Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΚΑΛΥΜΝΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΚΕΥΟ

Ο φίλος απο την ΚΑΛΥΜΝΟ μας στέλνει ωραία ποιήματα.






Ένα γαρύφαλλο κρατώ

Για σένα το κρατούσα

Να στο χαρίσω όπου σε βρω

Γιατί σε αγαπούσα



Σε γνώρισα, σ’ αγάπησα

Πριν μήνες ή και χρόνο

Με βασανίζει η χαρά

Η αγάπη σου με πόνο



Που θα βρεθεί το φάρμακο

Και που θα σ’ ανταμώσω

Χαρές δικές μου κράτησα

Πολλές για να σου δώσω



Έχω κι ένα χρυσό σταυρό

Που γράφει το όνομα σου

Θα στον χαρίσω σαν ευχή

Για να’ χω την καρδιά σου



Να ξέρεις την αγάπη μου

Για σένα την κρατούσα

Δεν μπόρεσα όμως να σε δω

Αλλά σε λαχταρούσα



Η τύχη όμως τα’ φερεν

Να δει ο ένας τον άλλον

Να αγαπηθούμε πιο πολύ

Για να μην αμφιβάλλω



Δώσ’ μου τα μάτια σου τα δυό

Και πάρε τα δικά μου

Πάρε και την αγάπη μου

Με όλη την καρδιά μου



Θα σε στολίζουν οι χαρές

Και η αγάπη μου ακόμα

Για σένα χρόνια τις κρατώ

Στα χείλη και στο στόμα

  

Θέλω να σε’ χω δίπλα μου

Νύχτα και μέρα να’ σαι

Να σου χαϊδεύω τα μαλλιά

Την ώρα που κοιμάσαι



Να βλέπεις όνειρα γλυκά

Χειμώνα καλοκαίρι

Και τ’ όμορφο γαρύφαλλο

Που σου’ δωσα στο χέρι



Κι όταν θα βγαίνει το πρωί

Ο ήλιος ανηφόρα

Εμείς θα’ μαστε αγκαλιά

Στην Πόθια ή στη Χώρα















                                       ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

ΤΗΛ: 6974192091

7-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ