Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ-ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ


ΠΗΓΗ: Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ

Ο πόντιος υπάλληλος
Ένας Πόντιος δουλεύει σε ένα supermarket πάει ο πελάτης και του λέει:
- "Κόψε μου ένα τέταρτο ζαμπόν."
Ξεκινάει ο Πόντιος και κόβει, κόβει... φτιάχνει μια ντουζίνα και ο πελάτης απορριμένος του λέει:
- "Φτάνει άνθρωπέ μου ένα τέταρτο σου είπα."
Ο Πόντιος απαντά:
- "Έχω ακόμα δέκα λεπτά να κόψω."




Πειστικός ψεύτης...
Δυο φίλοι συζητούν:
- Έλαβες το γράμμα μου; ρωτάει ο ένας.
- Ποιο γράμμα; Αυτό που ζητούσες πίσω τα 100 ευρώ που μου δάνεισες;
- Ακριβώς αυτό.
- Όχι, δεν το έλαβα.


Η ανίδεη δασκάλα
Γυρνάει ο μικρός απ' το σχολείο νευριασμένος.
- Γιατί έχεις νεύρα; τον ρωτάει η μαμά του.
- Αυτή η δασκάλα μας δεν ξέρει τίποτε, όλο εμάς ρωτάει.
Πόσο κάνουν 2 και 2, τι τρώει τό κουνέλι, πόσα πόδια έχει ο βάτραχος...
Όλο απορίες είναι. Πως έγινε δασκάλα δεν ξέρω...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ