Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ


ΠΗΓΗ: Asteiakia.gr admin@asteiakiagr

5:06 π.μ. (Πριν από 14 ώρες)
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ ή ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ
ΑΝ ΘΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΑΛΛΕΣ " ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ "
ΙΣΩΣ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΟΥΝ
ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΕ ΤΟ  ΣΚΥΛΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ
ΓΙΝΕΤΑΙ
ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ
ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΤΕ
 ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΚΥΛΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΊΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΔΙΑΦΟΡΑ

Τέσσερις ραβίνοι

Τέσσερις ραβίνοι είχαν μια διαφωνία για ένα θέμα. Ο ένας όμως πάντα διαφωνούσε με τους τρεις κι έχανε. Του έλεγαν "3-1 έχασες". 
Επέμενε όμως ότι έχει δίκιο και έλεγε: 
"Θεέ μου κάνε ένα σημείο για να δείξω ότι έχω δίκιο" 
Πράγματι στην επόμενη συνάντηση, ενώ ήταν μέρα, εμφανίστηκε ένα μεγάλο σύννεφο ξαφνικά. 
"Είδατε; ο Θεός λέει ότι έχω δίκιο." 
"Ναι σιγά αυτό είναι φυσικό φαινόμενο, 3-1 έχασες" 
Επέμενε όμως ότι έχει δίκιο και έλεγε: 
"Θεέ μου κάνε ένα μεγάλο σημείο για να δείξ ω ότι έχω δίκιο" 
Πράγματι στην επόμενη συνάντηση, ενώ ήταν μέρα, εμφανίστηκαν 4 μεγάλα σύννεφα ξαφνικά, ενώθηκαν και έριξαν ένα κεραυνό σε ένα δέντρο. 
"Είδατε; O Θεός λέει ότι έχω δίκιο." 
"Ναι σιγά αυτό είναι φυσικό φαινόμενο, 3-1 έχασες" 
Επέμενε όμως ότι έχει δίκιο και έλεγε: 
"Θεέ μου κάνε ένα πιο μεγάλο σημείο για να δείξω ότι έχω δίκιο" 
Πράγματι στην επόμενη συνάντηση, σκοτείνιασε ξαφνικά ήχησαν σάλπιγγες και ακούστηκε μια φωνή "Έχει ΔΙΚΙΟ". 
"Είδατε; ο Θεός λέει ότι έχω δίκιο." 
"Καλά, αλλά με 3-2 πάλι έχασες"

Γατί

- Είναι σε ένα κουτί μια γάτα και ένα γατί. Φεύγει πρώτα η γάτα. Γιατί;
- Γιατί κλάνει το γατί!!!

Τί γάλα πίνει το πρωί ο Κορκολής;

ΝΟΥΝΟΥ Kids

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ