Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ (3) -ΑΝΕΚΔΟΤΑ (9)

ΠΗΓΗ :
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
8 Ιουν (Πριν από3 ημέρες)

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ

Τα δυο μυρμήγκια

Δύο μυρμήγκια, κάνουν ποδήλατο στην έρημο. Σε μια στιγμή, το ένα σταματάει ξαφνικά. 
- "Γιατί σταμάτησες;", ρωτάει το μυρμήγκι το φίλο του. 
Και εκείνος του απαντά: - "Μπήκε μια μύγα στο μάτι μου!"


Ο δήμαρχος

Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά: 
- "Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι." 
- "Ότι θες άντρα μου!" 
- "Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;" 
- "Τι λες τώρα άντρα μου, πότε!" 
Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει. 
- "Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες." 
- "Με ποιους;" 
- "Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;" 
- "Ναι." 
- "Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει." 
Ο παππούς τα χάνει! 
- "Για πες μου για τη δεύτερη φορά..." 
- "Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;" 
- "Ναι." 
- "Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή." 
Ο παππούς τρελαίνεται!!! 
- "Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε..." 
- "Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σο υ έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;"

Έξυπνο 1

Μια κύρια επισκέπτεται τον γιατρό της καθώς ενδιαφέρεται να κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπο " Λοιπόν ," λέει ο γιατρός , " μπορώ να σας κανό το λίφτινγκ , αλλά θα πρέπει να με επισκεφτείτε πάλι σε έξι μήνες για παρακολούθηση . "
"Α , όχι ." απαντάει η κύρια . " Θέλω να κάνω την επέμβαση μια και έξω . Δεν θέλω να ξαναέρθω . "
Ο γιατρός το σκέφτεται για λίγο , και της προτείνει : " Υπάρχει μια νέα μέθοδος , σύμφωνα με την οποία τοποθετείτε μια βίδα στο κεφάλι σας . Έτσι , όποτε εμφανίζονται ρυτίδες , απλός γυρίζετε λίγο την βίδα , η οποία τραβάει πάλι την επιδερμίδα και οι ρυτίδες εξαφανίζονται . :
" Αυτό είναι ! " απαντάει η κύρια . " Ας το κάνουμε έτσι . "
Μετά από έξι μήνες η κύρια ξαναπηγενει στο γιατρό . " Πως πάει η μέθοδος ; "
ρωτάει ο γιατρός .
" Χαλιά ! " απαντάει η κύρια . " Ήταν η χειρότερη επιλογή που έκανα ποτέ . "
" Ποιο είναι το πρόβλημα ; " ρωτάει ο γιατρός .
" Μα κοίταξε τις σακουλές κάτω από τα μάτια μου ! " Ούρλιαξε η κύρια .
" Κύρια μου " απαντάει ο γιατρός , " αυτά δεν είναι σακουλές , είναι τα στήθη σας . Και αν δεν αφήσετε ήσυχη την βίδα , θα αποκτήσετε και μούσι ! "

Τα τσιμπούρια

Βγαίνουν δύο τσιμπούρια απο τον κινηματογράφο, και λέει το ένα: 
- "Ρε πως θα πάμε σπίτι; Με τα πόδια ή με σκύλο;"

Τι είναι αυτό που έχει 12 πόδια, 43 χέρια, 52 κεφάλια, 27 μάτια, βρώμικη ανάσα,

Δεν ξέρω αλλά μάλλον θα είναι κάτι ΑΣΧΗΜΟ που Θα ακούει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

αρχίζει από ζ

Τι είναι αυτό στο οποίο κάθε Κυριακή πάνε οι κρητικοί και αρχίζει από Ζ? 

το Ζήπεδο!

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ



Ένας - ένας

Μια χοντρή κυρία ανεβαίνει σε μια ηλεκτρονική ζυγαριά για να ζυγιστεί. Αμέσως μετά βγαίνει ένα χαρτάκι από τη ζυγαριά με το εξής μήνυμα: 
"Παρακαλείσθε να ζυγίζεστε ένας – ένας".

Σινεμά πόντιοι

Τι κάνουν 17 πόντιοι έξω από το Σινεμά?
Περιμένουν τον 18ο γιατί η είσοδος επιτρέπεται μόνο σε άνω των 18!

Η Δημοκρατία

Την εποχή τις δικτατορίας ο Μανούσος ο κρητικός είχε πάει στην Αθήνα για κάτι δουλειές με την γυναίκα του.
-Εκεί στην ομόνοια στα φανάρια πως έγινε και πέρασε αυτός με πράσινο και η γυναίκα του χαζεύοντας έμεινε πίσω.
Μπρε συ, τις φωνάζει απο απέναντι, μπρε συ, έλα εδώ. Εκεί κοντά ήταν ένας αστυνομικός.
Τι φωνάζεις κύριε "μπρε συ" τον ρωτάει;
-Την γυναίκα μου του λέει.
Καλά δεν εχει όνομα κύριε;
-Και ο Μανούσος: "Δημοκρατία" την λένε, αν έχεις κώλο φώναξε την εσύ.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ