Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΑ

Μία Αρχοντοπούλα απο την ΚΑΛΥΜΝΟ.



ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΑ



Αρχοντοπούλα του Χωριού

Πήρα το μήνυμα σου

Σου δώνω την καρδούλα μου

Δώσ’ μου και την δικιά σου



Κλείσε μου κι ένα ραντεβού

Που θα συναντηθούμε

Θα πεις εσύ, θα πω και εγώ

Και έτσι θα αγαπηθούμε



Θέλω γυναίκα του σπιτιού

Χρόνια να με στολίζει

Σε φίλους και στην γειτονιά

Να μην με ξεφτελίζει



Θέλω με τα πεθερικά

Να’ μαι αγαπημένος

Κι όχι μετά τον γάμο μου

Να’ μαι μετανιωμένος



Δεν ξέρω αν σου τα λέω σωστά

Κι αν με καταλαβαίνεις

Στο σπίτι σαν νοικοκυρά

Θα μπαίνεις και θα βγαίνεις



Δώσ’ μου λοιπόν τον λόγο σου

Και εγώ θα σου τον δώσω

Θέλω να ζω μεσ’ τη χαρά

Κι όχι να μετανιώσω



Την μάνα και πατέρα σου

Πριν χρόνια τους γνωρίζω

Με σέβονται, τους αγαπώ

Και τους υπολογίζω

  

Διαφορές δεν έχουμε

Σέβεται ο ένας τον άλλον

Με το καλό θα με δεχθούν

Γι αυτό δεν αμφιβάλλω



Την γνώμη μου στην έδωσα

Δωσ’ μου και την δικιά σου

Τι σκέφτεσαι για μένανε

Και τι ποθεί η καρδιά σου



Η μάνα και ο πατέρας σου

Για μένα τι θα πούνε

Θα με δεχθούνε σαν παιδί

Ή θα με βλαστημούνε



Δεν θέλω να’ χω στην ζωή

Γκρίνιες ή και κατάρες

Να’ μαι πάντα χαρούμενος

Κι όχι να’ χω λαχτάρες



Κοίτα με την παρέα σου

Να’ σαι αγαπημένη

Μεσ’ την ζωή χαρούμενη

Κι όχι μετανιωμένη











                                         ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

ΤΗΛ: 6974192091

7-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ