Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Taws. Αρκετή Πλάκα

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Τι πετάει από λουλούδι σε λουλούδι κι από άντρα σε άντρα;

Η μελιτσούλα...



Ήρωες

Μια φορά ο Σούπερμαν τσακώθηκε με το Μπάτμαν και πήγε και έγραψε σε ένα τοίχο: Ο Μπάτμαν είναι βλάκας.
Και ο Μπάτμαν για να τον εκδικηθεί έγραψε: 
Ο Σούπερμαν είναι ο Κλαρκ Κεντ!!

Στο εστιατόριο no1, no2

 
 
 

NO1
Ο πελάτης προς τον σερβιτόρο σε ένα εστιατόριο:
Πελάτης: συγνώμη , μπορείτε να μου ψήσετε λίγο ακόμη αυτό το κοτόπουλο;
Σερβιτόρος: μα γιατί κύριε;
Πελάτης: μου τρώει τις πατάτες!!! 

NO2
- Ο σερβιτόρος προς τον πελάτη. 
Σερβιτόρος: πως το βρήκατε το κοτόπουλο σας; 
Πελάτης: Α!!! πανεύκολα, ήταν κάτω από μια πατάτα.

Η συμβουλή του μηχανικού!


 


Πάει ένας στο Μήτσο (συνεργείο αυτοκινήτων) και του λέει:
- Μεγάλε, σώσε με!
- Λέγε.
- Έχω πρόβλημα. Παντρεύτηκα και την πρώτη νύχτα το κάναμε πέντε φορές.
- Χέστηκα.
- Κάτσε να δεις. Την δεύτερη νύχτα το κάναμε 3 φορές.
- ... (κιχ)
- Και την τρίτη νύχτα, καμία.
- Τέλειωσες;
- Ναι.
- Και τι θες τώρα;
- Να μου πεις τι έχω.
- Θα σου πω, του λέει ο Μήτσος. Λαδερά τρως;
- Μπα. Σπάνια. Δε μου αρέσουν.
- Ε, τότε θα έχεις κάψει κάνα αρχίδι.

Ο...ΗΡΩΑΣ.



- Πώς λέγεται ο μυθικός ήρωας που ξενυχτάει σε μπαρ;
- Μερακλής!!!

 

To ντεκολτέ της δασκάλας
Ο Τοτός στην τάξη στο μάθημα της βιολογίας. Μπαίνει η δασκάλα με ένα λουλούδι στο τεράστιο ντεκολτέ και ρωτά: -...
Τύφλα να ο διάβολος 
Ένας νεαρός βρήκε σε κάποια παραλία ένα σκούρο μπουκάλι κλειστό, σφραγισμένο. Δίχως να δώσει σημασία τ...
Το γάλα
Ο ξενιτεμένος στην Αμερική γιος, γράφει στη μαμά του: "Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου...
Άνω των 18 ...
Γιατί κάθονται δεκαεπτά ξανθιές έξω από ένα bar;Περιμένουν τη δέκατη όγδοη ,γιατί η ταμπέλα λέειάνω των δ...
 
 
Ο έξυπνος μπαμπάς
Ένας πατέρας πηγαίνει στο σχολείο για να ρωτήσει για την επίδοση του γιου της. Όλοι οι καθηγητές του λέ...
Η παροιμία του Τοτού
Ήταν κάποτε σε ένα σχολείο ο Τοτός και οι συμμαθητές του. Μια μέρα τους λέει η δασκάλα: - "Παιδιά, σήμε...
 
 
Το 33 
Γιατί οι ξανθιές δεν μπορούν να γράψουν το 33; γιατί δεν ξέρουν ποιο 3 να βάλουν πρώτο
Πότε θα μπω στο Iντερνετ παιδάκι μου;
Mια πεθερά ρωτάει το γαμπρό της: - "Πότε θα μπω στο Internet παιδάκι μου;" - Γαμπρός: "συνέχισε να χτυπάς με το ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ