ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΑΘΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Όλα ξεκίνησαν το 1988, η Chopard υποστήριξε για πρώτη φορά τον μυθικό αγώνα «Mille Miglia» και συγχρόνως λανσάρισε το ρολόι Χρονογράφο Chopard Mille Miglia.
Ως οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1860, η Chopard θεωρούσε πάντα αυτή την συνεργασία ως κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή υποχρέωση και αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον αγώνα των 1000 χιλιομέτρων απο την Brescia στην Ρώμη μετ’επιστροφής.
Ο Karl-Friedrich Scheufele, σημερινός Πρόεδρος της επιχείρησης και μεγάλος λάτρης των παλαιών και συλλεκτικών αυτοκινήτων, είχε την ιδέα να λανσάρει τον χρονογράφο Mille Miglia.
Ήταν πεπεισμένος ότι οι εραστές των ωραίων αυτοκινήτων είχαν μια φυσική αίσθηση για τα εκλεπτυσμένα ρολόγια και αντιστρόφως.
Και στις δύο περιπτώσεις, ένας μηχανισμός σοφιστικέ, ένα μοναδικό σχέδιο και ένα υψηλό επίπεδο απόδοσης παίζουν πρωταρχικό ρόλο.
Ο σχεδιασμός του ρολογιού έπρεπε να είναι σπορτίφ και η κίνηση να εξασφαλίζει την ακρίβεια της χρονομέτρησης που είναι απαραίτητη στον αγώνα.
Το 1988, η ιδέα πήρε μορφή και μπήκε ο θεμέλιος λίθος για μια απο τις πιο εικονικές συλλογές της Chopard, με μια ασύγκριτη επιτυχία.
Ένας μεγάλος αριθμός φίλων και συλλεκτών, περιμένουν κάθε χρόνο με ανυπομονησία την παρουσίαση του τελευταίου χρονογράφου Mille Miglia.
πηγη: Ηλεκτρονική Εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ".
Ως οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1860, η Chopard θεωρούσε πάντα αυτή την συνεργασία ως κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή υποχρέωση και αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον αγώνα των 1000 χιλιομέτρων απο την Brescia στην Ρώμη μετ’επιστροφής.
Ο Karl-Friedrich Scheufele, σημερινός Πρόεδρος της επιχείρησης και μεγάλος λάτρης των παλαιών και συλλεκτικών αυτοκινήτων, είχε την ιδέα να λανσάρει τον χρονογράφο Mille Miglia.
Ήταν πεπεισμένος ότι οι εραστές των ωραίων αυτοκινήτων είχαν μια φυσική αίσθηση για τα εκλεπτυσμένα ρολόγια και αντιστρόφως.
Και στις δύο περιπτώσεις, ένας μηχανισμός σοφιστικέ, ένα μοναδικό σχέδιο και ένα υψηλό επίπεδο απόδοσης παίζουν πρωταρχικό ρόλο.
Ο σχεδιασμός του ρολογιού έπρεπε να είναι σπορτίφ και η κίνηση να εξασφαλίζει την ακρίβεια της χρονομέτρησης που είναι απαραίτητη στον αγώνα.
Το 1988, η ιδέα πήρε μορφή και μπήκε ο θεμέλιος λίθος για μια απο τις πιο εικονικές συλλογές της Chopard, με μια ασύγκριτη επιτυχία.
Ένας μεγάλος αριθμός φίλων και συλλεκτών, περιμένουν κάθε χρόνο με ανυπομονησία την παρουσίαση του τελευταίου χρονογράφου Mille Miglia.
πηγη: Ηλεκτρονική Εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου