Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ


 

Χρόνια πολλά στο Λύκειο

Έδινα τη φωνή μου

Τραγούδι και χορευτικό

Με την υπομονή μου

 


Το Λύκειο με αγκάλιασε

Τριάντα τρία χρόνια

Σε κάθε μας εκδήλωση

Γέμιζαν τα μπαλκόνια

 

Σε κάθε μας εκδήλωση

Γέμιζεν όλη η πιάτσα

Γιατί είχαμε ένα Λύκειο

Από σόι κι από ράτσα

 

Ξένοι και ντόπιοι είχανε

Το γούστο να μας δούσι

Με χειροκρότημα θερμό

Να βιντεοσκοπούσι

 

Πολλές χαρές στην Κάλυμνο

Το Λύκειο μας δώνει

Κι έχει να δώσει πιο πολλές

Δίχως να μετανιώνει

 

Εμείς το οργανώσαμε

Το τότε ήμουν νέος

Μέσα σε όλα έμπαινα

Γιατί ήμουνα γενναίος

 

Όλοι με αγαπούσανε

Κι όλους τους αγαπούσα

Και την καρδιά μου θα δινα

Γιατί με εκτιμούσαν

 

Ήμουν ο μεγαλύτερος

Και λίγο ταλαντούχος

Κι όλοι τους με προσέχανε

Σαν να μουν πολιούχος

 

 

 

 

 

 

Και γω σαν φίλος καθαρός

Έδινα την χαρά μου

Στην χορωδία και χορό

Με όλη την καρδιά μου

 

Η Θεμελίνα Καπελλά

Ο Αντώνης Βαζανέλλη

Η Πόπη Μαύρου αρχηγός

Σαν να ‘ταν χωριανέλι

 

Κοπέλες από το Χωριό

Μας είχε φέρει τόσες

Μαθήτριες απ’ τη Ψέριμο

Μας έφερε άλλες τόσες

 

Τα Αινήματα με τα βιολιά

Η τσαμπούνα κελαιδούσε

Πεισματικά παινέματα

Ο Αντώνης τραγουδούσε

 

Εύχομαι να ‘μαστε καλά

Εγώ θα σταματήσω

Όσες χαρές σας άφησα

Δεν θα τις πάρω πίσω

 

Φτάνει να συνεχίσετε

Με το δικό μας θάρρος

Να ‘ναι πάντα η Κάλυμνος

Ένας καινούργιος φάρος

  

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΖΑΝΕΛΛΗΣ

ΑΡΓΙΝΩΝΤΑ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ

ΤΗΛ: 6974192091

3-12-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ