Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Τaws- ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ

ΠΗΓΗ : "   
Asteiakia.gr <admin@asteiakia.gr>
   "

Το χέσιμο....

 

Κουβεντιάζουν τρεις γέροι:
Γέρος1: Εγώ ρε παιδιά πάω στην τουαλέτα από τις 11:00 το πρωί και με τεράστια προσπάθεια καταφέρνω να χέσω, πολύ λίγο κατά τις 12:30.Χάλια μαύρα.
Γέρος2: Εγώ τι να πω πάλι που μπαίνω στην τουαλέτα κατά τις 11:00 και βγαίνω κατά τις τρεις καταϊδρωμένος και άμα δείτε το αποτέλεσμα θα πεθάνετε στα γέλια. Κάτι κομματάκια σαν ζάρια από τάβλι. Αστα να πάνε στο διάολο.
Γέρος3: Εμένα το μεγάλο μου πρόβλημα, ρε μάγκες είναι ότι μου 'ρχεται χέσιμο κάθε μέρα 07:30 το πρωί ακριβώς. Αλλά μιλάμε για πολύ μεγάλο χέσιμο.
- Τι λες ρε τρελέ, του λένε οι άλλοι δυό, τα παιξες λόγω ηλικίας; Είναι αυτό πρόβλημα;
Γέρος3: Τι να το κάνω ρε παιδιά, που ξυπνάω στις κάθε μέρα στις 08:00;

Στο νοσοκομείο

Μόλις έχουν φέρει στο θάλαμο τον ασθενή από το χειρουργείο και στο προσκεφάλι του κάθεται η γυναίκα του . Σε κάποια στιγμή , εκείνος ανοίγει τα μάτια του και μουρμουρίζει : 
- Είσαι πανέμορφη ... 
Η γυναίκα , κολακευμένη , συνεχίζει να κάθεται δίπλα του . Μετά από κανένα μισάωρο , ο ασθενής ξανανοίγει τα μάτια του και λέει : 
- Συμπαθητική είσαι ... 
- Συμπαθητική ; Πριν από λίγο μου έλεγες ότι είμαι πανέμορφη ! 
- Ε , τι θες , βρε γυναίκα ; Σιγά σιγά περνάει η επήρεια της νάρκωσης ...


Συγκέντρωση παλιών συμμαθητών

Σε μια συγκέντρωση παλιών συμμαθητών δυο φίλοι κοιτάνε κάποιες φωτογραφίες από το σχολείο: 
- Κοίτα! Θυμάσαι το Γιαννάκη; Καλά, φοβερό παιδί, ε; 
- Ναι, είχε πολλή φάση. 
- Είχαμε κάνει πλάκες μ αυτόν... Μια φορά ήμασταν στο προαύλιο και παίζαμε Γουλιέλμο Τέλο. Εκείνος είχε βάλει ένα μήλο στο κεφάλι του κι εγώ με ένα τόξο του έριχνα βέλη. 
- Ναι, ναι το θυμάμαι. 
- Τον καημένο, τώρα θα ήταν 40 χρονών...


Ο φωτογράφος μωρών
Οι Παπαδόπουλοι δεν μπορούσαν να κάνουν παιδιά και αποφάσισαν να επιλέξουν έναν εξωτερικό δότη αφού το πρόβλημα εσ...
Ο παπαγάλος και ο μα***ας 
Μια μέρα κάνοντας βόλτα ένας τύπος περνάει έξω από ένα μαγαζί με ζώα και πτηνά. Στην πόρτα ήταν ένας παπαγάλος ο..



Ο Παπαγάλος και ο Εσταυρωμένος 
Ένας κύριος είχε στο σπίτι του έναν παπαγάλο. Μια μέρα παρήγγειλε πετρέλαιο για την πολυκατοικία. Του έτυχε όμως μια ε...
 
Για παντρεμένους και υποψήφιους
Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια.Όμως ο Γιάννη...

Ασανσέρ 
3 Ξανθιές είναι μέσα σε ένα ασανσέρ το οποίο έχει σταματήσει .Φωνάζουν όλες για βοήθεια !Λέει η μία : Κορίτσι...
ΩΤΟ - ΣΤΟΠ ΚΑΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ
Κάποιος με την κατσίκα του περιμένει στην άκρη της εθνικής οδού Χανίων - Ρεθύμνης κάνοντας ωτο - στόπ.Σταμα...


Σφοδρή σύγκρουση! 
Μια χελώνα κι ένα σαλιγκάρι κινούνταν αντίθετα. Προχωρούσε η χελώνα...Προχωρούσε και το σαλιγκάρι και πλησία...
Τα κέρδη του ΛΟΤΤΟ...
Μπαίνει στο σπίτι ο σύζυγος και ανακοινώνει στη σύζυγό του ότι κέρδισε στο ΛΟΤΤΟ 300 εκατομμύρια. - ...



Χοιρινό

Σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης βγαίνει ο Χίτλερ να κάνει ανακοίνωση:
- Εβραίοι...
- Ναι...
- Σήμερα θα φάμε χοιρινό!
- Γιούπι!
- Σκάστε γουρούνια...

Στο δεκαπλάσιο!

Μια πριγκιπισα ενω περπατουσε στον δρομο βλεπει εναν βατραχο και εκεινος της λεει:
- Αν με φιλησεις θα πραγματοποιησω 3 επιθημιες σου,αλλα να θυμασαι πως οτι ζητας εσυ ο αντρας σου θα το παιρνει 10 φορες περισσοτερο,ενταξει;
- Ενταξει!!!!!
- Πες μου την πρωτη επιθυμια.
- Θελω να γινω η πιο ομορφη στον κοσμο.
- Ενταξει αλλα να θυμασαι οτι ο αντρας σου θα γινει 10 φορες πιο ομορφος.
- Αφου θα ειμαι η πιο ομορφη μονο εμενα θα κοιταει.
Ο βατραχος την κανει ομορφη.
- Η δευτερη επιθυμια;
- Θελω να γινω η πιο πλουσια στον κοσμο.
- Ενταξει αλλα να θυμασαι οτι ο αντρας σου θα γινει 10 φορες πιο πλουσιος.
- Αφου αντρας μου ειναι ο,τι ειναι δικο του ειναι και δικο μου.
Ετσι την εκανε την πιο πλουσια στον κοσμο.
- Και η τριτη και τελευταια επιθυμια;
- Θελω να παθω ενα μικρουλι εμφραγμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Δεν ειναι ολες οι γυναικες χαζες.







Ο παπάς και ο ραβίνος.


Ένας παπάς κι ένας ραβίνος, καλά φιλαράκια, πάντα διαφωνούσαν ποιανού θρησκεία έχει δίκιο. 
Μια μέρα καθώς οδηγούσανε, τους βγαίνει μπροστά ένας μεθυσμένος, στην ταραχή τους ντεραπάρουνε και το αμάξι βρίσκεται με τις ρόδες στον αέρα.
Βγαίνουνε και οι δύο, κατατρομαγμένοι, σερνάμενοι, χωρίς τραύματα. 
Ο παπάς κάνει το σταυρό του και παρατηρεί ότι και ο ραβίνος κάνει το ίδιο.
- Δόξα τω Θεώ, είδες το φως σου! Λέει ο παπάς.
- Τι;;;
- Έκανες τον σταυρό σου!! Μπράβο!
- Έκανα τον σταυρό μου; Όχι βέβαια, απλώς τσέκαρα αν όλα είναι στην θέση τους... Τα γυαλιά, τα αρχίδια, το πορτοφόλι και το ρολόι...




Τα κιάλια
Δύο κύριοι καυχώνται για τα κιάλια τους. Λέει ο ένας: - Τα κιάλια μου είναι πάρα πολύ δυνατά. Να φαντα...
Εδώ τα καλά ...
Στη λαϊκή αγορά σ ένα πάγκο ο μανάβης διαλαλεί την πραμάτεια του:"Εδώ τα καλά ραδίκια απ το Κόσσοβο, εδώ τα κ...
 
 


Το ρομπότ...
Ένα ρομπότ μπαίνει σε ένα κατάστημα και λέει στον υπάλληλο: - Δώστε μου οκτώ μέτρα κυματιστής λαμαρίνας. - Γ...
Ελέφαντας και Ζαρκάδι 
Είναι ένα ζευγάρι που έχει πρόβλημα διάρκειας στο κρεβάτι. Ο άντρας δηλαδή φταίει που είναι πολύ γρήγορος α...
 
 
Η Εξυπνάδα
Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:- Μπαμπά είμαι έξυπνος;- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πα...
Ο φωτογράφος μωρών
Οι Παπαδόπουλοι δεν μπορούσαν να κάνουν παιδιά και αποφάσισαν να επιλέξουν έναν εξωτερικό δότη αφού το πρόβλημα εσ...




Στο λεωφορείο 
Τι κάνει μια ξανθιά όταν γίνετε ληστεία μέσα στο λεωφορείο ;Χαίρεται που δεν πλήρωσε τον εισπράκτορα! ...
Η δασκάλα ρωτάει...
Τοτό, τι προκαλεί τη βροχή; Τοτός... Όταν συγκροτούνται δύο σύννεφα, πονάνε και κλαίνε....
 
Ίντριγκες για ερωτευμένα άλογα
Ήταν κάποτε δύο ερωτευμένα άλογα. Η σχέση τους ήταν ιδιαίτερα δυνατή. Κάποια μέρα, το αρσενικό άλογο φεύγει και ...
Αντίο πατέρα
Ήταν κάποτε μια οικογένεια , μια γάτα κι ένας σκύλος .Εκείνο το βράδυ όπως πάει να κοιμηθεί το παιδί καληνυχ...
 
 
Στο Τέξας
Ένας τυφλός ταξιδεύει προς το Τέξας αεροπορικώς. Μπαίνει στο αεροπλάνο, κάθεται στο κάθισμα, το οποίο αι...

 

Οι κότες

Δύο κότες συζητούν. 
- Ξέρεις χρυσή μου, κάνω κάτι αυγά σαν αχλάδια σε μέγεθος, τα παίρνει το αφεντικό μου και τα πουλάει στη λαϊκή 30 δραχμές !! 
- Εγώ χρυσή μου κάνω κάτι αυγά μεγάλα σαν ροδάκινο λέει η άλλη. Να φανταστείς ότι τα πουλάει το δικό μου το αφεντικό 35 δραχμές!! 
Οπότε της λέει με ειρωνεία η πρώτη κότα: 
- Μμμ .... σιγά μην σκίσω τον κώλο μου για ένα τάλιρο ......!!!!!

Ο γάμος

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κοιμάσαι με τον εχθρό σου.

Ο ψυχίατρος


Ένας ψυχίατρος επισκέφθηκε ένα Ινστιτούτο Ψυχικών Νοσημάτων και ρώτησε έναν ασθενή: 
"Πώς έφτασες εδώ; Ποια ήταν η αιτία της αρρώστιας σου;"
Ο ασθενής του απάντησε:
"Λοιπόν, όλα άρχισαν από τότε που παντρεύτηκα και ξέρω τώρα ότι δεν έπρεπε να το κάνω. Ήταν λάθος μου. Παντρεύτηκα μια χήρα που είχε μια 
μεγάλη κόρη η οποία έγινε θετή μου κόρη. Ο πατέρας μου ήρθε να με επισκεφθεί και ερωτεύτηκε την κόρη μου και την παντρεύτηκε. Έτσι, η κόρη 
μου έγινε μητριά μου. Σύντομα, η γυναίκα μου γέννησε έναν γιο, ο οποίος ήταν φυσικά γαμπρός του πατέρα μου αφού ήταν αδελφός της κόρης μου η οποία είναι γυναίκα του πατέρα μου. Έτσι, όπως σου είπα, όταν η κόρη μου παντρεύτηκε τον πατέρα μου, έγινε μητριά μου. Τώρα, από την στιγμή που ο γιός μου είναι αδελφός με την μητριά μου, έγινε αυτόματα θείος μου. Όπως καταλαβαίνεις, η γυναίκα μου είναι γιαγιά μου αφού είναι μητέρα της μητριάς μου. Θυμήσου επίσης, ότι είμαι ο εγγονός της γυναίκας μου. Αλλά έχει κι άλλο. Βλέπεις, από την στιγμή που παντρεύτηκα την γιαγιά μου, δεν είμαι μόνο εγγονός της και σύζυγός της, αλλά είμαι επίσης και δικός μου παππούς. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί κατέληξα εδώ, σε αυτό το μέρος;"
 
 
 
 
Ποια απο τις τρεις;
Ένας νεαρός λέει ενθουσιασμένος στη μαμά του ότι είναι ερωτευμένος και θέλει να παντρευτεί "Θα σου τ...
Γρήγορος Σκύλος 
Μιλούσαν στην παρέα τους οι κυνηγοί, για τα χαρίσματα των σκυλιών τους καιπρο πάντων για τη γρηγοράδα το...
 
Ο κερατωμένος
Ένα κλασσικό αντρόγυνο πηγαίνει στον Ζωολογικό κήπο. Τους βλέπει ο ξεναγός του κήπου και αρχίζει την περιή...
Η ξανθιά και ο τρελός τροχονόμος 
Μία ξανθιά ένα βράδυ μετά την δουλειά της γύριζε στο σπίτι της με το αυτοκίνητο της, επειδή όμως ήταν αφηρ..
 
Η βόλτα
Κάποτε ο Τοτός θα πήγαινε βόλτα με τον πατέρα του. Ο πατέρας του πριν τη βόλτα του είπε να γυαλίσει τα παπού...
 
 
Η εφημερίδα
- Μαμά, μαμά! - Τι θέλεις, χρυσό μου; - Μαμά, έλα γρήγορα. Η Ελενίτσα τρώει την εφημερίδα. - Τι είπες; Δεν σε άκουσα...
Γιατί όλες οι νεαρές κοπέλες θέλουν να πεθάνουν;
Γιατί είναι ο πιο εύκολος τρόπος, να μείνουν πετσί και κόκαλο!
 
 
Οι βαθμοί!
Γυρνάει ο Γιαννάκης από το σχολείο και τον ρωτάει ο πατέρας του: - Λοιπόν; Σήμερα δεν θα παίρνατε βαθμούς; Π...
Ελέφαντες αλεξιπτωτιστές
-Γιατί τα ζώα δε κυκλοφορούν στη ζούγκλα δύο με τέσσερις; -Επειδή αυτές τις ώρες μαθαίνουν να πέφτουν μ...
Τεχνικές απορίες
Από το τηλέφωνο ενός κακόμοιρου τεχνικού για ένα ποιο κακόμοιρο χρήστη υπολογιστή (Γουιν98 Ελληνικά)! "Τώρα δες τους ...
Διαπαιδαγώγηση
Ο τσογλανάκος είναι στο σαλόνι και παίζει με το τραινάκι του, η μαμά στην κουζίνα κάνει δουλειές.Τσαφ τ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ