Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ- Tags

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr


Το τηλέφωνο

Ήταν μία γυναίκα και κάθε φορά που έπαιρνε τηλέφωνο μιλούσε το λιγότερο 10 ώρες. Μία μέρα επέστρεψε ο άντρας της από την δουλειά και της λέει έκπληκτος:
- Καλά, δεν μιλάς στο τηλέφωνο;
- Όχι. Σήμερα μίλησα μόνο δύο ώρες.
- Γιατί;
- Πήρα λάθος αριθμό!


Οι τρεις προτάσεις του Τοτού

Μια μέρα πάει ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα του λέει να βρει στο σπίτι τρεις προτάσεις. 
Πάει σπίτι του και ρωτάει τη μαμά του: 
- Θα μου πεις μια πρόταση μαμά; 
- Ασε με τώρα έχω δουλειά! 
Και το γράφει ο Τοτός. Μετά πάει στον αδερφό του που μιλούσε στο τηλέφωνο: 
- Θα μου πεις μια πρόταση; 
- Ποιον αυτόν τον καράφλα; 
Μετά πάει στον πατέρα του που μιλούσε με μια γκόμενα: 
- Θα μου πεις μια πρόταση; 
- Ανέβα στο μηχανάκι μου μωρό μου και φύγαμε. 
Την άλλη μέρα στο σχολείο: 
- Τοτό πες μας τις προτάσεις που έγραψες. 
- Ασε με ήσυχο έχω δουλειά. 
- Τοτό έλα να σε πάω στον διευθυντή. 
- Ποιον αυτόν τον καράφλα; 
- Τοτό έλα τώρα αμέσως! 
- Ανέβα στο μηχανάκι μου μωρό μου και φύγαμε.

Ο παππούς και τα 3 πιτσιρίκια



Μια φορά ήταν τρία παιδιά τα οποία τσακώνονταν για το ποιανού ο παππούς είναι πιο ψηλός. 
- "Ο δικός μου ο παππούς είναι τόσο ψηλός που στο σπίτι μπουσουλάει επειδή δεν χωράει να περπατάει όρθιος.", λέει το πρώτο. 
- "Σιγά, ο δικός μου ο παππούς είναι τόσο ψηλός που αν σηκώσει το χέρι του πιάνει τα σύννεφα.", λέει το δεύτερο. 
- "Να σε ρωτήσω κάτι, τα σύννεφα που πιάνει ο παππούς σου είναι μαλακά;», το τρίτο ρωτά το δεύτερο. 
- "Ναι", απαντά το δεύτερο. 
- "Ε, τότε αυτά που πιάνει δεν είναι σύννεφα αλλά τα αρχίδια του παππού μου.", συνεχίζει το τρίτο.
κλημεντίνη


Ένας ληστής, αφού διέρρηξε ένα σπίτι, πιάνει όμηρους ένα ηλικιωμένο ζευγάρι. Θέλοντας να σκοτώσει ένα απο τους δύο, προσπαθεί να αποφασίσει. 
Ρωτάει τη γυναίκα: 
- "Πως σε λένε εσένα;" 
- "Κλημεντίνη." 
- "Α! έτσι λένε τη μάνα μου, δεν θα σε πειράξω εσένα." 
Στη συνέχεια ρωτάει τον άνδρα: 
- "Πως σε λένε εσένα;" 
- "Παναγιώτη, αλλά με φωνάζουν και Κλημεντίνη."

Το άκρον άωτον



-Ποιο είναι το άκρον άωτον της ανατριχίλας;
-Να κάνεις τσουλήθρα γυμνός σ ένα ξυράφι και να φρενάρεις με τη γλώσσα!
............
-Και το άκρον άωτον της γκαντεμιάς; 
- Να λένε την πεθερά σου Ελπίδα και να ξέρεις ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ