοι
-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό; -Δεν γίνεται να έρθω. -Γιατί δεν γίνεται; -Γιατί αύριοέχω ...
Γρήγορος Σκύλος 
Μιλούσαν στην παρέα τους οι κυνηγοί, για τα χαρίσματα των σκυλιών τους καιπρο πάντων για τη γρηγοράδα το...

Ο κύριος Μόσχος



Ένας βλάχος ενώ κυκλοφορούσε κοντά σε ένα σχολείο στην Αθήνα, άκουσε τον δάσκαλο να λέει στους μαθητές:
- Μάθετε ρε μοσχάρια γράμματα για να γίνετε άνθρωποι!
Τρελάθηκε ο βλάχος. Δεν το ήξερα λέει ότι όταν μάθουν τα μοσχάρια γράμματα γίνονται άνθρωποι...
Μια και δυο πηγαίνει στο χωριό του και αφού παίρνει ένα μοσχάρι από το κτήμα του, γυρνάει στο σχολείο. Πηγαίνει στον επιστάτη και του λέει ότι θέλει να αφήσει το μοσχαράκι του να μάθει γράμματα για να γίνει άνθρωπος και πότε πρέπει να έρθει να το πάρει.
Ο επιστάτης πονηρά σκεπτόμενος του λέει να έρθει σε τρία χρόνια να το πάρει.
Πραγματικά ο βλάχος μετά από τρία χρόνια, συνεπής στο ραντεβού του, πάει στο σχολείο. Συναντάει ένα καινούργιο επιστάτη και τον ρωτάει για την τύχη του μόσχου του.
- Παρακαλώ ήρθα να πάρω τον μόσχο μου.
(Συμπτωματικά τον διευθυντή του σχολείου τον έλεγαν Μόσχο)
- Τον Κ. Μόσχο; ρωτάει ο επιστάτης
- Όοπα! Κύριος; το μοσχαράκι μου;
- Δεν σας καταλαβαίνω του λέει ο επιστάτης, αλλά αν θέλετε τον Κύριο Μόσχο περάστε στην τρίτη πόρτα δεξιά.
Πηγαίνει λοιπόν ο βλάχος μας συγκινημένος και βλέπει ένα κουστουμαρισμένο και κομψό κύριο.
- Μοσχαράκι μου! του λέει, τι κάνεις; με θυμάσαι;
- Σας παρακαλώ κύριε... του λέει ο διευθυντής.
- Μοσχαράκι μου δεν με θυμάσαι που σε έφερα από το χωριό, έμαθες γράμματα και έγινες άνθρωπος, σε μένα το χρωστάς.
- Περάστε έξω κύριε αλλιώς θα φωνάξω την αστυνομία.
Εξωργισμένος ο βλάχος φεύγει και σε μια εβδομάδα επιστρέφει με μια αγελάδα στο σχολείο.
Νευριασμένος ανοίγει την πόρτα του διευθυντή κρατώντας τον από τα πετά και δείχνοντας του την αγελάδα του λέει:
- Καλά ρε πούστη, εμένα δεν με θυμάσαι, την μάνα σου ρε δεν την θυμάσαι;;;

 


Ο φίλος του Μίκυ




- Πώς λέγεται ο φίλος του Μίκυ που δεν μπορεί να κάνει παιδιά;
- Τζούφι!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ