Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
25 Ιουλ (Πριν από 1 ημέρες)
ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ

Το Πουλόβερ και τα πρόβατα

Ήταν 2 Πόντιοι και λέει ο ένας στον άλλο... 
- Το ξέρεις ότι για ένα πουλόβερ χρειάζονται 3 πρόβατα; 
Και τότε λέει ο άλλος... 
- Όχι. Εγώ δεν ήξερα καν ότι τα πρόβατα πλέκουν.


Ζωγραφική

Η δασκάλα ρωτάει τον μικρό Πόντιο:
- Τί ζωγραφίζεις, Γιωρίκα;
- Μία κατσίκα σε ένα λιβάδι.
- Μα εγώ δεν βλέπω χορτάρι.
- Αφού το έφαγε η κατσίκα!
- Μα δεν βλέπω ούτε την κατσίκα!
- Ε, μόλις τελείωσε το χορτάρι, έφυγε!

Γιατί οι Πόντιοι κλάνουν πριν κοιμηθούν;

Για να μην διακόψουν τον ύπνο τους για να κλάσουν!

5:43 π.μ. (Πριν από 7 ώρες)
Πως λέγεται ο Ιταλός φουρνάρης;
Μανολο φραντζολίνο.

Αμαρτίες

Είναι ένας άντρας και πηγαίνει να εξομολογηθεί:
ΙΕΡΕΑΣ: Τι αμαρτίες έκανες τέκνον μου;
ΑΝΤΡΑΣ: Σκότωσα τον πατέρα μου.
ΙΕΡΕΑΣ: Μεγάλη αμαρτία.....
ΑΝΤΡΑΣ: Στα αρχίδια μου, παπά μου. Σκότωσα και τη μάνα μου.
ΙΕΡΕΑΣ: Μεγάλη αμαρτία.....
ΑΝΤΡΑΣ: Στα αρχίδια μου, παπά μου. Πώς θα λυτρωθώ απ τις αμαρτίες;
ΙΕΡΕΑΣ: Να πας να πηδήξεις από το παράθυρο.
ΑΝΤΡΑΣ: Μα θα σκοτωθώ.....
ΙΕΡΕΑΣ: ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ!

Ξανθιά μαμά - ξανθιά κόρη.

Η ξανθιά μαμά λέει στη ξανθιά κόρη που ετοιμάζεται να βγει ραντεβού:
- Aντε κορίτσι μου καλά να περάσεις. Μην αργήσεις. Αν δεν είσαι στο κρεβάτι πριν τις 12, γύρνα σπίτι!

Αστεία εικόνα της ημέρας



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ