Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ και Tags

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Ψέματα κι υπερβολές.

Οι τέσσερις πιτσιρικάδες έχουν βαλθεί να κουφάνουν αλλήλους , λέγοντας τερατολογίες για τους θείους τους : 
- Εμένα ρε ο θείος μου είναι τόσο αδύνατος , που τον σταυρό του τον κάνει μόνο με κατακόρυφες κινήσεις ! .... 
- Ρε εμένα , ο δικός μου είναι τόσο αδύνατος , που φοράει πιτζάμες με μία ρίγα ! ... 
- Ρε σεις ! - πετάγεται ο τρίτος πιτσιρικάς - ο δικός μου είναι κοντός ! ...Τόσο πολύ, που για να κόψει παπαρούνες βάζει σκάλα ! ... 
Τότε πετάγεται και το τέταρτο πιτσιρίκι και με πειραγμένο ύφος λέει : 
- Και τι να πω εγώ ρε για τον κοντοστούπη τον θείο μου , που όταν τον βάζει η θεία να σφουγγαρίσει το πάτωμα , επειδή δεν φθάνει βάζει σκάλα ;...


Τι κάνουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια στιγμή;

Μεγαλώνουν.


Πώς πρέπει να βαφτίζουν τα παιδιά τους οι Πόντιοι;





Δεν έχει σημασία. Έτσι και αλλιώς μα...ες θα τους λένε.


- Οδηγέ, ελεύθερος;
- Ναι.
- Χορεύουμε;





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ