Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΚΑΛΥΜΝΟΣ : ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙ




Όλα τα θέλει η ζωή

Διαβάσετε το νόμο

Τα νιάτα θέλουνε χαρά

Κι όχι καθόλου πόνο




Τα νιάτα με τα γηρατειά

Πάντα φιλονικούσει

Έχουν τον πόνο στη καρδιά

Μα δεν μπορούν να τον πούσι



Λίγοι τα νιάτα χαίρονται

Και τα γλεντούν με πάθος

Κι όσοι τα νιάτα δεν γλεντούν

Κάνουν μεγάλο λάθος



Το γλέντι είναι φάρμακο

Στα γηρατειά και νιάτα

Κι όσοι αγαπούσι τη ζωή

Γλεντούσι στα γεμάτα



Τα νιάτα θέλουν κοπελιές

Σαν τις περδικοπούλες

Τα γηρατειά για αν χαρούν

Όμορφες ταβερνούλες



Όλα η φύση τα δωσε

Σαν μιαν ευχή δικιά μας

Για να γλεντούμε τη ζωή

Όλοι με τη καρδιά μας



Τα νιάτα θέλουν τη χαρά

Με φίλους φιλενάδες

Σε παραλίες όμορφες

Αλλά δίχως μανάδες



Να λείπει το κουτσομπολιό

Το αλάτι και πιπέρι

Να χουν τα νιάτα ομορφιές

Μια που ‘ναι καλοκαίρι



Όσοι έχουν τα σκάφη τους

Να μην καθυστερούνται

Βόλτα σαββατοκύριακο

Για αν μην τιμωρούνται



Διαβάσετε όσα έγραψα

Για αν χετε μια γνώμη

Βρείτε τα όσα λάθη μου

Και σας ζητώ συγνώμη



Νομίζω νιάτα γηρατειά

Θα συμφωνούν μαζί μου

Δεν τα ‘γραψα επιπόλαια

Με την υπομονή μου



Χαρές τα νιάτα να χετε

Στο χέρι με ποτήρι

Με λογική και φρόνηση

Να μην  χαλάς χατίρι



Πες μου σαν τι κερδίζουνε

Όσοι πολλά στερούνται

Χάνουν χαρές μες στη ζωή

Μόνοι τους τιμωρούνται



Γι’ αυτό γλεντάτε τη ζωή

Με όλη την καρδιά σας

Στα νιάτα και στα γηρατειά

Να χετε τη χαρά σας



Τα νιάτα μου τα γλέντησα

Με όλη τη καρδιά μου

Τώρα γλεντώ τα γηρατειά

Και χω κάθε χαρά μου













ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

ΤΗΛ: 6974192091

9-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ