Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-TAWS

ΠΗΓΗ : "    Asteiakia.gr  "

Ναζί

Μπαίνει στο θάλαμο αερίων ο Χιτλερ και λέει:
- Παιδιά, σήμερα θα φάμε κρεας!!!
- ΟΥΑΟΥ ΝΑΙ!!!
Και απαντάει ο Χίτλερ:
- Σκάστε βόδιαα!!!


Οι θάμνοι


Δύο φαντάροι κάνουν μια μαλακία και τους φωνάζει ο λοχίας και τους λέει: 
- Λοιπόν για να μην σας τιμωρήσω θα παίξουμε ένα παιχνίδι. Θα σας αφήσω στο δάσος και με τους άνδρες μου θα βγούμε να σας βρούμε. Αν σας πιάσουμε θα σας βάλουμε φυλακή. 
Τους αφήνουν λοιπόν στο δάσος. Περνάνε 45 λεπτά και ακούγεται μια κραυγή. Μετά από λίγο ακούγονται και τα σκυλιά και βρίσκουν τους δυο φαντάρους που είχαν μεταμφιεστεί σε θάμνους. Στην φυλακή ρωτά ο ένας τον άλλον: 
- Γιατί ρε φώναξες; Δε θα μας έβρισκαν αλλιώς! 
- Ακου να δεις, του λέει ο άλλος. Βρίσκω έναν θάμνο και κρύβομαι, μετά από λίγο έρχονται δύο νεαροί και λένε: "Να ένας ωραίος θάμνος, ας κατουρήσουμε." Δεν φώναξα τότε. Μετά από λίγο έρχεται άλλο ερωτευμένο ζευγαράκι και λέει: "Να ένας ωραίος θάμνος, ας σκαλίσουμε τα αρχικά μας." Ούτε τότε φώναξα. Μετά από λίγο έρχονται δύο σκιουράκια και λέει το ένα στο άλλο: "Να ένας ωραίος θάμνος έχει και δύο καρύδια. Πάρε εσύ το ένα να πάρω εγώ το άλλο." Ε, εκεί εγώ δεν άντεξα και φώναξα!

Ζέβρα

 
- Γιατί η ζέβρα έσκασε από το κακό της;
- Γιατί το ριγέ δεν είναι στην μόδα!!!!



Τα δύο νέα


Μια μερα ο Θεος καλει τον Ομπαμα, τον πρωθυπουργο της Τουρκιας και τον Γιωργακη Παπανδρεου...
- Επειδη βλεπω τα χαλια σας εκει κατω και δεν μου αρεσει καθολου θα καταστρεψω τον κοσμο να δω μετα τι θα κανετε, τους λεει ο Θεος.
Πηγαινει την αλλη μερα ο Ομπαμα και λεει στους κατοικους της Η.Π.Α.:
- Σας εχω ενα καλο νεο και ενα κακο νεο.Το καλο ειναι οτι υπαρχει Θεος, το κακο οτι θα καταστρεψει τον κοσμο.
Πηγαινει ο πρωθυπουργος της Τουρκιας και λεει στους κατοικους της:
- Εχω δυο κακα νεα. Το ενα ειναι πως υπαρχει Θεος, το αλλο οτι θα καταστρεψει τον κοσμο.
Πηγαινει και ο Γιωργακης και λεει στους Ελληνες:
- Παιδια σας εχω δυο πολυ ευχαριστα νεα. Το ενα ειναι πως υπαρχει Θεος, το αλλο πως θα συνεχισει το εργο του Καραμανλη.



Ο Κωστίκας συζητά με ένα φίλο του για την οικογενειακή του κατάσταση: 
" Όταν πρωτοπαντρεύτηκα, ήταν όλα πανέμορφα. Όταν γύριζα σπίτι μετά από τη δουλειά μου, ο σκύλος μου γάβγιζε από χαρά και η γυναίκα μου, μου έφερνε τις παντόφλες μου. Τώρα όμως άλλαξαν τα πράγματα. Ο σκύλος φέρνει τις παντόφλες και η γυναίκα μου γαβγίζει!"

 
Τα δυο μυρμήγκια 
Δύο μυρμήγκια, κάνουν ποδήλατο στην έρημο. Σε μια στιγμή, το ένα σταματάει ξαφνικά. - "Γιατί στα...
Ο Τάκανας
Μια φορά ήταν ο Τάκανας και λέει στη μαμά του: - "Μαμά, να πάω στο φίλο μου τον Παναγιώτη;", και η μ...



Οι απορίες του Μίμη
Στο τραίνο, η μαμά έπλεκε, ο μπαμπάς διάβαζε εφημερίδα και ο μικρός Μίμης, κοίταζε στο παράθυρο. Ξαφνικά ...
Το μοσχάρι 
Ήταν μια γιαγιά και ένας παππούς που δεν είχαν παιδιά. Μια μέρα διάβασαν στην εφημερίδα ότι σε ένα σχολεί...
Ο βραδύγλωσσος χωρικός
Ήτανε μια φορά ένας χωρικός λίγο βραδύγλωσσος. Έρχεται κάποια μέρα στην Αθήνα και πάει στο Ιατρικό Κ...
Οι ξανθιές στην έρημο 
-Τι κάνουν εκατό ξανθιές στην έρημο; Σκουπίζουν!!!
Ελέφαντας και καμήλα 
-Ήταν μια μέρα ένας ελέφαντας και μια καμήλα.Ρωτάει λοιπόν ο ελέφαντας την καμήλα: -Καμήλα γιατί έχεις τα...
Δόλωμα 
Ήταν ένας ψαράς και πήγε για ψάρεμα και ξέχασε το δόλωμα και έγραψε πάνω σε ένα χαρτί δόλωμα και το έρ...
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ