Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Αυτός είμαι!

ΠΗΓΗ : http://www.policenet.gr

Δημοσιευμένο στο : http://www.poasy.gr
Κυριακή, 23 Δεκέμβριος 2012
Του Ανώνυμου Ένστολου
-Είμαι αυτός που στα 18 μου με πανελλήνιες εξετάσεις επέλεξα και μπήκα σε μία Σχολή ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ!
Είμαι αυτός που τελείωσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα!
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από την σχολή πήρα πρώτο μισθό 800€ μικτά!
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω συναδέλφους, παιδιά στην ίδια ηλικία με μένα ή και μεγαλύτερους και όπως μου
τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι!
Είμαι αυτός που στα 22 μου έριχνα με πιστόλι. πυροβόλο, οδηγούσα τζιπ,μηχανές περιπολικά. πυροσβεστικά οχήματα,
ειδικά οχήματα και ήμουν υπεύθυνος όχι μόνο για εμένα. αλλά και για τους άλλους!
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει!
Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αύξηση!


Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη -μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρδιά ή καρκίνο και ό,τι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά χημικά - με βρίζεις!
Είμαι αυτός που ήμουν μόνος μου σε μια μηχανή με μόνη ασπίδα την πατρίδα που εσύ ποτέ δεν σκέφτηκες και πάλι με έβριζες!
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω, γιατί δεν είχες το θάρρος, πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε μένα έριξες το φταίξιμο, γιατί εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω αφού δεν ήμουν βλέπεις πολιτικός!
Είμαι αυτός που «τραβάει» την αγωνία όταν δεχθώ κλήση για την προστασία του πολίτη πως θα μεταβώ σύντομα σε ένα συμβάν να σώσω τον συνάνθρωπό μου τον άγνωστο που περιμένει την δική μου βοήθεια.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ που τα χέρια του έχουν καεί από χημικά γιατί ΕΣΥ δεν προέβλεψες για την ασφάλειά του!
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες!
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις 4-5-6-7 και τώρα τελευταία 8-9 ΚΑΙ 19 ΩΡΕΣ δουλειά παραπάνω το μήνα!
Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις υπηρεσίες του Πάσχα, Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Καθαρής Δευτέρας!
Είμαι αυτός που κατηγορείς για «μισθοφόρο» επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν το μισθό και αφού… με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα, με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο, όταν πρόκειται για την ασφάλισή μου!
Είμαι αυτός που αφού πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές, τώρα του λένε πως το Ταμείο του δεν έχει λεφτά!

Αυτός είμαι, είτε το θέλεις είτε όχι.

Αλλά ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ...


Άρθρο από την μηνιαία έκδοση της ΠΟΑΣΥ " ΝΕΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ" τεύχος 70

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ