Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-TAWS.

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Γιορτή πατέρα

- Πότε είναι η γιορτή του πατέρα;
- Εννιά μήνες πριν την γιορτή της μητέρας!


3 μέρη


Πάει ένας στον ορθοπεδικό μεγάλου νοσοκομείου, με το χέρι του να κρέμεται σα λαστιχένιο.
- Γιατρέ έσπασα το χέρι μου σε τρία μέρη. Τι μπορούμε να κάνουμε;
- Να μην ξαναπάς σε αυτά τα μέρη.

Οι άντρες στο σπίτι

Η Τζένη είναι παντρεμένη μ έναν άντρα « πολλά βαρύ », που δεν κάνει τίποτα στο σπίτι, για να βοηθήσει τη γυναίκα του στα οικιακά, παρ όλο που και οι δυο δουλεύουν όλη μέρα . 
Μια μέρα η Τζένη μπαίνει στο σπίτι, επιστρέφοντας απ τη δουλειά, και έμεινε άφωνη απ την έκπληξη : Το σπίτι ήταν συγυρισμένο, ένας σωρός ρούχα πλενόντουσαν στο πλυντήριο, ένας άλλος ήταν στο στεγνωτήριο, το φαγητό ψηνότανε στο φούρνο, το τραπέζι στρωμένο όμορφα . 
Μετά από έρευνα στο σπίτι και διακριτικές ερωτήσεις που υπέβαλε στον άντρα της, η Τζένη διαπιστώνει ότι όλη αυτή η στροφή 180 μοιρών οφειλότανε στο γεγονός ότι ο Κώστας ο άντρας της είχε διαβάσει ένα άρθρο σ ένα περιοδικό, που έλεγε ότι, αν οι γυναίκες που δουλεύουν είχαν μια βοήθεια στα οικιακά, θα έδειχναν μεγαλύτερη επιθυμία για τα ... παιχνίδια του κρεβατιού . 
Την επόμενη μέρα στη δουλειά, το πρώτο πράμα που είπε στις φιλενάδες της ήταν το να περιγράψει το προηγούμενο βράδυ . 
- Τα πάντα ήταν τέλεια, κορίτσια . Το φαγητό ήταν τέλειο, ο Κώστας μάζεψε και έπλυνε τα πιάτα μετά, δίπλωσε τα πλυμένα ρούχα, ώστε να είναι έτοιμα για το σιδέρωμα, βοήθησε τα παιδιά με το διάβασμά τους . Πραγματικά το απόλαυσα το βράδυ μας . 
- Και μετά ; και μετά ; ρωτήσανε οι άλλες , που άλλου είδους περιγραφές περιμένανε . 
- Μετά δεν έγινε τίποτα ! Ο Κώστας ήταν πολύ κουρασμένος , για να έχει όρεξη και για ερωτικά παιχνίδια ...



Οι τρεις προτάσεις του Τοτού


Μια μέρα πάει ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα του λέει να βρει στο σπίτι τρεις προτάσεις. 
Πάει σπίτι του και ρωτάει τη μαμά του: 
- Θα μου πεις μια πρόταση μαμά; 
- Aσε με τώρα έχω δουλειά! 
Και το γράφει ο Τοτός. Μετά πάει στον αδερφό του που μιλούσε στο τηλέφωνο: 
- Θα μου πεις μια πρόταση; 
- Ποιον αυτόν τον καράφλα; 
Μετά πάει στον πατέρα του που μιλούσε με μια γκόμενα: 
- Θα μου πεις μια πρόταση; 
- Ανέβα στο μηχανάκι μου μωρό μου και φύγαμε. 
Την άλλη μέρα στο σχολείο: 
- Τοτό πες μας τις προτάσεις που έγραψες. 
- Aσε με ήσυχο έχω δουλειά. 
- Τοτό έλα να σε πάω στον διευθυντή. 
- Ποιον αυτόν τον καράφλα; 
- Τοτό έλα τώρα αμέσως! 
- Ανέβα στο μηχανάκι μου μωρό μου και φύγαμε.

Ο Λέων-ειδας!!!!!




-Πως λέγεται αυτός που έχει δει ένα λιοντάρι; 

Λέων...ειδας!!!!!







Η κοκκινοσκουφίτσα
Ήταν η κοκκινοσκουφίτσα και πήγαινε στην καλή γιαγιά της. Εκεί που πήγαινε βλέπει κάτι πολύ ωραία λουλούδ...
Οι αναμνήσεις
Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δ...


Το άσπρο κοντό άσχημο σκυλί
Ο ιδιοκτήτης του καλογυμνασμένου εκπαιδευμένου και άγριου ντόμπερμαν το κρατάει με μια χοντρή αλυσίδα προσπα...
Η μύγα και το Λυκόσκυλο.
Η φοβερή και επίμονη μύγα βάζει στο μάτι έναν σκύλο. Παίρνει φόρα , ορμάει και του την πέφτει για να τον τσιμ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ