Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Π Ο Λ Λ Α ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Τags - Για να σας περάσει η ώρα ευχάριστα - Ποικιλία

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Πόντια πόρνη

- Πως πέθανε η τελευταία Πόντια πόρνη;
- Έσκασε όταν έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονται.
Το φωτάκι

Τί κάνει ένας πόντιος έξω απτο σπίτι με το κόκκινο φωτάκι??? Περιμένει να γίνει πράσινο για να μπει!!!

Η αφιέρωση

Μια γυναίκα επιμένει να δει κάποιον άντρα που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Με 
τα πολλά την αφήνουν να περάσει. Εκείνη τότε του λέει: 
-Είμαι η οδηγός που σας πάτησε χθες με τ αυτοκίνητό μου και θα ήθελα να μου 
γράψετε μια αφιέρωση στην άδειά μου. 
-Μπα και γιατί; 
-Είστε το πρώτο θύμα μου!



Ο πιανίστας και το TCP/IP


Η δασκάλα ρώταγε κάποτε τα παιδιά με τι ασχολούνται οι γονείς τους. 
- "Εσένα Γιωργάκη η μαμά σου τι κάνει όλη μέρα;" 
Ο Γιωργάκης σηκώθηκε όρθιος και είπε με πολλή περιφάνεια: 
- Είναι οδοντογιατρός κυρία! 
- "Πολύ ωραία! Εσένα Μαρία οι δικοί σου γονείς με τι ασχολούνται;", ρώτησε στη συνέχεια ένα κοριτσάκι που φαινόταν κάπως φοβισμένο. 
Αυτό σηκώθηκε και διστακτικά ψυθίρισε: 
- "Είναι ταχυδρόμος ο μπαμπάς μου κυρία και η μαμά μου δεν δουλεύει". 
- "Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για τη δουλειά που κάνουν οι γονείς μας", είπε η δασκάλα θέλοντας να την εμψυχώσει. "Εσένα Νίκο τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου", συνέχισε ρωτώντας ένα πιτσιρικά που φαινότανε διαολάκι. 
Ο μικρός πετάχτηκε επάνω και με ζωηρό και περήφανο ύφος έριξε τη βόμβα: 
- "Εμένα κυρία ο μπαμπάς μου δουλεύει πιανίστας σε μπουρδέλο!" Κάγκελο η δασκάλα! Δεν πίστευε στα αυτιά της. Το ίδιο απόγευμα μια και δύο πάει στο σπίτι του μπόμπιρα και χτυπάει αποφασιστικά το κουδούνι. Η πόρτα άνοιξε και στο κατώφλι φάνηκε ο περιβόητος μπαμπάς. 
- "Συγνώμη που σας ανησυχώ, αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα με το μικρό. Ισχυρίζεται ότι δουλεύετε πιανίστας σε μπουρδέλο και μάλιστα περηφανεύεται για αυτό! Τι έχετε να πείτε;", είπε η δασκάλα. 
- "Κοιτάχτε να δείτε", άρχισε να λέει χαμογελώντας ο αγοραίος μουσικός, "στην πραγματικότητα είμαι προγραμματιστής αναλυτής συστημάτων, εξειδικευμένος σε θέματα επικοινωνίας με πρωτόκολλο TCP/IP σε περιβάλλον UNIX. 
Ε! λέγεται αυτό σε ένα παιδί 7 χρονών;"!




Οι λύκοι
Πιάνονται 3 λύκοι σε ισάριθμα δόκανα. Ο πρώτος τρώει το πόδι του και φεύγει. Ο δεύτερος ακολουθεί το παράδει...
Μητρική συμβουλή !!! 
Τι λέει η ξανθιά μητέρα στην ξανθιά κόρη της που ετοιμάζεται να βγει Σάββατο βράδυ; - Αν δεν είσαι στο κρεβάτι...
 
Η έμπειρη νύφη...
Ένας νεαρός πάστορας σε κάποια εκκλησία του Σικάγου ψάχνει στη Βίβλο να βρει την ευχή του γάμου για να την α...
Μεγάλο Σάββατο 2 αρνιά φίλοι
-Τι γίνεται ρε μεγάλε θα πάμε το βράδυ για ποτό; -Δεν γίνεται να έρθω. -Γιατί δεν γίνεται; -Γιατί αύριο έχω ...

H μαϊμού
Κάποιος επισκέπτεται ένα ζωολογικό κήπο και σταματάει μπροστά στο κλουβί με τις μαϊμούδες για να προ...
 
Η ψείρα 
Υπήρχε κάποτε κάποιος ο οποίος είχε ψείρες. Ρώτησε λοιπόν ένα γνωστό του πως θα απαλλαγεί από αυτές. ...
Κόκκορας
Δείχνει ο κόκορας στις κότες ένα αυγό στρουθοκαμήλου και τους λέει:- Για να δείτε πως δουλεύουν αλλού!...
 
 
Μια ξανθιά στην βιβλιοθήκη. 
Μια ξανθιά πάει στον πάγκο δανεισμού της Βιβλιοθήκης και λέει : - Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη ...
Μποϊκοτάζ 
-Πως μια ξανθιά κάνει μποϊκοτάζ στα αμερικανικά προϊόντα; Δεν αγοράζει Coca Cola, αλλά Pepsi Cola!!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ