Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

 

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:01 π.μ. (Πριν από 15 ώρες)
ΑΣΤΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ
- Γιατί οι Πόντιοι φτιάχνουν γέφυρες;
- Για να περνάνε από κάτω τα ποτάμια!

Τι θα γίνει ο Μπόμπος όταν θα μεγαλώσει

Οι τρεις μικροί έχουν μείνει μόνοι τους στο σπίτι και κουβεντιάζουν μεταξύ τους.
"Εγώ" λέει ο Γιαννάκης, "όταν μεγαλώσω θα γίνω εξερευνητής."
Το μάτι του αγκαλιάζει τις φωτογραφίες ενός ταξιδιωτικού βιβλίου, που παρουσιάζει θαυμάσιες εικόνες
 από ένα παρθένο δάσος της Αφρικής.
"Εγώ" λέει ο Δημητράκης ξεφυλλίζοντας ένα περιοδικό αστρονομίας, "θα γίνω αστροναύτης.
 Θα είμαι ο πρώτος άνθρωπος που θα πατήσει το πόδι του στον Αρη"
Ο Μπόμπος δεν μιλά, ξεφυλλίζει μόνο σκεπτικός ένα περιοδικό.
"Κι εσύ, ΜπόμÏ �ο, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;" τον ρωτούν οι φίλοι του.
Ο Μπόμπος ρίχνει ακόμη μια ματιά στο PLAYBOY που κρατάει και αναστενάζει:
"Εγώ θέλω μόνο να μεγαλώσω" τους λέει απλά.

Φάτο

Είναι τώρα ο πατέρας και λέει στο μικρό Γιάννη:
- Φάε το αυγουλάκι σου, παιδάκι μου!
- Δεν θέλω!!!
- Φάτο να μεγαλώσεις!
- Δεν θέλω!!!
- Φάτο να γίνεις δυνατός!
- Δεν θέλω!!!
- Φάτο να μεγαλώσει το πουλάκι σου!!
Ακούγεται η φωνή της γυναίκας του από την κουζίνα:
- Θανάση, φάε εσύ το αυγό, στο παιδί θα φτιάξω μπιφτέκια!!!< br>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ