Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΣΑΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΣ

Στην Νησιωτική μας Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί που κάνουν το επάγγελμα του ΣΦΟΥΓΓΑΡΑ ας τους έχει καλά ο Θεός και η Ανάσταση του Ιησού  Χριστού να τους δίνει δύναμη στο δύσκολο αυτό επάγγελμα.



ΣΑΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΣ



Φίλοι, γειτόνοι, συγγενείς

Φέτος θα σας αφήσω

Για έξι μήνες σφουγγαράς

Και πάλι θα γυρίσω



Φεύγω ταξίδι σφουγγαράς

Στη Τέρνα και Μαντρούχα

Εκεί που βγαίνουν τα ψιλά

Κι όμορφη τσιμούχα



Θα χω την σκανταλόπετρα

Μόνιμη συντροφιά μου

Τριάντα οργιές, σαράντα οργιές

Γιατί το λέει η καρδιά μου



Εχω ευχή της μάνας μου

Και την τραβώ μαζί μου

Να μπαινοβγαίνω τον βυθό

Με την αναπνοή μου



Θα ‘μαι λεβέντης σφουγγαράς

Γιατί θα χω κουράγιο

Σφουγγάρια θα χω πιο πολλά

Και πρώτος στο μουράγιο



Ο παππούς και ο πατέρας μου

Είχαν την ανθρωπιά τους

Σαν σφουγγαράδες διαλεχτοί

Και πρώτοι στη βουτιά τους



Ήταν και οι δυο τους βαθολοί

Έξυπνοι και τεχνίτες

Κι άφησαν ένα όνομα καλό

Σαν σφουγγαράδες δύτες



Τον ίδιο δρόμο περπατώ και γω

Θα δώνω και θα παίρνω

Με τόλμη μπαίνω στο βυθό

Γιατί τα καταφέρνω


 

Το ίδιο όνομα έχω και γω

Σαν σφουγγαράς με πόνο

Να μπαινοβγαίνω τον βυθό

Με μιαν χαρά και μόνο



Έχει ομορφιές η θάλασσα

Σου παίρνει το μυαλό σου

Κι αν ταξιδεύεις τον βυθό

Ξεχνάς τον εαυτό σου



Θα κάμω κι ένα ψαράδικο

Με δίχτυα παραγάδια

Να τα πετώ στην Τέλεντο

Καντούνι και Λινάρια



Θα ‘μαι λοιπόν σαν σφουγγαράς

Και σαν ψαράς στα δίχτυα

Και μέσα σ’ όλες τις χαρές

Με όλα τα ξενύχτια



Σαν σφουγγαράς και σαν ψαράς

Η τσέπη μου γεμάτη

Καλές παρέες και όμορφες

Κι όχι μες στην απάτη



Θα κάνω όμορφη ζωή

Γιατί το χω μεράκι

Μεζέδες με θαλασσινά

Κι όμορφο τραπεζάκι



Μικροταβέρνες θα γλεντώ

Στα μέτρα τα δικά μου

Φίλες και φίλους ζωντανούς

Που να χουν την καρδιά μου









ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

ΤΗΛ: 6974192091

10-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ