Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Συγκρίσεις και σχόλια επί των πρακτικών του ΔΣ του ΜΤΣ για το μέρισμα του 2012


Συγκρίσεις και σχόλια επί των πρακτικών του ΔΣ του ΜΤΣ για το μέρισμα του 2012


Το δημοσιεύουμε όχι μόνο για την αξιόλογη προσπάθεια της ...μετάφρασης των οικονομικών δεδομένων που αναγράφονται στα πρακτικά του ΜΤΣ αλλά και γιατί κι εμείς ποτέ δεν τα καταλάβαμε. Το ΜΤΣ πρέπει να απαντήσει.





Συγκρίσεις και σχόλια επί πρακτικών ΔΣ/ΜΤΣ για μέρισμα του 2012

του Αντγου (ε.α) Στέλιου Καστραντά (Γεν.Γραμματέα της Α.Κί.Σ)



Μιας και μέχρι την ημέρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (2-Μαρ-2012) οι διάφορεςδιαδόσεις περί ενωρίτερον χορήγησης του μερίσματος ΜΤΣ Α! τριμήνου δεν έχουν επαληθευθεί, αςεπιχειρήσουμε να κάνουμε μία σύγκριση των πρακτικών του ΜΤΣ των δύο τελευταίων ετών (2010,2011) με τα οποία αναλύονται τα έσοδα, έξοδα του ταμείου και γίνονται εισηγήσεις για τα μερίσματατων αντιστοίχων επομένων ετών.
(Το πρακτικό του 2010 για το μέρισμα του 2011 και το αντίστοιχοτου 2011 για το έτος 2012). Για την διευκόλυνσή σας στη κατανόηση των 
γραφομένωνεπισυνάπτονται και τα αντίστοιχα πρακτικά τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε.Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι τα δύο αυτά έτη, στα οποία αναφέρονται τα πρακτικά,είναι τα έτη που στην ουσία το ΜΤΣ έχει πτωχεύσει και προσπαθεί με διάφορες σημαντικέςπερικοπές αλλά και υψηλά δάνεια να δώσει με καθυστερήσεις πάντα τα πολυαναμενόμενα, λόγωκαι των εξαντλητικών οικονομικών περικοπών, μερίσματα.Γνωρίζοντας κανείς αυτά θα περίμενε από το ΜΤΣ να εφαρμόσει ως προς τα λειτουργικάτου έξοδα μία αυστηρά περιοριστική πολιτική και όπως θα έκανε ο κάθε
 νοικοκύρης ναπροσπαθήσει να εξοικονομήσει όσο γίνεται περισσότερα χρήματα για να δείξει ότι αφ’ ενός μενσέβεται τα εν ενεργεία στελέχη για τα οποία εισηγήθηκε την επί πλέον καταβολή κρατήσεων 1%υπέρ ΜΤΣ (από 4 σε 5%) και αφ’ ετέρου ότι συναισθάνεται τα οξύτατα οικονομικά προβλήματατόσο των μερισματούχων όσο και των 13.000 παιδιών τα οποία εστέρησε από τον Νοε του 2008του δικαιουμένου ΒΟΕΑ. Αντί λοιπόν των παραπάνω από την σύγκριση των δύο πρακτικών διαπιστώνεται 
μίαεπιλεκτική εφαρμογή της σχετικής περί ΜΤΣ νομοθεσίας και μία αλόγιστη διαχείριση και σπατάληχρημάτων για διάφορες λειτουργικές ανάγκες που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν τα όρια τουασύλληπτου. Προκύπτει π.χ. με βάση τη λογική ανάλυση των στοιχείων, όπως θα διαβάσετε
παρακάτω, ότι για το 2011 θα πρέπει για τις ανάγκες θέρμανσης να κατανάλωσε τον αστρονομικόαριθμό των 133.333,333 λίτρων!Να επισημάνουμε εδώ ότι τα υπόψη πρακτικά ετέθησαν υπό την έγκριση των ΔΣ του ΜΤΣκαι κανείς εκ των μελών δεν αναρωτήθηκε και δεν διατύπωσε την παραμικρή ένσταση για τηνανάγκη όλων αυτών των λειτουργικών εξόδων.

Την σύγκριση και ανάλυση των πρακτικών, που αναφέρονται παρακάτω, καθώς καιτα σχετικά σχόλια κάνει ο καλός συνάδελφος Π.Ψ. ο οποίος παρεκάλεσε να διατηρήσει τηνανωνυμία του. Γράφει λοιπόν ο συνάδελφος:

«Δόθηκε στην δημοσιότητα το Πρακτικό του ΔΣ/ΜΤΣ για τον καθορισμό μερίσματος έτους2012. Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο περυσινό Πρακτικό, επιχειρείται κατωτέρω μία σύγκριση καιένας σχολιασμός σε μία προσπάθεια να εξοικονομηθούν πόροι από όπου είναι δυνατόν, προςόφελος του μερίσματος και των βοηθημάτων που πρέπει να παρέχει το ΜΤΣ στα μέλη του. Διευκρινίζεται εκ των προτέρων ότι ο σχολιασμός είναι καλόπιστος, βασίζεται στα αριθμητικάποσά που το ΜΤΣ επικαλείται προκειμένου να θεμελιώσει την εισήγησή του για το ύψος τουμερίσματος που μπορεί ή πρέπει να καταβάλει στα μέλη του.Εισαγωγικά πρέπει να παρατηρήσουμε ότι το ΔΣ/ΜΤΣ ακολουθεί την μέθοδο του
προϋπολογισμού των εσόδων & εξόδων με βάση τα στοιχεία του 9μήνου, κάθε χρόνο. Αυτό οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα όταν τα μεγέθη μεταβάλλονται εντός φυσιολογικών ορίων από χρόνο σεχρόνο. Αν υπάρχουν εκτινάξεις ή βυθίσεις των αντιστοίχων ποσών, τότε θα πρέπει να υπάρχουνασφαλείς και τεκμηριωμένες εξηγήσεις που να δικαιολογούν την δραματική διαφοροποίηση ενόςεσόδου ή εξόδου. Στην κατεύθυνση αυτή θα γίνει και ο σχολιασμός μας, και το ΜΤΣ θα πρέπει ναπαράσχει λεπτομέρειες για τις μεγάλες διαφορές των αριθμητικών ποσών.

1.Παράγραφος 2:



Σύμφωνα με το Άρθρο 3/ΑΝ 559/37, η χορήγηση ΒΕΑ, Β.Θ. κλπ.Προηγείται της χορήγησης τυχόν μερίσματος για το επόμενο έτος!!!!!.

ΣΧΟΛΙΟ: Συνεπώς το ΜΤΣμε την ακολουθούμενη πολιτική των τελευταίων ετών παραβιάζει τον Νόμο. Ειδικά ηχορήγηση του ΒΕΑ καθυστερεί από τον Οκτώβριο 2008. Δηλαδή το ΜΤΣ παρανομεί κατάσυρροή, προφανώς με την έγκριση της προϊσταμένης εξουσίας, διότι τα παιδιά μας δενέχουν φωνή ενώ οι παλαιότεροι των συναδέλφων το έχουν πάρει, συνεπώς γιατί ναδιαμαρτυρηθούν και η «συναίνεση» αυτή κατά συρροή ομοίως. Ας φαντασθούμε ποιοί θαδιαμαρτύρονταν εάν συνέβαινε το αντίθετο, να είχε δηλ. χορηγηθεί το ΒΕΑ στην ώρα του καινα μην υπήρχε μέρισμα προς διανομή

2.Παράγραφος 3α(2):



 Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών από 4% σε 5% σημαίνειαύξηση 25%. Δηλαδή αν για το 2010 
αυτές έχουν υπολογισθεί σε 10.000.000+80.000.000παρακρατούμενα από ΥΠΟΙΚ, τότε με αύξηση 25%, σημαίνει ότι για το 2011 το ποσό των



εισφορών πρέπει να προϋπολογισθεί σε 90 Χ 1,25=112.500.000, αλλά το ΜΤΣ αναγράφει ποσό96.000.000 μόνο. Δηλαδή το ΜΤΣ θεωρεί ότι οι μισθοί (άρα και οι εισφορές) το 2011 μειώθηκανκατά (112,5/96)-1=17% περίπου. Είναι πράγματι τόσο το ύψος της μείωσης των

ακαθάριστων

βασικών αποδοχών των εν ενεργεία στρατιωτικών και αστυνομικών το 2011?

ΣΧΟΛΙΟ:Εμείςπιστεύουμε πως όχι, για τους εξής λόγους: Τα δώρα δεν υπόκεινται σε κρατήσεις, συνεπώςη περικοπή του 13ου-14ου στα τέλη του 2010 δεν επηρέασε τις διενεργούμενες το 2011εισφορές. Επί πλέον οι μισθοί παρέμειναν οι ίδιοι μέχρι τον Ιούλιο 2011, άρα ούτε οιεισφορές μειώθηκαν. Τέλος αν δεχθούμε ότι οι αλλεπάλληλες επιδρομές του κράτους στουςμισθούς κατά το β' εξάμηνο μείωσαν αυτούς κατά 12%, τότε μπορούμε να εκτιμήσουμε μεαρκετά καλή προσέγγιση ότι οι εισφορές έχουν μια επιμείωση 12% στο Β' εξάμηνο ή 6% μεαναγωγή σε όλο το έτος. Δηλαδή το ύψος των εισφορών το 2011 θα 
έπρεπε
 ναπροϋπολογισθεί με αύξηση 25% Χ (1-0,06) Χ (11/12) = 21,5% σε σχέση με το 2010. Συνεπώςοι εισφορές για το 2011 πρέπει να θεωρηθούν στο ύψος των 90 Χ 1,215= 109.350.000 ΕΥΡΩ,ήτοι μία αύξηση 19.350.000. Από την άλλη πλευρά όμως αν εξετάσει κανείς το θέμα, το ΜΤΣστηρίχθηκε στα στοιχεία του 9-μήνου για να προϋπολογίσει τις ασφαλιστικές εισφορές γιαόλο το έτος. Δηλαδή τίθεται το δραματικό ερώτημα: Δεν έχει πιστωθεί το ΜΤΣ με την αύξηση1% των εισφορών των αξιωματικών που πληρώνουν αδιαμαρτύρητα; Μήπως τα χρήματαπήγαν για ενίσχυση κάποιου άλλου ελλειμματικού ταμείου που ευρίσκεται σε ακόμη
χειρότερη θέση, (π.χ. ΟΑΕΕ= εμπόρων;). Οι διευκρινήσεις του ΜΤΣ στο σημείο αυτόκρίνονται αναγκαίες.Σημείωση: Στη σελίδα 5-04 & 5-05 του πρακτικού αναγράφεται ότιπράγματι το ΜΤΣ προσδοκά αύξηση εσόδων ΑΛΛΑ κατά 12.900.000, μόνο. Συνεπώςδιερωτόμαστε: Μεταφράζεται το ποσό αυτό σε 
αύξηση 25%; Εάν ναι τότε γιατί δενενσωματώνεται στα έσοδα;3.Παράγραφος 3β(1) / Δεύτερη πρόταση:ΣΧΟΛΙΟ:Η έκφραση «η καταβολήΒΕΑ-ΒΘ δεν διεξάγεται κανονικά» είναι άκρως ψευδής και προσβλητική για τα μέλη τουΜΤΣ. Μόνο για το ΒΕΑ σημειώνεται ότι έχει ανασταλεί η χορήγησή του υπέρ τα δύο έτη.4.Παράγραφος 3β(2) - Διοικητικά Έξοδα (Μισθοί, Συντάξεις, Αμοιβές Νομικών):

Εδώ υπάρχει μείωση της τάξεως του 39% από το 2010 στο 2011, που προφανώς πρέπει ναοφείλεται στην διακοπή μισθοδοσίας του προσωπικού ΝΙΜΤΣ.

ΣΧΟΛΙΟ:Το ΜΤΣ θα μπορούσεάνετα να εξηγήσει πόσα χρήματα αποδεσμεύτηκαν από την διακοπή μισθοδοσίας 
του
προσωπικού του ΝΙΜΤΣ. Προβληματίζει ο όρος Αμοιβές Νομικών. Σε περίοδο στενότητας θαήταν πολύ χρήσιμο να δοθεί μία εκτίμηση για το ύψος των δικηγορικών αμοιβών καιδικαστικών εξόδων ώστε να εκτιμήσουν και τα μέλη του ΜΤΣ τις δουλείες που έχει τοΤαμείο.5αράγραφος 3β(3) - Δαπάνες Λειτουργίας:

Υπάρχει αύξηση 330.000 - 290.000 =40.000 ΕΥΡΩ. Η μόνη αύξηση κοινοχρήστων δαπανών που καταλαβαίνουμε ότι επηρεάζει είναι ητιμή του πετρελαίου θέρμανσης. Η τιμή του λίτρου από 65 λεπτά αυξήθηκε σε 95 λεπτά το λίτρο,δηλ. αύξηση (95/65)-1=46%. Αν υποθέσουμε ότι ο χειμώνας του 2011 είχε τις ίδιες ανάγκες σεθέρμανση με τον χειμώνα του 2010, και ότι η αύξηση στο απόλυτο ποσό είναι αυτή του πετρελαίουμόνο, τότε 40.000 ΕΥΡΩ / 0,30 ΕΥΡΩ ανά λίτρο βγάζουμε την απίθανη ποσότητα των 133.333,333λίτρων όλο το έτος, πράγμα το οποίον είναι παράλογο. Συνεπώς θα πρέπει η αύξηση τωνλειτουργικών δαπανών κατά 46% να έχει άλλη  και άλλη) αιτία.

ΣΧΟΛΙΟ:Είναι εύκολο νααιτιολογηθεί η αύξηση προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη;6.Παράγραφος 3β(5) - Οφειλή προς ΥΠΟΙΚ:

 Αποπληρωμή χρέους προς τοΥΠΟΙΚ=86.000.000. Το καταβληθέν μέρισμα στο 2011 είναι 175.000.000 Χ 0,75= 131.250.000 ή132.000 ή 134.000.000, (εξαρτάται σε ποιά σελίδα το διαβάζεις..).

ΣΧΟΛΙΟ:Δύο ερωτήματαυπάρχουν εδώ:α.Το ποσό των 86.000.000 δεν φαίνεται αν είναι δάνειο ή όχι. Αν είναιδάνειο ποιό είναι το επιτόκιο; Γιατί δεν αποδίδουν τυχόν προσπάθειες συμψηφισμού;β.Πως μπορούμε να σταματήσουμε τις αλλεπάλληλες ανακοινώσεις κάθετρίμηνο αρμοδίων και αναρμοδίων για το πότε θα πάρουμε το μέρισμα και οι οποίεςεξευτελίζουν τους συνταξιούχους; Δοκιμάσαμε να απευθυνθούμε σε Τράπεζα για την
χορήγηση δανείου με ευνοϊκούς όρους, με τιτλοποίηση μέρους των ετησίων εισφορών, π.χ.το 50% για κάποια σειρά ετών;7αράγραφοι 3β(6) έως (9);

Τα έξοδα Αποπληρωμή Χρέους προς ΕΛΟΑΣ, Δάνειο ALPHA BANK, Δικαιώματα ΕΚΟΕΜΣ, 
Δικαιώματα ΕΑΑΣ, ένα σύνολο 12.640.00εμφανίζονται στα έξοδα του 2011, αλλά όχι του 2010. Αν είχαν εμφανισθεί και στο Πρακτικό του2010, τότε τα καθαρά έσοδα προς διανομή θα είχαν απομείνει όχι 12.800.000 που αναγράφει τοΠρακτικό του 2010 αλλά 160.000 μόνο.

ΣΧΟΛΙΟ:Καθαρά έσοδα προς Διανομή για το 2012(Πρακτικό του 2011)=2.154.000 έναντι 160.000 είναι μια θεαματική αύξηση κατά 13 φορές.



8.Παράγραφος 4

α

         Καταθέσεις:

          

Εμφανίζονται αυξημένες κατά 26%.Στο Πρακτικότου 2010 εμφανίζονται κατά Τράπεζα χωρίς το επιτόκιο καταθέσεων. Στο πρακτικό του 2011 δενγίνεται καμία ανάλυση.

ΣΧΟΛΙΟ:Για να εκτιμήσει κάποιος την διαχείριση ορισμένων θεμάτων(και χρημάτων) θα πρέπει να περιγράφονται κατά όμοιο τρόπο από έτος σε έτος



.9.Παράγραφος 

4β - Καθυστερημένες Υποχρεώσεις:



Εμφανίζονται αυξημένες κατά3,3%.

ΣΧΟΛΙΟ:Είναι ευχάριστο που το ΜΤΣ επιστρέφει δανεικά στο ΕΛΟΑΣ, αλλά πρέπει ναφέρεται κατ’ ανάλογο τρόπο και προς το ΕΚΟΕΜΣ.



10.Παράγραφος

4β / Πίνακας-Δικαιώματα ΕΑΑΣ, (1% επί του μερίσματος



τωνσυνταξιούχων):ΣΧΟΛΙΟ:Δέχεται η ΕΑΑΣ να αυτομειώσει την εισφορά υπέρ αυτής κατά 70%,για 10 χρόνια; Από τον Πίνακα της σελίδας 5-04, φαίνεται ότι εισπράττει περίπου 700.000ανά έτος. Η μείωση κατά 70% για 10 χρόνια θα απέδιδε ένα πρόσθετο ποσό 490.000 Χ 10 =4.900.000. Αυτό το ποσό ισοδυναμεί με 272 ΒΕΑ των 18.000 ΕΥΡΩ έκαστον. Δηλαδή τα μισάκαι πλέον ΒΕΑ ενός μηνός. (Μέσος Όρος 416 ΒΕΑ ανά μήνα). Τελικά από κάπου πρέπει νααρχίσουν οι περικοπές που θα αποδώσουν. Ειδικότερα η ΕΑΑΣ έχει απόθεμα 3.000.000,δηλαδή το αποθεματικό της είναι ικανό να καλύψει τις ανάγκες της για αρκετό διάστημα.



11.Παράγραφος



 5γ(1)

 - Αλματώδης αύξηση του αριθμού των νέωνμερισματούχων:

Ο αριθμός των μερισματούχων, που φαίνεται να έχει μέγιστο το 2009, θασυνεχίσει να μειώνεται κάθε χρόνο γιατί σταμάτησαν οι αιτίες αποστρατείας των τελευταίων ετών.

ΣΧΟΛΙΟ:Από τον επόμενο χρόνο, αυτή η αιτία θα πρέπει να αναγράφεται στις θετικές πουθα αυξάνουν το μέρισμα. Προσοχή στο εξής: Αν η τάση μείωσης των αποστρατειών
επιβεβαιωθεί, τότε ίσως θα ήταν δυνατόν να δικαιολογηθεί η χρήση μέρους του
αποθεματικού για 3-4 έτη σύμφωνα με τις διατάξεις του Άρθρου 2/ΑΝ 2173/1940, γιαεξισορρόπηση του ύψους του μερίσματος ή αποκατάσταση του ρυθμού στην χορήγησηΒΕΑ.



12αράγραφος

 5γ(2) - Μισθολογικές προαγωγές Ν.2838/2000, 3016/2002:ΣΧΟΛΙΟ:Οι μισθολογικές προαγωγές
 δεν είναι δυνατόν να επηρεάζουν αφού για τηνυλοποίησή τους κατατίθενται οι αντίστοιχες εισφορές.



13.Παράγραφος

 26δ:ΣΧΟΛΙΟ

:Δεν είναι δυνατόν να συμφωνήσουμε με την εισήγησητου Γενικού διευθυντή ειδικά στα θέματα Προτεραιότητας, την στιγμή που αφήνει ΒΕΑ,
 Β.Θ.,Μέρισμα εκτός Α' Προτεραιότητας.!!!!

Θυμίζουμε την παροιμία: Πάρτον στον γάμο σου να σου πει και του χρόνου!!!



Γενικά Σχόλια επί των Προτάσεων-Εισηγήσεων των Μελών του ΔΣ.



α.Τα περισσότερα εξ αυτών είναι ευχολόγια,



δεν συντείνουν στην οριστικήαντιμετώπιση του προβλήματος αλλά στην τρέχουσα διαχείριση αυτού, (θεωρία του σταθερούελλείμματος = πασαλείμματος, ήτοι ολίγη από ΒΕΑ, ολίγη από μέρισμα, ολίγη από έλλειμμα,)ώσπου να έλθουν οι αντικαταστάτες τους.

β.Το Πρακτικό εμφανίζει διασπορά ή επανάληψη ή έλλειψη στοιχείων, δηλαδήέχει αρκετή προχειρότητα, δεν απεικονίζει τις τάσεις και την δυναμική των μεγεθών από χρόνο σεχρόνο, και συνεπώς δεν βοηθά στην λήψη αποφάσεων.

γ.Από την στοιχειώδη περιγραφή των προβλημάτων και των επιπτώσεων λόγωτης μη υιοθέτησής τους από τον ΥΕΘΑ, όπως φαίνεται στα Πρακτικά των δύο τελευταίων ετών,αναδύεται ένα ύφος Ποντίου Πιλάτου, δηλαδή «τι θέλετε να σας κάνω, τα λέμε και δεν μαςακούνε...»

.δ.Πρώτη φορά αναγράφονται στα Πρακτικά ενέργειες - προτάσεις γιααντιμετώπιση του προβλήματος, κάτι που δεν εμφανίζεται στο Πρακτικό του 2010.

Θεωρείταιβέβαιο ότι αυτό ξεκίνησε ύστερα από την γενική κατακραυγή των άμεσα πληττομένων κατάτο διαρρεύσαν διάστημα. Αυτό επιβάλλει την συνεχή εγρήγορση και ακαριαία αντίδρασήμας σε κάθε σχεδιαζόμενη ενέργεια εις βάρος μας. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Την διαχρονική ανικανότητατων διαχειριστών και των εκλεκτών δεν πρέπει να την υποστούμε άλλο εμείς.
 Στηνανικανότητα και την αδράνεια συμπεριλαμβάνονται και οι πολιτικές ηγεσίες.

ε.Για την μη τήρηση του Νόμου στο θέμα του ΒΕΑ, άπαντες τηρούν σιγήιχθύος. Δηλαδή δεν φοβούνται κάποια μήνυση ή αγωγή;στ.Τελικά τα δύο τελευταία χρόνια, καλύτερα από όλους τα είπε ο κ. Κοράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ