Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ (4) - ΑΝΕΚΔΟΤΑ (12)

ΠΗΓΗ :
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
17 Αυγ (Πριν από3 ημέρες)
ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ
Λέει η γυναίκα στον άνδρα της
- Αγάπη μου, χάλασε η βρύση του μπάνιου!
- Και τι είμαι εγώ; Υδραυλικός για να τη φτιάξω; απαντάει ο άντρας.
- Αγάπη μου, χάλασε και η λάμπα του σαλονιού.

- Και τι είμαι εγώ; Ηλεκτρολόγος για να τη φτιάξω;
Μετά απο λίγες μέρες γυρνάει ο άντρας απο τη δουλειά και λέει στη γυναίκα του:
- Κάλεσες τελικά υδραυλικό;
- Ναι, και μου είπε ή να του φτιάξω μπακλαβα για να τον πληρώσω ή να τον γαμήσω.
- Κι εσύ τι έκανες;
- Και τί είμαι εγώ; Ζαχαροπλάστρια είμαι;

Και ο Θεός δημιούργησε τον άνδρα...

Ο Θεός του είπε:
-Αδάμ, πέρνα αυτή την κοιλάδα.
Ο Αδάμ ρώτησε:
-Τι είναι κοιλάδα, Κύριε ;
Και ο Θεός του εξήγησε...
Μετά ο Θεός του είπε:
-Αδάμ, πέρνα το ποτάμι.
Και ο Αδάμ ρώτησε:
-Τι είναι ποτάμι, Κύριε ;
Και ο Θεός του εξήγησε...
Μετά ο Θεός είπε:
-Αδάμ, ανέβα αυτό το βουνό.
Και ο Αδάμ ρώτησε:
-Τι είναι βουνό, Κύριε ;
Και ο Θεός του εξήγησε...
Μετά ο Θεός του είπε:
-Αφού περάσεις το βουνό, θα βρεις μια σπηλιά...
Και ο Αδάμ ρώτησε:
-Τι είναι σπηλιά, Κύριε ;
Και ο Θεός του εξήγησε...
Μετά ο Θεός του είπε:
-Μέσα στη σπηλιά θα βρεις μια γυναίκα...
Και ο Αδάμ ρώτησε:
-Τι είναι γυναίκα, Κύριε ;
Και ο Θεός του εξήγησε...
Μετά ο Θεός του είπε:
-Θέλω να αναπαραχθείς.
Και ο Αδάμ ρώτησε:
-Πώς γίνεται η αναπαραγωγή, Κύριε ;
Και για μια ακόμη φορά, ο Θεός του εξήγησε...
Έτσι λοιπόν ο Αδάμ περπάτησε...
Πέρασε την κοιλάδα, πέρασε το ποτάμι, ανέβηκε το βουνό, μπήκε στη σπηλιά, συνάντησε τη γυναίκα, και πέντε λεπτά αργότερα ήταν κιόλας έξω...
Ο Θεός ελαφρώς εκνευρισμένος, τον ρωτάει:
-Μα τι συμβαίνει ;
Και ο Αδάμ τον ρωτάει:
-Κύριε, τÎ ¹ είναι ημικρανία;

Οι δύο πόρτες

Μπροστά σε δυο πόρτες στέκονται δυο ουρές. Η μια πόρτα γράφει: Τράπεζα αίματος. 
Η άλλη γράφει: Τράπεζα σπέρματος. 
Στην ουρά για την τράπεζα αίματος περιμένουν άνθρωποι κάθε ηλικίας. Στην ουρά για την τράπεζα σπέρματος περιμένουν μόνο νέοι άντρες, αλλά και μία νέα γυναίκα. 
Παραξενευμένοι αυτοί που περιμένουν στην άλλη ουρά την κοιτάν και προσπαθούν να καταλάβουν τι κάνει εκεί. 
Μια κυρία δεν αντέχει και της λέει: 
-Κορίτσι μου μήπως μπερδεύτηκες; Το ξέρει ς ότι εκεί που περιμένεις είναι η τράπεζα σπέρματος κι όχι αίματος; 
-Μμμμμ, απαντάει αυτή μπουκωμένη, και κουνάει το κεφάλι της καταφατικά.

Τι είναι πορτοκάλι και βρωμάει;

Τι είναι πορτοκάλι και βρωμάει;
Η πορδή ενός λαγού 

Μάγος....

- Γιατί ο ένας από τους 3 Μάγους του Χριστού ήταν μαύρος;
- Για να κουβαλάει τα δώρα!

Ο Καραμανλής στο Χριστόδουλο

Ξεκινάει ο Καραμανλής και βρίσκει τον Χριστόδουλο. Σε κάποια στιγμή καθώς συζητούσαν του λέει ο Καραμανλής: 
- Στις 10 Απριλίου όταν θα είμαι πρωθυπουργός! 
Αρχίζει να γελάει ο Χριστόδουλος και του λέει: 
- Α ρε Κωστάκη, τέτοια ανέκδοτα δε λέω ούτε εγώ!




Μάθημα Ιστορίας

Στο μάθημα της Ιστορίας:
- Πότε χτίστηκε, παιδί μου, η Ρώμη;
- Τη νύχτα.
- Τη νύχτα; Πώς σου ήρθε αυτό;
- Ο μπαμπάς μου λέει πως δεν χτίστηκε σε μια μέρα...

Ατσίδας

Καθηγητής: - Γιατί, Σπύρο, δεν μπορούν τα ψάρια να μιλήσουν;
Σπύρος: - Mα ποιος μπορεί να μιλήσει στη θάλασσα, με τόσο νερό στο στόμα;!!

Γάμος και συζητήσεις

Στον πρώτο χρόνου γάμου ο άντρας μιλάει και η γυναίκα ακούει. 
Στο δεύτερο η γυναίκα μιλάει και ο άντρας ακούει. 
Στον τρίτο μιλάνε και οι δύο και οι γείτονες ακούνε.



Το δέντρο

Ήταν ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου και η Παπαρήγα μπροστά στον Αγ.Πέτρο για να κρίνει αν θα πάνε παράδεισο ή κόλαση.
- Λοιπόν τώρα που έχετε πεθάνει, εξαρτάται τελείως από μένα αν θα πάτε στον παράδεισο ή στην κόλαση. Για να πάτε στον παράδεισο, πρέπει να μου απαντήσετε τι γένους είναι το δέντρο που βλέπουμε απέναντι.Τι νομίζεις εσύ λοιπόν, Καραμανλή; Είναι το δέντρο θηλυκό ή αρσενικό;
- Ε, να πάω να το δώ από κοντά.
Πηγαίνει ο Καραμανλής να το εξετάσει από κοντά.
- Εσύ τι νομίζεις, Παπανδρέου;
- Είπα πάω και εγώ να το δω από κοντά;
Πηγαίνει και αυτός κάτω από το δέντρο και το κοιτά απορημένος...
- Εσύ τι νομίζεις, Παπαρήγα. Θες και εσύ να πας να το δεις από κοντά;
- Μπα, δεν χρειάζεται. Το δέντρο είναι αρσενικό.
- Μπράβο, απάντησες σωστά. Πως το κατάλαβες όμως;
- Ε, δεν βλέπεις τα δύο αρχίδια που κάθονται κάτω από το δέντρο;

Πως ανοίγουν οι Πόντιοι αστυνομικοί τις μπύρες

"Αστυνομία Ανοίξτε!"

Ουπς!!!.

Ήταν μια φορά ο Χριστός και πήγαινε στην Ναζαρ έτ να βρει τον πατέρα του, τον Ιωσήφ, που είχε πολύ καιρό να τον δει. Στο δρόμο συναντάει έναν γεράκο:
- Γεια σου παιδί μου, που πηγαίνεις; του λέει ο γεράκος.
- Γεια σου και εσένα γέροντα, του λέει ο Ιησους, πηγαίνω στη Ναζαρέτ να βρω τον πατέρα μου που είναι μαραγκός.
- Α, τι σύμπτωση κι εγώ μαραγκός είμαι τέκνον μου!
- Ναι, αλλά ο πατέρας μου είναι αρκετά φτωχός...
- Κι εγώ το ίδιο νέε μου, τί να πεις, αναδουλειές...
- Όμως κι εγώ δεν είμαι ένα φυσιολογικό παιδί...
- Ούτε και το δικό μου παιδί είναι φυσιολογικό...!
Κοιτάζονται για λίγο στα μάτ ια και μετά, βουρκωμένοι και οι δύο πέφτουν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου, και λέει ο Χριστός: "Πατέρα!" και λέει και ο γεράκος: "ΠΙΝΟΚΙΟ"!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ