Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Tags

ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr "

Σκορπιός

- Την πεθερά μου την τσίμπησε ένας σκορπιός. 
- Τι λες ρε! Ήταν θανατηφόρο το τσίμπημα;;; 
- Ναι, πέθανε αμέσως ο σκορπιός...



Στο ερημονήσι


Ναυαγούν τρεις γυναίκες σε ερημικό νησί.
Αρχίζουν να ψάχνουν όλη την παραλία για ίχνος ζωής στο νησί.
Βλέπουν να έχει ξεβράσει το κύμα ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα.
Το ανοίγουν και διαβάζουν: "Όποιος βρει αυτό το σημείωμα μπορεί να κάνει από μία ευχή."
Ενθουσιασμένες αρχίζουν να κάνουν τις ευχές τους. Λέει η μελαχρινή:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την ευχή της και εξαφανίζεται...
Λέει και η κοκκινομάλλα:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Εξαφανίζεται και αυτή.
Βλέπει η ξανθιά τις φίλες της να εξαφανίζονται μία-μία και λέει και αυτή:
- Θέλω να ξαναγυρίσουν οι φίλες μου πίσω... Τι θα κάνω εδώ μόνη μου;

Η Ευχή

Τι ευχή έδωσε ο πατέρας τους όταν γεννήθηκαν οι αδελφοί Ξηροί;
-Παιδιά μου σας εύχομαι να πετυχαίνετε πάντα τον στόχο σας.



Ο πιο εκπαιδευμένος σκύλος


Ήταν ένα Αγγλος, ένας Γερμανός και ένας Πόντιος και βάλαν στοίχημα για το ποιός είχε το πιο καλά εκπαιδευμένο σκυλί.
Δίνει ο Αγγλος στο ντόμπερμαν του 50 ευρώ:
- Πήγαινε να μου αγοράσεις ντομάτες, πατάτες και κρέας.
Πάει το σκυλί και τα φέρνει.
Λέει ο Γερμανός στο ροτβάιλερ:
- Πάρε 100 ευρώ, και θέλω να μου αγοράσεις ένα μπλε πουκάμισο και ένα μαύρο τζιν παντελόνι.
Πάει το σκυλί, φέρνει τα ρούχα που ήταν και στο σωστό νούμερο...
Λέει ο Πόντιος στο κοπρόσκυλό του:
- Πάρε 200 ευρώ, πήγαινε πάρε λαχανικά και φρούτα, αγόρασε μου ενα πουκάμισο και πέρνα και από τον διαχειριστή να πληρώσεις τα κοινόχρηστα.
Ε, περνάν 2 ώρες, 3 ώρες, 5 ώρες, 6 ώρες... Δεν εμφανίζεται ο σκύλος.
- Μην φοβάστε, λέει ο Πόντιος στους άλλους, εδώ γύρω θα είναι...
Ψάχνει τα στενά γύρω-γύρω και τον βρίσκει σε ένα στενό να κάνει σεξ με μία σκύλα.
- Ε, για αυτό δεν του δίνω λεφτά, λέει ο Πόντιος. Όλα στις πουτάνες τα τρώει...


- Πως ονομάζεται ο τραβεστί στα βουλγάρικα;
- Ναμου Τονέκοβαν!

- Στα γιαπωνέζικα;
- Να μου να μου να κι!


Το δυστύχημα
Ένας νεαρός υποψήφιος αξιωματικός της σχολής Ικάρων εξετάζεται για να μπει στη σχολή. Ο εξεταστής λοιπόν τον ρωτάει: ...
Το τζίνι Νο 2
Βρίσκει κάποιος ένα λυχνάρι, το τρίβει και φσσσσσσσσσσσ νάσου ένα τζίνι εμφανίζεται και τονε λέει: -Ευ..




Ο Γιωργάκης στο σχολείο...
Στο σχολείο ο δάσκαλος ζητά από τον Γιωργάκη να κλείνει το ρήμα "βαδίζω". - Βαδίζω , Βαδίζεις , Βαδίζ...
Πώληση αυτοκινήτου
Μια γυναίκα θέλει ν αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ψάχνει τις μικρές αγγελίες για καμιά ευκαιρία....





Οι τιμές του μπαρ
Πάει ένα γαιδούρι σε ένα μπαρ και λέει:- Πόσο είναι η βότκα;- 14$!- Καλέ, είσαστε πάρα πολύ ακριβοί!- Ναι, ...
Το γέλιο.
- Πώς κάνουμε μια ξανθιά να γελάσει το σαββατοκύριακο;- Της λέμε ένα ανέκδοτο τηνΠέμπτη!

Το γλίστρημα

Κάποτε σ ένα μεγάλο χωριό , τοποθετήθηκε ένας ξομολόγος . Aρχισε να εξομολογεί , όπως γίνεται . Μερικές γυναίκες όμως , όταν τις ρωτούσε τι έκαναν , αφού του έλεγαν διάφορα , έφταναν και στο αν απάτησαν τον άντρα τους . Όχι μόνο δεν είχαν καθόλου τακτ , αλλά του το έλεγαν και τέλειως καθαρά . Δεν του έλεγαν δηλαδή έκανα ερωτά , αλλά με πη**αν ή γα**κα τόσες φορές .
Ο ξομολόγος ίδρωνε και ξείδρωνε και προσπαθούσε να τις συνετίσει . Εκείνες συνέχιζαν . Αποφάσισε να τις παρακαλέσει , αντί για την συγκεκριμένη λέξη που τον σοκάριζε να λένε την λέξη < γλίστρησα > . Αυτός θα καταλάβαινε τι είχε γίνει .
Σιγά σιγά , η λέξη γλίστρησα είχε αποκτήσει στο συγκεκριμένο χωριό την έννοια του << έκανα ερωτά >> . Κάτι που το είχαν μάθει και όλοι οι άντρες . 
Μέχρι εδώ καλά . Όμως , ο συγκεκριμένος ξομολόγος μετατέθηκε από το χωριό και σε λίγες μέρες τον αντικατέστησε άλλος . Aρχισε ο καινούριος τη δουλεία του και με κατάπληξη άκουγε τις γυναίκες να του λένε πως … << γλίστρησαν >> .
<< Και τι με νοιάζει εμένα ; >> έλεγε μέσα του .
Το κακό όμως συνεχιζόταν , όποτε ο ξομολόγος , μια και δυο , ξεκίνησε και βρήκε τον πρόεδρο του χωριού.
- Δε μου λες πρόεδρε , του είπε . Γιατί δεν φτιάχνεις τους δρόμους και γλιστράνε οι γυναίκες ; . Ξέρεις ότι μου κάνουν παράπονα κάθε μέρα ;
Ο πρόεδρος , μυημένος στο τι εννοούσαν οι γυναίκες άρχισε να γελάει τρανταχτά και ο εξομολογος αφού περίμενε υπομονετικά να τελειώσει το γέλιο του του είπε : 
- Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το αστείο πρόεδρε . Εγώ μιλάω σοβαρά και πρόσεχε , γιατί θα σου φέρουν την προεδρίνα καμία μέρα στα χέρια . Τρεις φορές γλίστρησε αυτήν την εβδομάδα ….


Ερμηνείες

- Πώς λέγεται ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος στη δημοτικη; 
- Κότσος Παλιοκουβέντας! 

- Πώς λέγεται η Ποκαχόντας που ανεβαίνει στο βουνό; 
- Αγκομαχώντας!

Καμιά καλή δικαιολογία;




Βρισκόμαστε στην εθνική οδό και ένας αστυνομικός σταματά ένα οδηγο που οδηγούσε μεθυσμένος:
- Βάζω στοίχημα ότι δεν έχετε να μου πείτε καμία καλή δικαιολογία για την κατάστασή σας!
- Κερδίσατε! Αν είχα βρει κάποια δικαιολογία θα είχα επιστρέψει σπίτι στην γυναίκα μου!




Συμβουλή πρίν απο το ραντεβού 
Τι λέει μια ξανθιά μάνα στην ξανθιά κόρη της;Αν μέχρι τις δώδεκα δεν είσαι στο κρεβάτι, γύρνα σπίτι!
Ο ανελέητος προικοθήρας...
Λέει ο σύζυγος στη γυναίκα του: - Όλες αυτές οι συζητήσεις θα έλειπαν αν ο πατέρας σου μου έδινε επιτέλο...



Ερώτηση και αυτή!
Ρωτάει η ξανθιά:- Τελικά ποιό είναι το σωστό; Ιράν ή Ιράκ;
Γιατί τα ανέκδοτα με τις ξανθιές είναι σύντομα; 
Για να τα καταλαβαίνουν οι μελαχρινες!




Οι κάρτες
Ήτανε που λέτε δύο φίλοι που βρίσκονται μετά από πολλά χρόνια στο δρόμο... Μετά από τις κλασικές χαιρετούρες καν...
Με αγάπη ο παππούς σου
Μια γιαγιά είχε δύο εγγόνια. Το ένα ήταν καλό παιδί και την αγαπούσε πάρα πολύ. Το άλλο όμως ήταν κακό και...
 
 
 
Ο δήμαρχος
Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά: - "Γυναίκα, τώ...
Η εξυπνάδα των ζώων
Μια μέρα, ρωτάει τη Μυρτώ ο δάσκαλος της στο σχολείο: - "Μυρτώ, για πες μας ένα παράδειγμα, που να δείχνει την...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ