Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:26 π.μ. (Πριν από 14 ώρες)

Ο αντίπαλος του παπαγάλου

- Τί έγινε με τον παπαγάλο που αγόρασες; Μίλησε;
- Μπά, όχι ο φουκαράς...
- Γιατί; Έχει τίποτε;
- Μπα, απλά δεν προλαβαίνει. Δεν τον αφήνει η γυναίκα μου.


Η Κακομοίρα η γιαγιά

Μια γιαγιά και ένα παιδί περπατούσαν στο δρόμο ώσπου ξαφνικά το παιδί βρίσκει κάτω στο δρόμο 1 ευρό!
-Γιαγιά, γιαγιά 1 ευρό! Να το πάρω???
-Όχι παιδάκι μου. Δεν παίρνουμε πράγματα από το δρόμο!
Μετά από λίγο βρίσκει στο δρόμο 5 ευρό!
-Γιαγιά, γιαγιά 5 ευρÏ Œ! Να το πάρω???
-Όχι παιδάκι μου. Δεν παίρνουμε πράγματα από το δρόμο!
Μετά από λίγο βρίσκει στο δρόμο 10 ευρό!
-Γιαγιά, γιαγιά 10 ευρό! Να το πάρω???
-Όχι παιδάκι μου. Δεν παίρνουμε πράγματα από το δρόμο!
Σε μια στιγμή λοιπόν, έτσι όπως προχώραγαν στο δρόμο σκοντάφτει η γιαγιά και πέφτει σε μια λακκούβα.
-Παιδάκι μου βοήθησε με να σηκωθώ!
-Όχι, γιαγιά δεν παίρνουμε πράγματα απ΄τον δρόμο!…

Στη σειρά σου!

Πάει ένας σε ένα σουβλατζίδικο και λέει στον σουβλατζή: 
- Ένα πίτα καλαμάκι απ όλα. < br />- Στη σειρά σου! απαντάει ο σουβλατζής. 

Κοιτάει γύρο του ο πελάτης και δε βλέπει κανέναν. 
- Ένα πίτα καλαμάκι απ όλα. 
- Σου είπα στη σειρά σου! λέει ο σουβλατζής. 

Ξανακοιτάει γύρω του και δε βλέπει κανέναν άλλο πελάτη. 
- Θα μου κάνεις το πίτα καλαμάκι; 
- Σου είπα στη σειρά σου! 
- Τον παίρνεις! του λέει ο πελάτης. 
- Επ! εσύ το είπες αυτό; ρωτάει τσαντισμένος ο σουβλατζής. 

Και απαντάει ο πελάτης: 
- Που θες να ξέρω, της πουτάνας γίνεται εδώ μέσα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ