Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΝΙΚΟ



Με το φεγγάρι ξεκινώ

Και με τον ήλιο φτάνω

Βάλω σημάδια κι έρχομαι

Τον δρόμο να μην χάνω




Τον λόγο μου τον έδωσα

Για να μην αμφιβάλλω

Πες μου και συ αν θα μπορείς

Ν’ αλλάξεις περιβάλλον



Σαν άνθρωπος είσαι καλή

Θέλω δικιά σου γνώμη

Θα ρτεις μαζί μου, δεν θα ρτεις

Αλλιώς ζητώ συγνώμη



Δεν με βολεύει το Χωριό

Μόνο η συντροφιά σου

Έλα να ζεις στο σπίτι μου

Αλλά με την καρδιά σου



Ας τα προικιά στη μάνα σου

Άστα στην αδερφή σου

Πάρε μόνο τα ρούχα σου

Κι έλα με την ψυχή σου



Σπίτι θα βρεις να στεγαστείς

Σύγχρονο και μοντέρνο

Κι ότι ζητήσεις θα το βρεις

Γιατί τα καταφέρνω



Θα μπαινοβγαίνεις ομορφιές

Κήπος σαν περιβόλι

Αυλές με ηλιοβασίλεμα

Θα σε ζηλεύουν όλοι



Αυτά έχω μόνο να σου πω

Κράτα τα μην ξεχάσεις

Ούτε και την αγάπη μας

Δεν θέλω να την χάσεις


Όλες τις καλοσύνες μου

Για σένα τις κρατούσα

Πολλές θυσίες έκανα

Γιατί σε αγαπούσα













Δεν θέλω να χωρίσουμε

Για το Χωριό και μόνο

Θα χεις χαρές στο σπίτι σου

Φέτος και κάθε χρόνο



Πιστεύω να κατάλαβες

Από σένα τι γυρεύω

Μαζί σου θα ‘ναι η σκέψη μου

Θα σε νοικοκυρεύω



Πες μου και συ τις σκέψεις σου

Τι σκέφτεσαι για μένα

Τα όνειρα που χτίζαμε

Να μην πάνε χαμένα



Τα όσα γράφω θα θελα

Διπλά αν τα διαβάζεις

Δεν με βολεύει το Χωριό

Μην με καταδικάζεις



Όλες οι καλοσύνες μου

Για σένα πίστεψε με

Αλλά να μείνω στο Χωριό

Από τώρα ξέγραψέ με



Αν θέλεις σκέψου το καλά

Πριν μας χωρίσει η μοίρα

Να ‘σαι κυρία στο Χωριό

Και όχι κακομοίρα



Θα μου στοιχήσει ο χωρισμός

Αλλά θα συνηθίσω

Μέσα μου θα ‘σαι μια ζωή

Και δεν θα σε μισήσω



Όσο εσύ τόσο και γω

Θα λέμε τα καλά μας

Να λέμε και τα λάθη μας

Με όλη την καρδιά μας



Λάθος μας είναι ο χωρισμός

Για το Χωριό και μόνο

Χάθησαν όλες οι χαρές

Και ζούμε με τον πόνο





                          ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

                ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ

           ΤΗΛ: 6974192091

          25-6-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ