Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ ( Προσοχή στους καφέδες)

ΠΗΓΗ :
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:26 π.μ. (Πριν από 17 ώρες)

Τέρμα ο καφές

Ένας ασθενής στον ψυχολόγο:
- Γιατρέ μου, έχω ένα πρόβλημα. Όλα ξεκίνησαν πριν κάνα μήνα όταν γύρισα μια μέρα νωρίτερα από την δουλειά για να κάνω έκπληξη στην γυναίκα μου. Μπαίνω στο δωμάτιο και την βρίσκω καβάλα σε έναν άλλο. Πιάνω την καραμπίνα να την σκοτώσω, και μου λέει:
"Μωρό μου γύρισες; Να σου φτιάξω έναν καφέ να ηρεμήσεις;" Ήπια τον καφέ και ηρέμησα και το συμβάν ξεχάστηκε.
Λίγες μέρες αργότερα γυρνάω και την βλέπω με έναν καινούργιο.
Πάλι μου έκανε έναν καφέ, πάλι τα ξέχασα όλα.Αυτή η ιστορία έγινε 5-6 φορές. Με έναν καφέ τα ξεχνούσα όλα.
Και θέλω να σας ρωτήσω, γιατρέ μου: Μήπως όλοι αυτοί οι καφέδες μου κάνουν κακό;

Κινέζοι

-Οι Κινέζοι που τρώνε με ξυλάκια, με τι ταΐζουν τα παιδιά τους;;;
- Με οδοντογλυφίδες!!!

Δοκιμές

- Γιατρέ, σας επισκέπτομαι για εικοστή φορά και κάθε φορά μου δίνετε διαφορετικό φάρμακο.
- Υπομονή, φίλε μου, κάπου θα το πετύχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ