ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Μια τριάδα νέων εξωλέμβιων κινητήρων, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2013, κατασκεύασε η Suzuki, συνδυάζοντας τη βέλτιστη απόδοση στην οικονομία του καυσίμου, χωρίς όμως να θυσιάζεται η απόδοσή τους.
Συγκεκριμένα, οι νέες DF140A, DF115A και DF100A εκμεταλλεύονται πλήρως το καινοτόμο σύστημα Learn Burn Control που ανέπτυξε η Suzuki, το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε μια πιο ομαλή λειτουργία, βελτιστοποιώντας στο έπακρο το μίγμα καυσίμου / αέρα και παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικές αποδόσεις στην οικονομία του καυσίμου. Ήδη, αυτή η καινοτόμος τεχνολογία, έχει τύχει ευρείας αποδοχής από τους ιδιοκτήτες σκαφών ανά την Υφήλιο.
Και οι τρεις εξωλέμβιες βασίζονται σε ένα 4-κύλινδρο, 16-βάλβιδο μπλοκ, χωρητικότητας 2.044 κ. εκ που προσφέρει υψηλή απόδοση ισχύος και αποδοτική λειτουργία. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν έναν αισθητήρα ανάδρασης O2, που ρυθμίζει συνεχώς τον κινητήρα ανάλογα με τις απαιτήσεις του έργου, ενώ οι DF140A και DF115A ενσωματώνουν έναν αισθητήρα κρουστικής καύσης (knock sensor) που βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, παρέχοντας μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Τέλος, οι τρεις εξωλέμβιες καλύπτονται με νέας σχεδίασης καλύμματα του κινητήρα τους, γεγονός που του δίνει μια επιθετική, «δυνατή» όψη που ταιριάζει απόλυτα σε κάθε σκάφος.
ΠΗΓΗ: Ηλεκτρονική Εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ".
Συγκεκριμένα, οι νέες DF140A, DF115A και DF100A εκμεταλλεύονται πλήρως το καινοτόμο σύστημα Learn Burn Control που ανέπτυξε η Suzuki, το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε μια πιο ομαλή λειτουργία, βελτιστοποιώντας στο έπακρο το μίγμα καυσίμου / αέρα και παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικές αποδόσεις στην οικονομία του καυσίμου. Ήδη, αυτή η καινοτόμος τεχνολογία, έχει τύχει ευρείας αποδοχής από τους ιδιοκτήτες σκαφών ανά την Υφήλιο.
Και οι τρεις εξωλέμβιες βασίζονται σε ένα 4-κύλινδρο, 16-βάλβιδο μπλοκ, χωρητικότητας 2.044 κ. εκ που προσφέρει υψηλή απόδοση ισχύος και αποδοτική λειτουργία. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν έναν αισθητήρα ανάδρασης O2, που ρυθμίζει συνεχώς τον κινητήρα ανάλογα με τις απαιτήσεις του έργου, ενώ οι DF140A και DF115A ενσωματώνουν έναν αισθητήρα κρουστικής καύσης (knock sensor) που βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, παρέχοντας μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Τέλος, οι τρεις εξωλέμβιες καλύπτονται με νέας σχεδίασης καλύμματα του κινητήρα τους, γεγονός που του δίνει μια επιθετική, «δυνατή» όψη που ταιριάζει απόλυτα σε κάθε σκάφος.
ΠΗΓΗ: Ηλεκτρονική Εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου