Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ :
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:25 π.μ. (Πριν από 17 ώρες)

Ο διάλογος

-Αντρα μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες; 

Όχι αγάπη μου μόνο μαζί σου, με τις άλλες μένω άγρυπνος όλη νύχτα!!!

Τα συγχαρητήρια

Ένας λοχαγός ήταν υπεύθυνος για μια στρατιωτική άσκηση. Βρισκόντουσαν λοιπόν στο κέντρο ελέγχου των πυραύλων και καθόριζε με ένα βοηθό δεκανέα τις βολές.
Σε κάποια βολή όμως, έγινε ένα λάθος και ο πύραυλος κατευθυνόταν προς κατοικημένη περιοχή. Επεσαν πάνω στα όργανα ελέγχου με το δεκανέα και την τελευταία κυριολεκτικά στιγ μή ο δεκανέας έβαλε το σωστό κωδικό και ο πύραυλος αυτοκαταστράφηκε. Γυρίζοντας στη βάση τους περίμεναν όλοι με χαρά στα πρόσωπά τους.
Ο διοικητής έτρεξε κατευθείαν στο λοχαγό, του έσφιξε το χέρι και του 
είπε: 
- Τα θερμά μου συγχαρητήρια, λοχαγέ. 
Ο λοχαγός όμως αμέσως του απάντησε:
- Κύριε διοικητά, εγώ δεν έκανα τίποτα, όλα ήταν δουλειά του δεκανέα. Οπότε γυρνά ο διοικητής στο δεκανέα και του λέει:
- Συγχαρητήρια, δεκανέα, η γυναίκα του κ. λοχαγού έκανε αγοράκι!...

Απο που καταγεται ο ανθρÏ �πος;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ποιος θα μου πει από που κατάγεται ο άνθρωπος ;
ΚΙΚΗ : Από τον Αδάμ και την Εύα , κύριε .
ΚΩΣΤΑΣ : Όχι , κύριε ! Λάθος ! Ο μπαμπάς μου , μου είπε ότι καταγόμαστε από τους πιθήκους . 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τα οικογενειακά σας Κώστα δε μας ενδιαφέρουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ