Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΩΗΝ ΝΑΡΚΟΜΑΝΗ


ΠΗΓΗ: ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟCYNH.www.romnios.gr


Δημοσιεύτηκε στις 03/02/2013

«Περιπλανήθηκα Θεέ μου, πολ μακρι π σένα,

τ στήριγμά μου, κι γινα γι τν αυτό μου γονη γ..»

 (γ. Αγουστνος)

 «μουν ναρκομανς 18 χρόνια, τ 15 πρεζάκιας, ξαρτημένος στν ρωίνη. Θ προσπαθήσω ν π λίγα πράγματα γι τν μπειρία μου ατ τν δυνηρ πο μ στιγμάτισε, σακατεύοντας τ μυαλό μου κα διαλύοντας τν ψυχ κα τ σμα μου. ς μο συγχωρεθε κατ τν ξιστόρηση τυχν γοραία περιγραφ μότητα τν λέξεων, λλ ρωίνη κα λα σα τν φορον, δν εναι κόσμος μορφος γγελικ πλασμένος. ν περιλήψει λοιπόν (γιατί τ λικ εναι τεράστιο): κανα περιπετειώδη κα τυχοδιωχτικ ζωή, βιώνοντας καταστάσεις μυθιστορηματικές, παράξενες γι τν ρθ λογική. Κι’ ατ τ λέω π τν ποψη τν μπειριν πο πεκόμισα ερισκόμενος μακράν το δρόμου κα τς Χάριτος το Θεο. Πολλ χρόνια μέσα στν μαρτία χω νταραβεριστε μ λων τν εδν τος νθρώπους, καλος μ κι λτες. χω ζήσει στ πεζοδρόμιο, χω συναντήσει λανιάρηδες, καιροσκόπους, κλεφτρόνια, λαμόγια, ναρκομανες, τραβεστί, νταβατζδες, τρελαμένους, ναρχικούς. χω τραβηχτε μ κάθε εδους γυνακες. φθασα στ ρια πολλς φορές, μερικς τ ξεπέρασα κα βρέθηκα μπροστ στν θάνατο… μουν πολ μπαθς νθρωπος, κόρεστος, πιρρεπς σ πολλά, θελα ν τ ζήσω λα στ ζωή μου. π μικρς μ μαγκις κα διάφορα τέτοια, γυνακες, ποτά, ξενύχτια, χασς κα   LSD στν ρχή, λα ατ νακατωμένα μ περίεργες εαισθησίες  κα προσωπικος κώδικες τιμς. τίθασος τύπος δν μο πήγαινε τ χαλινάρι στν λαιμό, νόμιζα τι εχα λον τν κόσμο στ πόδια μου, κι ατό μο φούσκωνε πικίνδυνα τν γωισμό. μως ρθε ρα πο Κύριος (χωρς ν μπορέσω τότε ν τ ποπτευθ) μο ριξε δυνατ σφαλιάρα κα πέτρεψε γι ν ταπεινωθ, ν μπλέξω πολ χειρότερα, ν χάσω τν λεγχο κα τν ξιοπρέπειά μου, μαζ κα τν γωισμό μου τν περφίαλο. Τ τί πέρασα 15 χρόνια δν μπορετε ν φανταστετε. Μ ποιος πίθανους τύπους τραβήχτηκα, σ ποι μέρη βρέθηκα τρέμοντας π τν ρρώστια ν περιμένω   σ ποι θλια μέρη χώθηκα σ παρανοϊκ κατάσταση π τν στέρηση γι ν κάνω τν νεση δν περιγράφεται. Εχα πε σ κάποιον φίλο μου παλαιότερα: «στ νειρό σου ν βλεπες κάποιες στιγμς τς ζως μου θ πάθαινες μφραγμα» κα ατ δν εναι περβολή. Εναι φοβερ ατ πο πέρασα· μαρτύριο, φιάλτης σκέτος, μόνον ο δύστυχοι μοιοπαθες μπορον ν τ καταλάβουν. Γνώρισα λη τν σαπίλα το δρόμου κα ξέκλινα μαζί της, γινόμενος ρμαιο τν παθν μου κα διαλύοντας τς σχέσεις μ τος νθρώπους πο μ γαποσαν, διαλύοντας κα τν αυτό μου τν διο. Γι δ τν οκογένειά μου· φστε τα! Ζωντανοί-νεκροί, ν σέρνουν τ βήματά τους π τ θλίψη, παρακολουθώντας μένα, λλόφρονα, ν πλησιάζω τν θάνατο. Μ πιασαν μερικς φορς μ τ σύριγγα στ χέρι, τρελ κα λλοπαρμένο π τ σύνδρομο στέρησης ν γαζώνω τ σμα μου λόκληρο, χέρια, πόδια, λαιμούς, γεννητικ ργανα, γι ν βρ να φλεβίδιο ν ρίξω τ δηλητήριο, ν καλμάρω τ πάθος μου. Γι λίγες ρες· κα μετ τ δια γι τν πόμενη φορά. Δν πάρχει χειρότερο πράγμα ν βλέπεις τ παιδί σου ν πεθαίνει κα ν μν μπορες ν ντιδράσεις. Πάνω π 10 φορς παθα over-dose, φάτσα- κάρτα μ τν θάνατο. Φρίκη, φρίκη σκέτη. χω χάσει κα  ρκετος φίλους π περβολικ δόση. Χάθηκαν! τσι πλά, μέσα σ δευτερόλεπτα, μ τ σύριγγα καρφωμένη στ μπράτσο κι να μάτσο πόνο, φρίκη κι νεκπλήρωτα νειρα. Τότε λοιπόν, στν ξαθλίωση, μετ π μία σειρ νεκραναστάσεις π τ κώματα τν over-dose, τυχημάτων μ ατοκίνητα, μηχανς σ μία πολ δύσκολη περίοδο τς ζως μου, δείχνει Κύριος τ φατο λεός Του κα μ τραβ πετώντας τ γκίστρι τς γάπης Του. ταν τότε θυμμαι πο βρισκόμουν σ θλια κατάσταση, κουλουριασμένος μέσα σ μία βρώμικη τουαλέτα περαστικο σταθμο κα τρελαμένος, μέσα στ αματα, προσπαθοσα ν βρ πο ν ρίξω τν πρέζα γι ν μπορέσω ν σταθ στ πόδια μου. τρεμα π τν χαρμάνα, μουν δρωμένος κι λαφιασμένος κα μο εχαν φύγει κα κόπρανα π πίσω, λόγ κατάσχετης διάρροιας· θρίλερ κατάσταση. Τότε, δν ξέρω πώς, νιωσα περισσότερο π κάθε λλη φορ πόσο ξεφτίλας εχα καταντήσει, πόσο πάτο εχα πιάσει, κα μ πιασε τ παράπονο· ρχισα ν κλαίω μ καυτ δάκρυα κα λυγμος γι τ χάλια μου. Τότε δν εχα καμμία σχέση μ τν Θεό, τν εχα ξορίσει π τ ζωή μου, οτε φυσικ πήγαινα στν κκλησία Του. Πς μως πάνω στ μιζέρια κα τν πελπισία πο βρισκόμουν γινε τ κλκ στν καρδιά μου κα τν πικαλέστηκα, ν δν Τν πίστευα, δν τ κατάλαβα. μως το επα μ ναφιλητά: «Θεέ μου, λένε τι πάρχεις. φο πάρχεις κα  εσαι καλός, μένα γιατί δν μ λυπσαι; Γιατί μ φήνεις ν ζ τσι μέσα στν βορκο; Γιατί δν μ παίρνεις; Τί μ φήνεις ν κάνω δ; Τί τυραννία, τί θητεία εναι ατ πο βγάζω δ στν γ; Τί φρίκη περνάω τόσα χρόνια κάθε μέρα Θεέ μου; Βοήθησέ με Παναγιά μου».

Ατ ταν! Ατ θελε Θες π μένα, ν τν πικαλεστ, ν το νοίξω τν πόρτα, ν το ζητήσω βοήθεια, μακάρι ν τ ξερα νωρίτερα θλιος. λλ πρεπε φαίνεται ν ξεφτιλιστ τελείως, ν ταπεινωθ, ν σπάσει τσαμπουκάς μου γι ν συμβε ατό, λλις σ μένα δν θ πετύχαινε. μουν πολ πιρρεπής, πολ στατος, πολ ρρωστος, πολ ξαρτημένος, πρέζα εχε ποτίσει λο τ σμα μέχρι τ μεδούλι μου, κι εχε κολλήσει κα τ μυαλό μου τόσο πο δν μποροσα ν ξεκολλήσω μ τίποτα. Οτε νθρωποι μποροσαν ν μ βοηθήσουν, οτε μάδες, οτε θεραπευτικς κοινότητες, οτε τίποτα, οτε κν κανα τν κόπο ν πευθυνθ σ’ ατές. Εχα προσπαθήσει πειρες φορς ν καθαρίσω κα πάλι μέσως ξαναέπεφτα, εναι φοβερό, κανένας πο δν χει μπλέξει χοντρ μ τν ρωίνη δν μπορε ν τ καταλάβει ατό. Μιλμε  γι τ χειρότερο πάθος πο μπορε ν πάρξει στν νθρωπο, γι τ σχυρότερο δαιμόνιο, σκέτη κόλαση. μως Κύριος ταν κε κα 15 λόκληρα χρόνια, καρτερικ μ περίμενε παρ’ τι  Τν εχα τόσο πικράνει μ τς μαρτίες  κα τς λητεες, κι ρχισε ν βάζει μπροστ τ σχέδιο τς σωτηρίας μου. πειδ δν παρκε χρος, λάχιστα πράγματα ναφέρονται. Πς τ κατάφερε λοιπν Θεός, πς τ φερε τσι τ πράγματα   κα μο πετάει τ γκίστρί Του πο τ δαγκώνω, τσιμπάω κα τρελαίνομαι. γ πο νόμιζα τι εχα γνωρίσει τ πάντα στ ζωή μου, γνωρίζω πρόσμενα  κα ξαφνικά ατ πο περιφρονοσα τελείως, τν ληθιν Θεό, τν Θε τς γάπης κα τν οκτιρμν κα τν Παναγία Μητέρα Του. Ατν πο π τν ρχ πρεπε ν ψάξω γι ν βρ κα ν κρατηθ κι χι ν πέσω μ τ μοτρα στ δίνη τς μαρτίας. Στ σχατα λοιπόν, στν ξαθλίωση κα σχεδν χαμένο στ δυστυχία τς πρέζας, μ παίρνει π τ χέρι, μ τραβ π τν βορκο κα δρομολογε καταστάσεις πο κόμα κα τώρα μο φαίνονται πίστευτες. φο γνωρίζοντας πς ζοσα, βλέπω τί γίνεται σήμερα κα τρελαίνομαι. Μόνον Θες μπορε ν τ κάνει ατά. Δν ξέρω τί βρκε σ μένα κα μο πέτρεψε ν’ γωνισθ γι τν ληθιν μετάνοια, μ θ τν εγνωμον ληθιν κι σο μπορ γι’ ατό, κα θ δοξολογ αωνίως τ γιο νομά Του πο τόσες φορς μ σωσε λυτρώνοντας τν ψυχή μου π τ στόμα το βύθιου δράκοντα. Τώρα πο εμαι καλύτερα π κάθε λλη φορά, κοιτ πίσω κα σκέφτομαι πόσο λλοπρόσαλλη πρξε ζωή μου, γεμάτη τρέλες κα κραα περιστατικά. πέτρεψε Θεός – γι τος λόγους πο Ατς γνωρίζει – ερισκόμενος τόσα χρόνια μακριά Του, ν ψάξω μανιωδς τν ετυχία σ λάθος πράγματα. Ν ναλώσω τ ζωή μου ψάχνοντας ψεύτικες μπειρίες κα δονές· κα στ τέλος, ντ ν ετυχήσω, ν ρρωστήσω. Ν ρρωστήσω σχημα, φρικτά, σέρνοντας πάνω μου τ χειρότερη ξάρτηση. Κύριος μ τράβηξε, κι φο σιγ – σιγ κλεινε τς χαίνουσες πληγές μου, πούλωνε τ τραύματά μου, μο δινε ν γευτ κα τς δονς τς λλης πλευρς, τς πνευματικς. λλο μυστήριο κι ατό. χι μόνο ν μ κάνει καλά, ν μ βγάλει π τν φιάλτη, λλ ν μ καλε κοντά Του μ’ να τρόπο θαυμαστό, μυστικό, πρωτόγνωρο γι μένα κα τ κυριότερο ν μν μπορ ν Το τ ρνηθ. Κύριος, γλυκύτατος ησος εναι Μέγας Θεραπευτς πο μ τς πρεσβεες τς περαγίας Μητρός Του κα τν γίων Του, μέσα π τ για Μυστήρια τς κκλησίας Του κα τν γώνα  τν καθημεριν γι τν μετάνοια κα τν ταπείνωση, νακαινίζει κα λαμπρύνει τν ψυχ πο γωνίζεται ν τηρήσει τς ντολές Του. ! Πόσο γλυκύτατος εναι ησος, Σωτήρας μας, πόσο νηφάλια κα μεθυστικ πυρπολε τς καρδις τν νθρώπων! Πς ξανακεντ τν εγένεια τς ψυχς μ πανέμορφο τρόπο! Ατ εναι ρθοδοξία μας, λήθεια πού μς παρεδόθη, πολύτιμος μαργαρίτης πο νακαινίζει κα στολίζει τν ψυχ πο θρηνε τν χωρισμ π τν γλυκύτατο Νυμφίο, μ τ πρωτόκτιστο κάλλος μέσα π τ μέγα μυστήριο τς μετάνοιας κα τς συντριβς τς μαρτωλς καρδις. τσι κι γ δν ξέρω τί ν πῶ· τχω χαμένα. Στέκομαι ρθιος, ψηλ κα κοιτάζω τς δυ πλευρς τς ζως μου, ταξινομ κα κθέτω τς μπειρίες μου, ναρωτιέμαι τί κα γιατί συνέβη στ ζωή μου. Μερικς φορές, μέσα π τν θόνη τς διάνοιάς μου, περν κα κυλ ζωή μου σν ταινία, πς ταν πρν π τ γνωριμία μου μ τν Λυτρωτή μου. πως κτυλίσσονται ο σκηνς τόσα χρόνια πρν κα ναμοχλεύεται τ παρελθόν, νας κόμπος συγκίνησης μο πνίγει τν λαιμό. Μ θάμβος παρατηρ κα ναλογίζομαι τι δν μπορε ν εμαι γ πρωταγωνιστς ατς τς ταινίας. ν κατακλείδι, θ μο πιτρέψετε ν σς παρακαλέσω κάτι: Προσευχηθετε γι’ ατ τ παιδι στν φιλεύσπλαχνο Κύριο κα τ γλυκιά μας Παναγία. Δν φαντάζεστε τί πόνο κρύβουν μέσα τους, παρ τ σκληρότητα τς ζως τους. Τ «θολωμένα» σοκάκια πο περπάτησαν κα περπατον μέρα-νύχτα ατς ο ταλαίπωρες ψυχές, νακυκλώνοντας κα στροβιλίζοντας τ πάθος τους γι τν πρέζα, χουν πολλς στορίες ν διηγηθον. Κανες π ατος πο γλύτωσαν δν θέλει ν τς θυμται. ταν κα εναι σκληρ νύχτα τ χρόνια τς ξάρτησης.. Εη τ νομα Κυρίου ελογημένον π το νν κα ως το αἰῶνος!

μήν.

*ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ‘ρ’ , Ε΄ ΤΕΥΧΟΣ, ΙΑΝ.-ΜΑΡΤ. 2011

Δημοσιευμένo στην κατηγορία: ΔΙΑΦΟΡΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ