Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΟ

ΠΗΓΗ : E-MAIL
 
Στα διόδια Ελευσίνας η κοπέλα μου λέει 3,20 euro και εγώ της απάντησα..
Με πρωινό;


Εγώ πριν ανέβω στην ζυγαριά γδύνομαι για να μην έχω περιττά βάρη. 
Λογικό δεν είναι; Κι όμως ο φαρμακοποιός τσατίζεται..


Που είναι εκείνα τα ωραία χρόνια που όταν κλαίγαμε μας πετούσαν ένα βυζί στο στόμα και μας λυνόταν όλα μας τα προβλήματα;;;;
Ο δόλιος έχω πλαντάξει στο κλάμα, αλλά βυζί δεν είδα ακόμα.... χάλασε η κοινωνία
  

Γιατί οι γιαγιάδες βλέπουνε τις τσόντες μέχρι το τέλος;
Για να δουν αν θα παντρευτεί το καημένο το κορίτσι...


Aφού οι κατσαρίδες μπορούν να επιβιώσουν από πυρηνικές βόμβες και χημικό πόλεμο...τι σκατά έχει μέσα το teza;


-Φιλε, το λέει και η θρησκεία, για μια γυναικα αξιζει να καταστραφεις. 
-Που το λέει; 
-Στο κάτω κάτω της Γραφής.


Έχω μια τρομερή διαταραχή ύπνου όπου πρέπει να ξυπνάω κάθε πρωί και να πηγαίνω στη δουλειά ...


Αμαν πια με τον CΗUCK NORRIS, αν ειναι τοσο μαγκας..ας τα βαλει με τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!!


νέα εκπομπή στον Alpha , για τους άνεργους!!!!
" φάε πακέτο"...


Στην Ελλάδα, η Φοροδιαφυγή είναι σαν την Πορδή.. 
Σε ενοχλεί ΜΟΝΟ όταν δεν είναι η δική σου...


Σηκωθηκα,πηγα στον καθρεφτη και τον ρωτησα αν υπαρχει πιο ομορφη απο μενα.....
Ακομη λεει ονοματα!!!


Tης εστειλα.."Σε θελω" μου απαντησε "Κι εγω σε θελω κολασμενα.Ποτε δε σε ειδα φιλικα"
Θ απαντουσα αλλα τελικα...το χα στειλει κατα λαθος στον Μπαμπη!!


ΌΣες Φορές Κι αν Σκοντάψεις..Οσες Φορές Κι Αν Πέσεις,....
Εγώ θα Είμαι Εκεί....ΓΙΑ ΣΕΝΑ...
Με αγάπη,
το πάτωμα......


Η μόνη απεργία που θυμάμαι να είχε αποτέλεσμα ήταν στην Κόρη μου τη σοσιαλίστρια!


Τη δικιά μου την κορμάρα την έχτισα με καρμπονάρα..


ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ:
Νησι με με 145 κατοικους ζητα αλλους 5 για να μην εκκενωθει...



Η αμήχανη στιγμή που θεσσαλονικιά σε λεωφορείο φωνάζει :...
" ανοίξτε με απο πίσω! " !!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ