Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-TAWS Για μεγάλους

ΠΗΓΗ : "      Asteiakia.gr       "

Ο βλάχος και το τραβέλι

Ήταν ένας βλάχος και κατεβαίνει στην Aθήνα. Eκεί βρίσκει μια τραβεστί. Mε τα πολλά η τραβεστί καταφέρνει το βλάχο να τον πάει στο σπίτι της. Όταν φτάνουν λέει η τραβεστί:
- Ξάπλωσε, γδύσου και πάω να σου φέρω να πιείς κάτι. Tι θέλεις; 
Bλάχος: - Φέρε μου μια μπίρα. 
Πάει η τραβεστί στην κουζίνα. Tότε ένοιωσε τύψεις και αποφάσισε να του πει την αλήθεια. Πάει μέσα στον βλάχο και του λέει: 
- Nα ξέρεις ότι δεν έχω αιδοίο. 
Kαι τότε ο βλάχος της λέει:
- Δεν πειράζει φέρε μου μια AMSTEL.



Τα όνειρα των μανάδων


Είναι τρεις μανάδες και συζητάνε για τους γιους τους. 
Η πρώτη λέει: 
- Εγώ θέλω ο γιος μου να γίνει γιατρός, για να βρει κανένα καινούριο φάρμακο μίας και υπάρχουν τόσες αρρώστιες. Και οι άνθρωποι να λένε ζήτω η μάνα σου, και να λέω εγώ είμαι αυτή. 
Η δεύτερη λέει: 
- Εγώ θέλω ο γιος μου να γίνει αστροναύτης να βρει πρώτος τους εξωγήινους και να λένε ζήτω η μάνα σου, και να λέω εγώ είμαι αυτή. 
Η τρίτη λέει: 
- Εγώ θέλω ο γιος μου να γίνει ποδοσφαιριστής. Να έχει πάρει στους ώμους την εθνική Ελλάδος και να την έχει φτάσει στο τελικό του Moundial και να περνάει όλη την ομάδα και τον τερματοφύλακα και στο μισό μέτρο να το χάνει. Όλοι να λένε γαμώ τη μάνα σου και να λέω εγώ είμαι γαμήστε με.

Ψηλοί παππούδες

Μάλωναν δύο παιδια για τους παππούδες τους:
- Ο παππούς μου είναι πιο ψηλός από τον δικό σου.Αν σηκώσει τα χέρια του φτάνει τα σύννεφα.
- Είναι μαλακά ττα σύννεφα εκεί πάνω;;
- Ναι είναι.
- Α, δεν είναι σύννεφα, είναι τα αρχίδια του παππού μου!!!!!!!!!


Ντέμης- Βανδή


Πάει ο Ντέμης Νικολαΐδης με τη Βανδή σ ένα κατάστημα ενδυμάτων και 
δοκιμάζουν τα ρούχα. Λέει η Δέσποινα στο Ντέμη: 
Βανδή: Αγάπη μου, πώς σου φαίνεται αυτή η μπλούζα; Μήπως με παχαίνει; 
Ντέμης: Ε καλά, δεν είπαμε να τη φας!


Τι σημαίνουν τα αρχικά Τ.Ε.Ι.;




Τώρα Είμαστε Ίσοι!


Ατομική βόμβα 
Ήταν 2 ξανθιές... η μια καθόταν σε μια βόμβα και γυρνάει και της λέει η άλλη.-Μπορώ να κάτσω κι εγώ;-Όχι ...
Τα καινούργια παπούτσια...
Ο κυρ-Κώστας και η κυρά-Φρόσω είναι παντρεμένοι εδώ και πενήντα χρόνια και τώρα είναι περασμένα 70. ...


Σημαίες
Παραμονές της 25ης Μαρτίου μπαίνει μια ξανθιά σ ένα πολυκατάστημα και απευθύνεται στον υπάλληλο: -Έχετε σημαίες? -Βεβαί...
Στις τουαλέτες
΄Ενας τυπος οδηγαει Αθηνα-Θεσσαλονικη,στο δρομο κανει μια σταση ,παει στις τουαλετες για χε...,η πρωτη ητα...



Το καγκουρό 
Ένα καγκουρό δραπέτευε συνέχεια απ το ειδικά περιφραγμένο χώρο του στο ζωολογικό κήπο. Οι αρμόδιοι, ξέροντα...



Ο σκαντζόχοιρος
Ω παρντόν !!! είπε ο σκαντζόχοιρος...και κατέβηκε από την βούρτσα.
Σφοδρή σύγκρουση! 
Μια χελώνα κι ένα σαλιγκάρι κινούνταν αντίθετα. Προχωρούσε η χελώνα...Προχωρούσε και το σαλιγκάρι και πλησία...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ