Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

 

ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr   "

Η μαυρισμένη Αννούλα

- Τι έφαγε η μικρή Αννούλα και μαύρισε;
- Το ξύλο της χρονιάς της!


Και τι είμαι εγώ;;;

- Αντρούλη μου, χάλασε η βρύση του μπάνιου. 
- Και τι μαι εγώ; Υδραυλικός είμαι για να κάτσω να την φτιάξω; 
Μετά απο δυο μέρες... 
- Αντρούλη μου, κάηκε η λάμπα τής κουζίνας. 
- Και τι είμαι εγώ; Ηλεκτρολόγος είμαι για να την αλλάξω; 
Μετά από Κανά

Ένοχη συνείδηση



Ένα απόγευμα μετά από ένα πάρτυ στο γραφείο, το αφεντικό πετάει την γραμματέα με το αυτοκίνητό στο σπίτι της, γιατί αυτή τα είχε ψιλοτσούξει. Παρόλο που δεν συνέβει απολύτως τίποτε, αποφασίζει να μην το πει στην γυναίκα του.
Το βράδυ, βγαίνει με την γυναίκα του για σινεμά. Στην διαδρομή βλέπει ένα ψηλοτάκουνο γυναικείο παπούτσι κάτω από την θέση της συνοδηγού. Δείχνοντας τάχα κάτι έξω από το παράθυρο για να της αποσπάσει την προσοχή, το αρπάζει και πετάει έξω από το παράθυρο...
Φτάνουν στο σινεμά, πάνε να βγούνε, και ρωτάει η γυναίκα του:
- Αγάπη μου, μήπως είδες το άλλο μου παπούτσι;

Λύκοι


- Πως λέγονται οι λύκοι που τους δίνουμε λεφτά;
- Χαρτζιλύκοι!


Αυτοκινητάκια


 


Ήταν δύο Πόντιοι και σκεφτόντουσαν πως να βγάλουν λεφτά.
- Το βρήκα τι θα κάνουμε, λέει ο ένας. Θα ανοίξουμε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων!
- Πωπώ! Ωραία ιδέα! Αλλά με τι λεφτά;
- Α, είναι πολύ απλό. Θα βάλουμε το αυτοκίνητό μου και το αυτοκίνητό σου δίπλα δίπλα, θα κάνουν σεξ, και σε 9 μήνες θα έχουμε αυτοκινητάκια! Και έτσι θα ανοίξουμε την αντιπροσωπεία.
- Πωπώ! Τι μυαλό που έχεις! Θα βγάλουμε πολλά λεφτά!
Παρκάρανε λοιπόν τα αυτοκίνητα τους δίπλα δίπλα, και καθόντουσαν έξω από το σπίτι, πίναν καφέ και περίμεναν τα αυτοκίνητά τους να κάνουν σεξ...
Περνάει ένας γνωστός τους και τους βλέπει.
- Τι κάνετε, ρε παιδιά;
- Να, λέει ο ένας, έχουμε βάλει τα αυτοκίνητά μας κολλητά για να κάνουν σεξ. Μετά θα περιμένουμε 9 μήνες να κάνουν αυτοκινητάκια και έτσι θα ανοίξουμε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και θα βγάλουμε λεφτά με το σωρό!
- Καλά, βλάκες είστε; Τους προφυλακτήρες τους βγάλατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ