Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ:
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:18 π.μ. (Πριν από 18 ώρες)

ʼντρες...

Ο άντρας τριγυρίζει στο σπίτι, κουρασμένος από τον πολύ ύπνο που έκανε. Πάει στο σαλόνι, ξαπλώνει στον καναπέ και φωνάζει τη γυναίκα του:
- Γυναίκααα!
- Ναι. Ότι θες πες το γρήγορα γιατί έχω πολλές δουλειές...
- Γλυκιά μου, στεναχωριέμαι να σε βλέπω να κουράζεσαι...
- Αχ..., λέει η γυναίκα, ευτυχώς που με καταλαβαίνεις.
- Σε παρακαλώ, φέρε μου μια μπίρα και κλείσε μου την πόρτα για να μην σε βλέπω και με πάρουν τα κλάματα...

Μαμάκιας

Ήταν ένας μαμάκιας που παντρεύτηκαµε. 
Την πρώτη μέρα η γυναίκα του μαγειρεύει στιφάδο.
Γυρνάει ο άνδρας από την δουλειά το τρώει και λέει στην γυναίκα του:
- Καλό ήταν, αλλά η μαμά μου βάζει και λίγη κανέλα.
Την άλλη μέρα η γυναίκα κάνει γενική καθαριότητα στο σπίτι.
Γυρνάει ο άντρας από την δουλειά, το βλέπει και λέει:
- Ωραίο είναι, αλλά η μαμά μου το έχει έτσι καθαρό κάθε μέρα.
Η γυναίκα τσαντίζεται, πάει σε ένα μαγαζί με εσώρουχα, αγοράζει ότι πιο σέξι υπάρχει, ανάβει κεράκια στην κρεβατοκάμαρα και το βράδυ τον περιμένει στο κρεβάτι.
Γυρνάει ο μαμάκιας, βλέπει τα φώτα σβηστά και πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα.
Την βλέπει με τα μαύρα, σέξι εσώρουχα και φωνάζει:
- Μωρή, γιατί φοράς μαύρα; Έπαθε τίποτε η μάνα μου;

Ο μάρτυρας βλάχος

Ένας τσοπάνης , καλείται από το χωριό του , μάρτυρας σε μια δίκη στη πολιτεία . 
Τώρα είναι μέσα στο δικαστήριο και του κάνουν διάφορες ερωτήσεις : 
- " Πώς ονομάζεστε ; " 
Είπε το όνομα του . 
- " Είσαστε παντρεμένος ; " 
- " Ποιος ιγώ ; " 
- " Ναι , εσείς ". 
- " Είμαι . " 
- " Με ποια ; " 
- " Ποιος ιγώ ; " 
- " Να απαντάτε κατευθείαν παρακαλώ . " 
- " Με ποια είσαστε παντρεμένος ; " 
- " Με μία γυναίκα ! " 
- " Βρε βλάκα , ξέρεις κανέναν να είναι παντρεμένος με άντρα ; " 
- " Ξέρω ! " 
- " Ποιον ; " 
- " Την αδελφή μ ! "

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ