Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Taws

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Ευθανασία

Βρίσκονται τρεις μεγαλόσωμοι σκύλοι στο κτηνιατρείο και συζητούν τα 
παθήματά τους. Ρωτάει ο ένας τον άλλον για ποιόν λόγο βρίσκονται εκεί. 
Απαντάει ο πρώτος. Εγώ που λέτε ρε παιδιά ήμουν ήσυχος. Αλλά ξαφνικά εκεί 
που πήγαινα βόλτα με το αφεντικό μου κάποιος μου πάτησε την ουρά και από τα 
νεύρα μου άρχισα να δαγκώνω τον κόσμο. Γέμισε ο τόπος αίματα. Μετά από το 
επεισόδιο με φέρανε εδώ να μου κάνουνε ευθανασία. 
Απαντάει ο δεύτερος σκύλος. Εγώ που λέτε ήμουνα καλός φύλακας. Αλλά μια 
ημέρα μπαίνει στο σπίτι μια γειτόνισσα του αφεντικού μου που εγώ δεν την 
ήξερα και την πέρασα για κλέφτη. Της ορμάω, της δαγκώνω το πόδι, ούρλιαζε 
αυτή, γέμισε ο τόπος αίματα. Μετά από αυτό με φέρανε εδώ να μου κάνουνε 
ευθανασία. 
Απαντάει και ο τρίτος της παρέας. Εγώ που λέτε καθόμουνα στο σπίτι ήσυχος 
και η γυναίκα του αφεντικού μου ήταν στο μπάνιο. Μόλις βγήκε από το μπάνιο 
με το μπουρνούζι ήρθε να με χαϊδέψει. Εγώ βάζω το κεφάλι μου ανάμεσα στα 
πόδια της και αρχίζω να την γλείφω. Της φεύγει και το μπουρνούζι και χωρίς 
να το καταλάβω πέφτω από πάνω της και έγινε το έλα να δεις. Όπως ήταν αυτή 
στα τέσσερα και εγώ από πάνω, με τα νύχια μου της έγδαρα την πλάτη που 
γέμισε αίματα. 
-Σώπα ρε δικέ μου του λένε οι άλλοι δύο σκύλοι. Και σε φέρανε για ευθανασία 
και σένα ε; 
-Όχι ρε παιδιά. Για μανικιούρ-πεντικιούρ!


Κρίσιμη ερώτηση

Το τεστ έχει μόνο 1 ερώτηση, αλλά είναι πολύ σημαντική!

Δίνοντας μια ειλικρινή απάντηση θα καθορίσει το φιλότιμο σου και την ικανότητα να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις σε μία κρίσιμη κατάσταση! 

Το τεστ περιέχει μια τυχαία, εντελώς φανταστική περίσταση όπου ΕΣΥ καλείσαι να πάρεις μια απόφαση! 

Θυμήσου ότι η απάντηση σου πρέπει να είναι ειλικρινής.

Διαβάστε τα παρακάτω και δώστε ιδιαίτερη σημασία σε κάθε γραμμή! 

Η ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ

Είστε στη Νέα Ορλεάνη. Γύρω σου κυριεύει το χάος που προκάλεσε ένας τυφώνας και πολλαπλές πλημμύρες.
Είναι μια πλημμύρα βιβλικών διαστάσεων. Είσαι ένας δημοσιογράφος - φωτογράφος που δουλεύει για μία πολύ μεγάλη εφημερίδα, και είσαι παγιδευμένος μέσα στην μέση αυτής της καταστροφής!!
Η κατάσταση είναι φοβερή! Προσπαθείς να τραβήξεις φωτογραφίες που θα καθορίσουν την καριέρα σου. Σπίτια καταστρέφονται, άνθρωποι ουρλιάζουν, άλλοι εξαφανίζονται κάτω από τα νερά! Η φύση τα καταστρέφει όλα! 

ΤΟ ΤΕΣΤ

Ξαφνικά βλέπεις έναν άνθρωπο μέσα στο νερό! Παλεύει για τη ζωή του προσπαθώντας να μη τον καταπιούν τα κύματα!

Πλησιάζεις... και σου μοιάζει οικείος! Ξαφνικά καταλαβαίνεις ποιος είναι!

Είναι ο George Bush!!!

Την ίδια στιγμή βλέπεις τεράστια κύματα να κατευθύνονται καταπάνω του έτοιμα να τον πνίξουν!

Έχεις 2 επιλογές: 

1) Μπορείς να σώσεις την ζωή του George Bush ή
2) Να τραβήξεις μια δραματική φωτογραφία που αναπαριστά τον θάνατο ενός από τους πιο δυνατούς και σημαντικούς ανθρώπους στον πλανήτη!


Η ΕΡΩΤΗΣΗ:

Εδώ είναι η ερώτηση και παρακαλώ σε απάντησε ειλικρινά:
Θα επιλέξεις έγχρωμο φιλμ με υψηλή αντίθεση ή θα πας για την κλασική απλότητα του ασπρόμαυρου;


Το τατέρ



Ρωταει ο δημοσιογράφος το γυφτάκι:
- Πως πέθανε ο πατέρας σου;
- Τον πάτησε τατέρ, απάντησε το γυφτάκι.
- Πως πέθανε η μαμά σου; 
- Την πάτησε τατέρ, ήταν η απάντηση. 
- Και ο παππούς & η γιαγιά; 
- Και αυτούς τατέρ τους πάτησε. 
- Μπράβο παιδί μου, λέει ο δημοσιογράφος, και εσύ πως γλύτωσες;
- Εγώ, λέει το γυφτάκι, τιμόνι τατέρ.

Ανεκδοτάκια


- Πως λέγεται ο ταξιτζής στα αραβικά;
- Ομάρ Ταρίφ...

- Τί ζει στην θάλασσα, το συναντάμε σπάνια και μας χαιρετάει;
- Η χελώνα χαιρέτα-χαιρέτα!

- Τί ζει στον Νότιο Πόλο, είναι τσιγγούνικο και ασπρόμαυρο;
- Ο τσιγγουίνος.

- Τί είναι άσπρο, ζει στον Β.Πόλο και το πηδάς όποτε θες;
- Η βολική αρκούδα.

- Τί είναι πράσινο και ζει στο πατάρι;
- Ένας αγγουραίος.

- Τί είναι πράσινο και χοροπηδάει πέρα-δώθε;
- Ένα Αγγουρώ.







 




Ο ατζαμής οδηγός χτυπάει έναν περαστικό. Βγαίνοντας από το αμάξι του και βλέποντας ότι το θύμα δεν έμεινε στον τόπο του λέει: 
- "Είστε πολύ τυχερός! Σας χτύπησα ακριβώς μπροστά από ένα ιατρείο.". 
Κι ο πεζός: "Είμαι λιγότερο τυχερός απ ότι νομίζετε. Είμαι ο γιατρός αυτού του ιατρείου!".



 
Τα χρυσαφικά
Μια αρκετά ηλικιωμένη γυναίκα αποφάσισε να πλήρωση έναν καλό ζωγράφο να της φτιάξη το πορτρέτο της. Και...



Ξανθός 
Πως ήθελε να σκοτώσει ένας ξανθός το καναρίνι του; Το πέταξε στον γκρεμό!
Η δασκάλα του Δημητράκη
Η δασκάλα του Δημητράκη στέλνει ένα σημείωμα στη μαμά του: "Ο γιος σας φαίνεται να είναι ένα ιδιαίτερα έξυ...
 
 
 
Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι
Ε: Εξυπνάκιας Α: Ακόμα περισσότερο εξυπνάκιας Ε: Η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι κάναν εκδρομή στα δάσος. Ξαφνι...
Tα κοσμήματα 
Μια ηλικιωμένη κυρία αποφάσισε να πληρώσει έναν καλό ζωγράφο να της φτιάξει το πορτραίτο της. Και του λέει: «Ζω...
 
 
 
ο Τοτός
Λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς ο δάσκαλος έχει παραδώσει βαθμολογίες και δεν έχει να κάνει κ...
 
 
Η αντικατάσταση
Έκανε τη βόλτα του ο τύπος στον ήσυχο αγροτικό δρόμο κι εκεί που πήγαινε, τσουπ, του ξεπετάγεται ένα...
Στο λεωφορείο 
Τι κάνει μια ξανθιά όταν γίνετε ληστεία μέσα στο λεωφορείο ;Χαίρεται που δεν πλήρωσε τον εισπράκτορα! ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ