Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΝΙΚΟ






Την Τέλεντο την αγαπώ

Και δεν την εξεχνούσα

Νέος την επερπάτησα

Και νέος την γλεντούσα



Περπάτησα βουνοπλαγιές

Και μικροπαραλίες

Κάθε βραδάκι και πρωί

Να βγάζω πεταλίες



Το μεσημέρι αχινούς

Με ντοματοσαλάτα

Για να χαρέψω μερικούς

Και μια γαλανομάτα



Σαν βοσκαρούι πήγαινα

Με φίλους να γλεντήσω

Και δεν με άφηνε η χαρά

Πίσω για να γυρίσω



Δεκαεξάρης ήμουνα

Με νιάτα φορτωμένος

Μάτια πολλά με βλέπανε

Κι ήμουν αγαπημένος



Μάτια πολλά με βλέπανε

Για χρόνια με τραβούσαν

Ήθελα και δεν ήθελα

Στη Τέλεντο γλεντούσα



Ήμουνα τσοπανόπουλο

Είχα πολλά προσόντα

Μάτια πολλά απ’ τη Τέλεντο

Γλεντούσαν στ’ Αργινώντα



Ήμουν λιγάκι τολμηρός

Είχα την λεβεντιά μου

Γλεντούσα κάθε μου χαρά

Με όλη την καρδιά μου



Ήμουν τσοπάνης κατοχής

Τιμή μου και χαρά μου

Έβοσκα πρόβατα κι αρνιά

Με όλη την καρδιά μου




Μια βοσκαρούα μου δωσε

Το χέρι στο Καστέλι

Με τότες τα κατάφερνα

Γιατί ήμουνα κοπέλι



Με κάλεσε στο σπίτι της

Με μία πονηρία

Όμως δεν με κατάφερε

Γιατί είχα εμπειρία



Μου ‘δειξε λίρες και φλουριά

Μέσα σε λίγο χρόνο

Με εγώ τον λόγο μου έδωσα

Στην Τέλεντο και μόνο



Με τράβηξε όμως η προσφυγιά

Τουρκία Παλαιστίνη

Κι όσο να ρτω στην Κάλυμνο

Παντρεύτηκεν εκείνη



Κακία δεν μου κράτησε

Ούτε και γω κρατούσα

Με αγάπη και με σεβασμό
όπου την συναντούσα



Η αγάπη μας δεν χάθηκε

Γι’ αυτό δεν αμφιβάλλω

Υπάρχει πλήρης σεβασμός

Ο ένας για τον άλλο





                                                     ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

ΤΗΛ: 6974192091

26-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ