Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΣΤΟ ΜΤΣ: 65.000 απόστρατοι κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς μέρισμα τα Χριστούγεννα!


Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012


 


 
 Ο πρόεδρος του Μετοχικού Ταμείου Στρατού απειλεί (μέσα από Το ΧΩΝΙ) να ζητήσει πίσω όλα τα μερίσματα της τελευταίας διετίας, αν δεν καλύψει ο υπουργός την παρανομία του! Όχι μόνο δε θα πάρουν 600 ευρώ, αλλά θα τους βεβαιώσουν και 4.000 ευρώ στην εφορία, δηλαδή!
 Σου λέει ο Χ. Σωτηρόπουλος: παρανόμησα εγώ, αλλά το έκανα για κοινωνικούς λόγους. Έλα τώρα εσύ, υπουργέ, να βγάλεις ένα νόμο για να με καταστήσεις -εκ των υστέρων- νόμιμο!

Εξήντα πέντε χιλιάδες Έλληνες ποντάρουν, για να κάνουν Χριστούγεννα, στα περίπου 600 ευρώ που είναι να πάρουν στις 21 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για τους... απόστρατους στρατιωτικούς και αξιωματικούς που δικαιούνται το μέρισμα του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ).

Οι 65.000 αυτοί άνθρωποι δε θα πάρουν φράγκο Κι όχι μόνο αυτό, αλλά -αν ισχύσουν όσα απειλεί να κάνει ο πρόεδρος του ΜΤΣ, Χαράλαμπος Σωτηρόπουλος- θα τους ζητήσουν πίσω και τα περίπου 4.000 ευρώ μέρισμα που έχουν πάρει την τελευταία διετία. Κι όποιος αρνηθεί να τα επιστρέψει; θα του τα βεβαιώσει στην εφορία! 

Πώς εξηγείται ο απίστευτος αυτός εφιάλτης, που κρέμεται πάνω από τα κεφάλια 65.000 απόστρατων και απειλεί με οικονομική καταστροφή ανθρώπους που τα βγάζουν πέρα τσίμα τσίμα. Ο κ. Σωτηρόπουλος, αφού έκανε αυτή τη συνταρακτική αποκάλυψη, Στο ΧΩΝΙ, παραδέχθηκε ότι όλη την τελευταία διετία η καταβολή μερίσματος εκ μέρους του ΜΤΣ είναι παράνομη. 

Παραβιάζει το νόμο 559/37 που επιτρέπει στο Ταμείο να διανέμει ως μέρισμα μονάχα το πλεόνασμα της προηγούμενης χρονιάς και όχι το κεφάλαιο ή τα έσοδα του τρέχοντος έτους. «Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που ο νόμος ορίζει, η τιμή του μεριδίου είναι μηδέν, αυτό δεν αλλάζει», εξηγεί ο κ. Σωτηρόπουλος που -ταυτόχρονα- ομολογεί ότι όλη την τελευταία διετία το μέρισμα δίνεται παρανόμως!

Ο ίδιος ο πρόεδρος του ΜΤΣ ξεκαθάρισε μιλώντας Στο ΧΩΝΙ πως «δεν είναι το θέμα ότι δεν ξέρουμε ότι είμαστε παράνομοι. Δεν είμαστε χαζοί. Το θέμα είναι ότι ενεργούμε με κοινωνική ευαισθησία ακροβατώντας και ριψοκινδυνεύοντας να διασυρθούμε. Είναι εύκολο σε μια κοινωνία 64.000 οικογενειών να κόψεις ένα ποσόν της τάξεως των 250 ευρώ το μήνα που θεωρούν ότι είναι απαραίτητο, που γκρινιάζουν, που επαναστατούν». Αυτά, όμως, ίσχυαν μέχρι χτες. Διότι, πλέον, ο κ Σωτηρόπουλος ξεκαθαρίζει ότι, όχι μόνο θα πάψει να δίνη μέρισμα το ΜΤΣ, αλλά θα ζητήσει πίσω και τα παλιότερα. «Δε δίνω μέρισμα. Τέρμα. Γιατί, αν ψάχνουν για κανένα να πα' να βρουν αλλού. Εγώ έχω παρανομήσει. Αμ δε. Σταματάω αύριο το μέρισμα του δ' τρίμηνου. Δεν το πληρώνω. Έχω δικαίωμα -αφού δεν έχει υποπέσει σε παραγραφή (δεν έχει παρέλθει πενταετία)- να αναζητήσω τα δύο τελευταία χρόνια, αυτά που πλήρωσα αχρεωστήτως. Αρνείσαι εσύ να μου το δώσεις; Μπορώ να κάνω καταλογισμό στην εφορία σου. Ξέρεις πολύ καλά πως μπορώ, όταν το ποσό δεν υπερβαίνει το 40% των μηνιαίων σου αποδοχών. Εγώ δε θα το πληρώσω». Τι ζητά ο κ. Σωτηρόπουλος για να πληρώσει το ΜΤΣ μέρισμα στους 65.000 δικαιούχους;

Ζητά από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, Πάνο Παναγιωτόπουλο να καλύψει τον ίδιο και το διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου που -όπως έχει αποκαλύψει Το ΧΩΝΙ στις 4/11/12- παρανόμησαν αποφασίζοντας τη διανομή μερίσματος κόντρα στο νόμο, αλλά και στις εισηγήσεις όλων των υπηρεσιακών παραγόντων!

Σου λέει παρανόμησα εγώ, αλλά το έκανα για κοινωνικούς λόγους. Έλα τώρα εσύ, υπουργέ, να βγάλεις ένα νόμο για να με καταστήσεις -εκ των υστέρων- νόμιμο, αν θες να πληρωθούν οι άνθρωποι και να μην κατέβουν στους δρόμους με τις ντουντούκες. Και, βέβαια το ερώτημα είναι, θα το κάνει ο Παναγιωτόπουλος; 

«Εάν δεν τακτοποιηθούν οι εκκρεμότητες», απειλεί ο κ. Σωτηρόπουλος, «εγώ δε μπορώ να έχω μια κοινωνική αντίληψη και ευαισθησία και να πληρώνω το μέρισμα όντας γνώστης ότι είναι παράτυπο, ο υπουργός να βλέπει την έκθεση να βλέπει ότι είναι παρανομία και να το στέλνει στον εισαγγελέα, κι από την άλλη ο κ. υπουργός -ο κάθε υπουργός, δε μου το είπε αυτός να είμαι ειλικρινής... παλιότερα μου το 'χαν πει­ να λέει: όχι, θα δώσεις το μέρισμα. Τι λες ρε φίλε; Εγώ Θα το δίνω, εγώ θα είμαι υπεύθυνος, εσύ θα με στέλνεις στον εισαγγελέα;».

Τι θα κάνει ο Παναγιωτόπουλος; Άραγε, τι θα επιλέξει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Παναγιωτόπουλος; Θα υποκύψει στο τελεσίγραφο του προέδρου του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ) και ψηφίσει νόμο για να καλύψει εκ των υστέρων την παρανομία, ώστε να πάρουν μέρισμα οι απόστρατοι που δε φταίνε σε τίποτα; Ή, μήπως, θα καρατομήσει τη διοίκηση του ΜΤΣ και θα βάλει άλλους οι οποίοι πρέπει να βρουν τρόπο να δοθεί το μέρισμα; Εδώ σε θέλω Πάνο μου... 

ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΜΤΣ

Ποιον όρο θέτει, λοιπόν, στον Παναγιωτόπουλο ο πρόεδρος του ΜΤΣ; Απαιτεί να εγκρίνει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας σχέδιο νόμου που έχει υποβάλει ο κ. Σωτηρόπουλος και επιτρέπει στο ΜΤΣ -για όσο υφίσταται το πρόβλημα ρευστότητας- να διανέμει τις εισπράξεις της τρέχουσας διαχειριστικής περιόδου, μετά την αφαίρεση όλων των αντίστοιχων ανελαστικών υποχρεώσεων του Ταμείου. Ουσιαστικά, το νομοθέτημα αίρει τη σχετική απαγόρευση του ν. 559/37 που επιτρέπει στο Ταμείο να διανέμει μόνο τα κέρδη της περασμένης χρονιάς. 

Σε κάθε περίπτωση, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έχει συγκεκριμένο deadline να αντιδράσει στο τελεσίγραφο Σωτηρόπουλου. Μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία έχει προγραμματισθεί η καταβολή του μερίσματος από το ΜΤΣ. «Η πολιτική ηγεσία», εξηγεί ο κ. Σωτηρόπουλος, «δείχνει μια διάθεση να τακτοποιηθεί το θέμα. Και τη δείχνει πραγματικά. Ο υφυπουργός, ο κ. Καράμπελας, είναι πρώην στρατιωτικός, είναι κι αυτός μερισματούχος -και, βέβαια, δεν είναι ότι έχει ανάγκη να μην κοπούν τα 100 ή τα 200 ευρώ- αλλά έχει την ευαισθησία του μερισματούχων, των 65.000 ανθρώπων. Το βλέπει ως δίκαιο, ως λογικό, ως εφικτό. Γιατί να μην το κάνει; Αν δεν προλάβει, γιατί όντως τα πράγματα είναι στριμωγμένα, ας γίνει νομοθετικό διάταγμα αντί τροπολογία. Τώρα, αν δε γίνει, εγώ δε μπορώ- επειδή δεν πρόφτασες εσύ- να βάλω το κορμί μου κάτω από τις ρόδες του τρένου». Όλο αυτό το διάστημα «οι υποσχέσεις των κυρίων αρμοδίων ήταν ότι, ναι, θα το τακτοποιήσουμε, θα το δούμε, θα το φτιάξουμε. Θα καλυφθούμε δηλαδή. Εγώ, όμως, έχω κάνει και παπαδοπαίδι δυόμιση χρόνια και μάλιστα σε δεσπότη, άρα ξέρω και από ευχολόγια και από ψαλμούς».

Και ο σάλος; Και οι άνθρωποι που υπολογίζουν σε αυτά τα λεφτά για να κάνουν Χριστούγεννα; «Θέλουμε να έχει περάσει το σχέδιο νόμου μέχρι τότε για να το δώσουμε. Αν δεν περάσει, δε θα το δώσουμε. Είμαι ήδη εκτεθειμένος γιατί έδωσα μέρισμα. Αλλά αν το σταματήσω γίνομαι νόμιμος. Κι επειδή είμαι εκτεθειμένος και για πέρσι ζητάω πίσω τα καταβεβλημένα ως έχω δικαίωμα. Άμα είναι παράνομη η πληρωμή, ο κλεπταποδόχος δικάζεται μαζί με τον κλέφτη. Ας γίνει σάλος μέσα στην ελληνική κοινωνία», τονίζει ο κ. Σωτηρόπουλος.

«Σωτήρας» ή Σωτηρόπουλος (κάντε κλικ)
«Βλακείες», «χαζομάρες» και «υποχείρια»!

 Ο πρόεδρος του ΜΤΣ αμφισβητεί ευθέως το πόρισμα - κόλαφο των Οικονομικών Επιθεωρητών για το πάρτι των 614 εκατ. ευρώ που είχε στηθεί επί 20 χρόνια στο Ταμείο
 «Ήδη σήμερα ήταν ο εισαγγελέας εδώ και μάζευε στοιχεία. Κι αφού μαζεύει αυτός, μαζεύω κι εγώ», είπε Στο ΧΩΝΙ ο πρόεδρος του ΜΤΣ. Χ. Σωτηρόπουλος

«Βλακείες» και «χαζομάρες» είναι δύο ενδεικτικοί χαρακτηρισμοί του προέδρου του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ), Χαράλαμπου Σωτηρόπουλου, για τα ευρήματα των Ειδικών Οικονομικών Επιθεωρητών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στο πόρισμα για το πάρτι των 614 εκατ. ευρώ που είχε στηθεί στο Ταμείο. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τους Επιθεωρητές «υποχείρια» και «κατευθυνόμενους», αρνήθηκε όμως να εξηγήσει Στο ΧΩΝΙ από ποιον και γιατί. 

Ο κ Σωτηρόπουλος παραδέχεται ότι οι Επιθεωρητές εντόπισαν κάποια υπαρκτά «στοιχεία», θεωρεί όμως ότι όλα ήταν τακτοποιήσιμα, πολλά ήταν μεγαλοποιημένα και κατά την άποψή του ατυχώς αναφέρθηκαν. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι από τις 50 διαπιστώσεις των Επιθεωρητών το ΜΤΣ έχει ήδη τακτοποιήσει το σύνολο πλην δύο. Το παράνομο της καταβολής του μερίσματος και ένα έλλειμμα της τάξης των 40.000 ευρώ, το οποίο ερευνάται και καθημερινά μειώνεται. «Αυτό είναι όλο. Όλα τα άλλα είναι λογιστικές εγγραφές. Βλακείες», λέει χαρακτηριστικά.

Ποια είναι η εξήγηση του κ. Σωτηρόπουλου για το έλλειμμα των 40.000 ευρώ; Προέρχεται, λέει, από τα 1,25 εκατ. ευρώ δάνεια που εντόπισαν οι Επιθεωρητές ότι είχαν δοθεί σε άγνωστους δανειολήπτες. Κατ' αρχήν, ο πρόεδρος του ΜΤΣ θεωρεί ότι το ποσό αυτό ήταν μόλις 150.000 ευρώ και προκαλεί τους Επιθεωρητές να του αποδείξουν πως ήταν παραπάνω. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, το ποσό αυτό προέκυψε από δανειολήπτες που αποστρατεύθηκαν πριν αποπληρώσουν το δάνειό τους. Όσο ήταν εν ενεργεία, το δάνειο αποπληρωνόταν, τμηματικά, κάθε μήνα από το μισθό τους, πράγμα που δε μεταφερόταν στη σύνταξη όταν αποστρατεύονταν και, απλά, χανόταν! Πάντως, ο κ Σωτηρόπουλος θεωρεί ότι έγινε «πολύς θόρυβος για το τίποτα» και εξηγεί πως, ήδη, εντοπίζουν τους δανειολήπτες και απαιτούν την αποπληρωμή της οφειλής.

«Υπόψη ότι εγώ δεν είμαι υπεύθυνος. Ο πρόεδρος είναι υπεύθυνος; Υπάρχουν εκτελεστικά όργανα. Υπεύθυνος είναι ο γενικός διευθυντής, ο αναπληρωτής, η διευθύντρια της περιουσίας και ο χείριστης. Εγώ γι' αυτό έχω διατάξει και ΕΔΕ. Θα μου στοιχίσει τίποτα;», τόνιζε ο ίδιος.

Ο κ Σωτηρόπουλος αμφισβητεί το πόρισμα σχεδόν σε όλα του τα επίπεδα ή, τουλάχιστον, όσα τον αφορούν (από 1998 έως 2002 ήταν αναπληρωτής γενικός διευθυντής, από 2002 έως 2004 γενικός διευθυντής και από τον Ιούνιο 2010 είναι πρόεδρος).

Αρνήθηκε, πάντως, να απαντήσει στις αιτιάσεις των Επιθεωρητών, μία προς μία «γιατί αυτά τα στοιχεία τα φυλάω εγώ για τη δικαστική μου υποστήριξη. Ήδη σήμερα ήταν ο εισαγγελέας εδώ και μάζευε στοιχεία. Κι αφού μαζεύει αυτός, μαζεύω κι εγώ»...

 
ΠΗΓΗ: "http://www.palo.gr/cluster/articles/politikh-nea/628/?clid=6202269   και http://staratalogia.blogspot.gr    "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ