Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

 

ΠΗΓΗ:
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:05 π.μ. (Πριν από 19 ώρες)
Ενα νιόπαντρο ζευγάρι αδυνατεί να τεκνοποιήσει.
Μια μέρα, ο σύζυγος συναντά τυχαία στον δρόμο τον παπά που τους πάντρεψε.

- Γεια σας, πάτερα Ιάκωβε. Με θυμόσαστε ;
- Βρε βρε. Μα και βέβαια σε θυμάμαι, εγώ σε πάντρεψα, πάνε δύο χρόνια τώρα.
 Πώς πάει η οικογένεια; Έχετε κάνει κανένα παιδί;
- Μπα όχι, σταθήκαμε πολύ άτυχοι. Προσπαθήσαμε αλλά...
- Έλα μην κάνεις έτσι. Δεν θα σε αφήσει έτσι ο θεός.
Αύριο πρόκειται να πάω στο Αγιο Όρος... Με την ευκαιρία θα κάνω μια παράκληση και θα ανάψω και
ένα κε ράκι για σας.
- Σ' ευχαριστώ πάτερ... να'σαι καλά.

Περνάνε λοιπόν κάτι χρόνια... και ο πάτερ Ιάκωβος συναντά την γυναίκα με δύο μωρά στην αγκαλιά,
 άλλα δύο στο καροτσάκι!!

- Βρε, βρε. Καλημέρα... να σου ζήσουν τα παιδάκια!
- Ευχαριστώ, πάτερ.
- Ο θεός σας βοήθησε βλέπω και αποκτήσατε επιτέλους παιδιά.
- Ναι, δεν έχουμε παράπονο γι' αυτό. Έχουμε τρία δίδυμα και αυτά εδώ τα τέσσερα. Σύνολο δέκα παιδιά...
και μόλις εχθές έμαθα πως είμαι πάλι έγκυος.
- Αα, υπέροχα. Ο άντρας σου που είναι;
- Πήγε στο Αγιο Όρος. Έφυγε βιαστικά εχθές.
- Τι πήγε να κάνει στο Αγιο Όρος;
- Δεν είμαι σίγουρη, πάτερ. Κάτι μουρμούραγε καθώς έφευγε πως "θα έσβηνε ένα παλιόκερο".

Ο σκύλος

Μπαίνει ένας σκύλος σε ένα κρεοπωλείο με μία τσάντα γύρω από το λαιμό του. 
Περιμένει τη σειρά του και όταν έρχεται, πηγαίνει προς τις μπριζόλες και γαυγίζει 4 φορές,
 οπότε ο χασάπης καταλαβαίνει και του βάζει 4 μπριζόλες. Μετά πηγαίνει κοντά στην μηχανή του κιμά
και γαυγίζει δύο φορές. Του βάζει ο χασάπης και 2 κιλά κιμά, παίρνει όσα λεφτά πρέπει από την τσάντα,
 του περνάει μία σακούλ α γύρω από το λαιμό και τον αφήνει να φύγει.
 Ένας από τους πελάτες που είδε όλη τη σκηνή ακολουθεί το σκύλο να δει που θα πάει. 
Μετά από 2-3 δρόμους λοιπόν βλέπει το σκύλο να γρατζουνάει με τα νύχια του μια πόρτα,
ο ιδιοκτήτης να του ανοίγει και αυτός να μπαίνει μέσα. Εκείνη τη στιγμή πετάγεται ο τύπος και του λέει: 
- Έχετε πολύ έξυπνο σκύλο, το ξέρετε; 
- Σιγά την εξυπνάδα. Είναι η δεύτερη φορά αυτή την εβδομάδα που ξεχνάει τα κλειδιά του.

Όταν ήμουν 14

Όταν ήμουν 14, έλπιζα μια μέρα να έχω ένα κορίτσι. 

Όταν ήμουν 16 είχα κορίτσι αλλά δεν υπήρχε πάθος. Έτσι αποφάσισα πως 
χρειαζόμουν ένα κορίτσι γεμάτο πάθος με αγάπη για τη ζωή. 

Όταν ήμουν 20 έβγαινα με μια παθιάρα κοπέλα, αλλά παραήταν συναισθηματική. 
Τα πάντα ήταν σε έκτακτη κατάσταση. Ήταν η βασίλισσα του δράματος,
 έκλαιγε συνεχώς και όλο απειλούσε πως θα αυτοκτονήσει.
 Έτσι αποφάσισα πως χρειαζόμουν ένα κορίτσι με σταθερό χαρακτήρα. 

Όταν ήμουν 25 έβγαινα με ένα πολύ σταθερό κορίτσι αλλά ήταν βαρετή.
 Ήταν απόλυ τα προβλέψιμη και δεν ενθουσιαζόταν με τίποτα.
Η ζωή μου είχε "βαλτώσει" τόσο πολύ μαζί της που αποφάσισα πως χρειαζόμουν μια κοπέλα
που θα με ενθουσίαζε. 

Στα 28 μου βρήκα μια κοπέλα που με ενθουσίαζε αλλά δεν την προλάβαινα. 
Πήγαινε από το ένα θέμα στο άλλο πολύ γρήγορα και δε σταματούσε πουθενά. 
Μαζί της η ζωή μου ήταν γεμάτη αντιθέσεις, χωρίς νόημα ή σκοπό. Έτσι 
αποφάσισα πως χρειαζόμουν μια κοπέλα με φιλοδοξίες. 

Στα 31 μου βρήκα μια έξυπνη γυναίκα με φιλοδοξίες, είδα ότι ταιριάζαμε πολύ και την παντρεύτηκα
(ο βλάκας). Ήταν τόσο φιλόδοξη που με χώρισε και μου πήρε ότι είχα και δεν είχα. 

Τώρα στα 40 ψάχνω για μια γυναίκα με μεγάλα στήθη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ