Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ και Tags

Asteiakia.gr

Η κηδεία!

Δύο φίλοι συζητούν:
-Ο φίλος μας πέθανε δεν πιστεύω να μην πας στην κηδεία του!
-Γιατί; Θα έρθει αυτός στη δική μου;

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ



Ο πόντιος καλόγερος

Ένας Πόντιος καλόγερος βγαίνει με άδεια, έρχεται στην 
Αθήνα, γυρίζει, γυρίζει, γυρίζει και στο τέλος, κουρασμένος, κάθεται 
σ` ένα καφενείο. Μία κυρία απ` το διπλανό τραπέζι τον ρωτάει: 
-Είσαι πραγματικός καλόγερος; 
-Να σου πω: ράσα φοράω, σε μοναστήρι μένω, σε όλες τις αγρύπνιες και 
τις ακολουθίες πάω, νηστεύω, προσεύχομαι, έχω γέροντα. Νομίζω ότι είμαι 
πραγματικός καλόγερος....Εσύ τι είσαι; 
-Εγώ, είμαι λεσβία....Απ` το πρωί που θα σηκωθώ μέχρι το βράδυ που θα πάω για 
ύπνο όλο γυναίκες σκέφτομαι. Και στον ύπνο μου όλο γυναίκες ονειρεύομαι. Και 
για σεξ, μόνο γυναίκες θέλω.... 
Μετά απο λίγο φεύγει η γυναίκα. Ο καλόγερος έχει πέσει σε σκέψεις. Ένα ζευγάρι έρχεται και κάθεται δίπλα του. Κι αυτοί σε λίγο τα ίδια: 
-Είσαι πραγματικός καλόγερος; 
Και ο Πόντιος καλόγερος: 
-Νόμιζα ότι ήμουνα, αλλά άλλαξα γνώμη. Νομίζω, είμαι λεσβία.

ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ

Δύο δικηγόροι ταξίδευαν σε κάποιο επαρχιακό δρόμο μέσα σε χιονοθύελλα. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις αντιξοότητες και κόλλησε. 
-Κατεβαίνουν και αποφασίζουν να το κόψουν με τα πόδια. 
Στη διαδρομή συναντούν μια αρκούδα με φανερές τις προθέσεις της λόγω πείνας. 
Τότε ο ένας δικηγόρος βγάζει τα παπούτσια που φορούσε και τα πετά. 
Στη συνέχεια βγάζει από το βαλιτσάκι του με γρήγορες κινήσεις ένα ζευγάρι αθλητικά μποτάκια και αρχίζει ταχύτατα να τα φορά. 
- "Καλά τι κάνεις είσαι τρελός, πιστεύεις ότι θα περάσεις στο τρέξιμο την αρκούδα;" Ρωτάει. απορημένος ο άλλος δικηγόρος. 
- "Όχι βρε βλάκα, εσένα θέλω να περάσω."

O ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ

Μια σκάλα έχει ακουμπήσει στο παράθυρο του υπνοδωματίου ενός φλεγόμενου 
σπιτιού και ένας νέος, αρρενωπός πυροσβέστης ανεβαίνει γρήγορα γρήγορα τα 
σκαλοπάτια. 
Μέσα στο υπνοδωμάτιο βρίσκεται μια πολύ όμορφη καστανομάλλα με μια διάφανη 
νυχτικιά με δαντελίτσες, τρέμοντας από το φόβο. 
«Αχαα! Λοιπόν κοπέλα μου, είσαι η δεύτερη έγκυος κοπέλα που θα σώσω αυτό το 
βράδυ!» 
«Μα...! Δεν είμαι έγκυος!» εξηγεί απορημένα η κοπέλα. 
«Ούτε σε έχω σώσει ακόμα...!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ