Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Μ.Τ.Σ

Παρ΄ ότι ευρίσκομαι μακριά από τον χώρο εργασίας μου σχετικά με blogger όπου δεν έχω την άμεση και προσωπική επικοινωνία όλων των e-mail  μου.

 Προσπαθώ   να μάθω κάτι σχετικό, πλην όμως δεν κατάφερα κάτι, πιθανόν αύριο 19-7-2011 να έχω κάποια ενημέρωση, τότε αμέσως θα αναρτηθεί.
Διάφορες ανάγκες με έχουν κάνει να είμαι μακριά. Το ενδιαφέρον όμως δεν σταματά διότι καταλαβαίνω τις ανάγκες όλων μας, αλλά  και βλέποντας σήμερα το BLOGGER τις σελίδες που είναι σχετικές με το Μ.Τ.Σ. πόσοι τις επισκέφθηκαν. Αυτό με κάνει να είμαι όσο το δυνατόν ποιο σωστός σε αυτό που κάνω εθελοντικά  και εσείς μου δίνετε δύναμη με το ενδιαφέρον σας.
Τα θέματα που έχω βλέπετε είναι διάφορα ( στο δε μέλλον θα δείτε και άλλου τύπου, απλά εσείς όταν ανοίγετε τον Υπολογιστή σας ρίξτε μία ματιά ίσως κάποιο να σας ενδιαφέρει, στο μέλλον θα μπουν  προς ενημέρωσή σας ειδικά πακέτα διακοπών τα οποία έχω βρει για να ξεχνάμε λίγο την οικονομική κρίση που συνεχώς μας απασχολεί, η ζωή θέλει και κάποιες αλλαγές οι οποίες είναι και αναγκαίες πάντα στο μέτρο του δυνατού ) και φυσικά όταν υπάρχουν επίκαιρα προσπαθώ να είμαι σε διαρκή ενημέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ