Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Γιατρέ έχω λέπρα

-Γιατρέ έχω λέπρα!! Τι να κάνω?! 
-Εύκολο.. θα τρως κάθε μέρα πίτσα! 
-Και θα γίνω καλά γιατρέ? 
-Όχι! 
-!!! Ε, και σε τι θα με ωφελήσει η πίτσα γιατρέ??!?? 
-Είναι το μοναδικό φαγητό που χωράει κάτω απο την πόρτα!


 

Τι μας προκύπτει αν διασταυρώσουμε έναν εκτυπωτή και ένα σκύλο;
- ένα πιστό αντίγραφο!

Πολύ κρεμμύδι

Κατά την διάρκεια του Μυστικού Δείπνου λέει ο Ιούδας στον Ιησού:
- Κύριε, έχετε βάλει πολύ κρεμμύδι στο φαϊ σας!
- Και τι σε νοιάζει, ρε; Θα με φιλήσεις;


Τι είπε μια ξανθιά για τα ανέκδοτα για ξανθιές ; 
Τι είπε μια ξανθιά για τα ανέκδοτα για ξανθιές; "Καλά είναι, αλλά μπορεί να προσβληθούν οι μαύρ...
Η κηδεία της πεθεράς 
Πάει η πεθερά ενός τύπου στα Ιεροσόλυμα. Εκεί έπαθε εγκεφαλικό, και σύντομα πέθανε. Παίρνουντηλέφωνο στην Αθήνα, τ...

Ο φετινός




Πάει ένας γάιδαρος με τους φίλους του σε μια καφετέρια και ζητάει έναν φραπέ.
Του λέει ο σερβιτόρος: 
-Πως πίνεις τον φραπέ;
-Γλυκό χωρίς γάλα

Πάει ξανά το 2005 και πάλι ζητάει φραπέ χωρίς γάλα

Το 2006 όμως άλλαξε γνώμη και ήπιε τον φραπέ με γάλα

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα;


Ήπιε ο γάιδαρος τον φετινό με γάλα!!!



Συνεννόηση



Κάποια τηλεφωνεί στην πυροσβεστική και λέει:
- Θέλω να αναφέρω μια φωτιά στο σπίτι μου.
Ο πυροσβέστης στην άλλη άκρη της γραμμής ρωτά: 
- Πού είναι, κυρία μου;
- Στην κουζίνα μου, απαντά.
- Όχι, λέει αυτός, εννοούσα, πως θα πάμε εκεί;
- Λοιπόν, μπορείτε να μπείτε από την μπροστινή είσοδο, να διασχίσετε το διάδρομο, να περάσετε από το σαλόνι, ή να μπείτε από την πίσω πόρτα, να ανεβείτε τις σκάλες και είναι ακριβώς εκεί, εξηγεί η κυρία.
- Με συγχωρείτε κυρία μου, λέει ο πυροσβέστης, αυτό που ήθελα να πω, ήταν πώς θα πάμε από ΕΔΩ που είμαστε ΕΚΕΙ που είστε;
Μετά από μια μικρή διακοπή, η κυρία ρωτά: 
- Καλά, δεν έχετε πια εκείνα τα μεγάλα κόκκινα φορτηγά;

Ο όροφος 
Ήταν μια ξανθιά και μία μελαχρινή και έπεφταν από έναν όροφο.Ποιά θα φτάσει πρώτη;Η μελαχρινή γιατί η ξανθιά θα έχει χά...
 
Ο ετοιμοθάνατος
Πατέρας: Γυναίκα μου Σάρα είσαι εδώ? Σάρα (κλαίγοντας): Ναι, άντρα μου. Πατέρας: Γιε μου Ιακώβ είσαι εδώ? ...
 
 
Τρέχα Τζον.......
Σε ένα μπαρ στην Αγρια δύση ήταν ένας τύπος και έπινε τις μπύρες και τα ουίσκι του . Ξαφνικά μπαίνει μέ...
 
Μαγαζί για άντρες
Άνοιξε στην Νέα Υόρκη ένα μαγαζί που πουλάει άντρες και πάει μαι γυναίκα να βρει σύζυγο. Στην είσοδο ...
 
 
 
 
Το μυστικό
Ήταν κάποτε ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Και λέει η γυναίκα στον άνδρα: - "Αγάπη μου, τώρα που παντρευτήκαμε θα ...
Γιατί ο Θεός έπλασε πρώτα τον άνδρα και μετά τη γυναίκα;
Για να προλάβει να πει κάτι κι αυτός...
 
 
Γραμματική
Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα...
 
 
Τι ψάχνει μια ξανθιά... 
Τι ψάχνει μία ξανθιά σε ένα νεκροταφείο;Σκελετό για τα γυαλιά της!
Ποια απο τις τρεις;
Ένας νεαρός λέει ενθουσιασμένος στη μαμά του ότι είναι ερωτευμένος και θέλει να παντρευτεί "Θα σου τ...

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ