Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ :
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:56 π.μ. (Πριν από 16 ώρες)
Η Συμέλα και ο Γιωρίκας είναι νιόπαντροι και χαίρονται τον έρωτά τους. 
Σε κάποια στιγμή ο Γιωρίκας αποφασίζει να φύγει μετανάστης στην Γερμανία γιατί δεν τα βγάζουν πέρα.
Αποχαιρετά συγγενείς και φίλους, και ξεκινάει. Στον δρόμο για τον σταθμό του τρένου, το ξανασκέφτεται και αποφασίζει να μείνει τελικά στο χωριό του.
- Που να σε αφήσω μόνη, νιόπαντρη γυναίκα, λέει στην Συμέλα.
- Και τί θα πούμε στους χωριανούς; Θα πούνε ότι φοβήθηκες και δεν πήγες! Ντροπή, Γιωρίκα.
- Το βρήκα, λέει ο Γιωρίκ ας. Θα πούμε ότι πήγα στην Γερμανία, και θα εμφανιστώ μετά από 10 μέρες λέγοντας ότι δεν μου άρεσε και επέστρεψα. Στο μεταξύ θα είμαι κρυμμένος στο πατάρι για να μην με δει κανείς.
Στις πέντε μέρες ακούει ο Γιωρίκας έναν θόρυβο από την κρεβατοκάμαρα.
Κατεβαίνει σιγά και τι βλέπει;
Τον Κωστίκα, τον κουμπάρο, στο κρεβάτι με την Συμέλα.
Κάνει μεταβολή και ανεβαίνει ξανά στο πατάρι, μουρμουρώντας:
- Αχ, ρε άτιμε Κωστίκα, έχε χάρη που είμαι στην Γερμανία, αλλιώς θα σου έδειχνα εγώ!

Τι κοινό έχου ν τα λεφτά με τα ψάρια;

Τρώγονται και τα δύο φρέσκα.

Η γιαγιά Συμέλα

Πάει η γιαγιά Συμέλα στο ιατρό και του λέει :
-Γιατρέ έχω ένα πρόβλημα, κλάνω συνέχεια και το περίεργο είναι ότι δεν ακούγονται αλλά ούτε μυρίζουνε, να για παράδειγμα τώρα έκλασα 20 φορές 
Και λέει ο γιατρός :
-Θα σου δώσω κάτι φάρμακα και θα έρθεις μετά από 15 ημέρες να δούμε. 
Ε παίρνει η γιαγιά τα φάρμακα και πάει ξανά. 
-Γιατρέ τώρα οι κλανιές μου ακούγονται. 
Λέει ο γιατρός : 
-Ωραία τώρα κάτι θα κάνουμε για να ξεβουλώσουμε και την μύτη σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ